Saj so bili, res pa je da so postopki za vse Pilatuse enaki, dočim se močno razlikujejo za helikopterje odvisno od tipa plovila.Oskar napisal/-a:Ja Micka saj sem razumel in poznam nekoliko zadevo. Konec koncev smo imeli v naši enoti edini primer padca Pilatusa.
Je bil na seminarju prisoten tako gasilec iz tvoje enote ki je tam sodeloval, kot strokovnjak SV
Škoda , da ni bil seminar daljši in bi vključili še helikopterje. Sicer pa vsa pohvala Andrjeju , ki se je več kot leto trudil , da je do seminarja sploh prišlo !
Posredovanje ob letalskih nesrečah
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
Polovično znanje je nevarnejše od neznanja (bolivijski)
V vsem imenitno bi uspeli, če dvakrat bi lahko začeli (Johann W. Goethe)
V vsem imenitno bi uspeli, če dvakrat bi lahko začeli (Johann W. Goethe)
Tu so bila predstavljena samo vojaška plovila, za predstavitev letal v civilni rabi pa se dogovarjamo. Predstavitev bo v kratkem na letališču Brnik. Kdaj točno pa potam ko izvem datum, bo pa tako kot v prvem primeru - za enote širšga pomena
Polovično znanje je nevarnejše od neznanja (bolivijski)
V vsem imenitno bi uspeli, če dvakrat bi lahko začeli (Johann W. Goethe)
V vsem imenitno bi uspeli, če dvakrat bi lahko začeli (Johann W. Goethe)
- Mitja Gregorič
- Naj forumovec 2003

- Prispevkov: 4959
- Pridružen: 23. September 2002, 10:37
- Kraj: Volčja Draga
- Kontakt:
- Janez Koncilija
- Naj forumovec 2006
- Prispevkov: 4608
- Pridružen: 21. Avgust 2003, 10:38
- Kraj: Topole
- Kontakt:
Evo, pa smo spet tam, kjer državni uradniki razmišljajo s svojo pisarniško pametjo in logiko.MICKA napisal/-a: bo pa tako kot v prvem primeru - za enote širšga pomena
Točno se ve, kje so letališča v Sloveniji in tudi, kje je največje. Ve se tudi, kje poteka pristajalno vzletni koridor za letališče Brnik. Ve se, da se je letalo ob pristajanju že zrušilo v Lahhovčah. Ve se tudi, da je bil aktiviran državni načrt ob zrušitvi zrakoplova, ko je zmajar nad Topolami zapeljal v električni daljnovod.
Vendar samo gasilci vemo, da bomo morali v primeru letalske nesreče posredovati tudi drugi, ne samo enote širšega pomena, saj se nam bo letalo lahko zrušilo na lastni prag.
In tu naj pisarniški molji pričnejo razmiščjati, če ne bi bilo pametno, da bi seminar organizirali tudi za kakšne druge enote, pa če grem samo po koridorju enot, za katere vem da ležijo pod njim:
Domžale, Mengeš, Loka, Topole, Šinkov Turn Vodice, Moste, Komenda, Lahovče, Brnik, Šenčur, Kranj.
Kakšnega sem verjetno izpustil, vendar, za začetek bi že bilo nekaj.
Ampak, ker mi avion res lahko zapelje na dvorišče, raje vidim, da ostane v zraku. Dvorišče imam namreč premajhno za cel avion, pa bi ga nekaj bilo še na sosedovem travniku, sosed je pa precej hud možakar, pa ne vem, če bi pustil, da mu avion pade na njivo. Sploh, kadar ima posejano koruzo
LP
Janez
Ne prehitevaj, poglej drevo, ki raste!
Vaja se začne ob desti uri. V vaji sodelujejo poklicna gasilska enota Aerodrom Ljubljana, GRS Kranj, PGD Cerklje, PGD Zg. Brnik ter PGD Šenčur. Reševalne enote sodelujejo praktično vse iz cele gorenjske ter še reševalna postaja kliničnega centra. Predvideno je prihod z 15 reševalnimi vozili. V vaji je ponesrečenih 152 potnikov ter 6 članov posadke. 20 ponesrečencev bo z reševalnimi vozili odpeljano v klinični center Ljubljana, 10 pa v bolnišnico na Jesenice. Vaja je pripravljena za strokovno javnost, bilo je razposlanih 400 vabil, koliko pa bo dejansko udeležbe pa bomo videli jutri. Vajo bo strokovno komentiral Milan Dubravac. Ogled vaje znotraj letališča ni možen za druge nepovabljene gledalce. Če ima kdo interes pa si jo lahko ogleda čez ograjo. Tisti ki poznate makadamsko pot ob letališču, se ustavite pri radarju. Videli boste praktično vse, saj je ograja od gasilskega poligona umaknjena dobrih 50 metrov. Mogoče boste še celo preblizu, saj bo v maketi letala zakurjeno 3000 litrov kerozina.
lp
Bine
lp
Bine
- fire fighter
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 13. Marec 2006, 20:18
V prejšnji moji objavi sem napisal da se vaja začne ob desetih, takoj naslednja objava pa je kdaj se začne vaja
Kar pa se tiče gledalcev pa je zadeva takšna. Vaja je bila organizirana za strokovno javnost ne pa za gledalce. Tisti ki ste bili za ograjo ste bili pač gledalci na svojo roko. Potrebno je vedeti da je vaja potekala na območju letališča kar pomeni da je to območje mednarodnega mejnega prehoda. Ravno v tem je bila poanta da če nisi bil povabljen nisi mogel blizu, tako da jaz to ne jemljem kot kritiko temveč kot dobro opravljeno delo policije in varnostne službe ker niste morali priti na območje mednarodnega mejnega prehoda. Drgač pa se je zadeva videla tudi izza ograje, res da mse je ogoče malo slabše slišalo ker je bilo tudi ozvočenje usmerjeno na mesto kjer je bila "strokovna" javnost.
Če ima kdo kakšno sliko naj da na forum, jaz nisem imel časa da bi naredil vsaj eno fotografijo.
lp
Bine
Kar pa se tiče gledalcev pa je zadeva takšna. Vaja je bila organizirana za strokovno javnost ne pa za gledalce. Tisti ki ste bili za ograjo ste bili pač gledalci na svojo roko. Potrebno je vedeti da je vaja potekala na območju letališča kar pomeni da je to območje mednarodnega mejnega prehoda. Ravno v tem je bila poanta da če nisi bil povabljen nisi mogel blizu, tako da jaz to ne jemljem kot kritiko temveč kot dobro opravljeno delo policije in varnostne službe ker niste morali priti na območje mednarodnega mejnega prehoda. Drgač pa se je zadeva videla tudi izza ograje, res da mse je ogoče malo slabše slišalo ker je bilo tudi ozvočenje usmerjeno na mesto kjer je bila "strokovna" javnost.
Če ima kdo kakšno sliko naj da na forum, jaz nisem imel časa da bi naredil vsaj eno fotografijo.
lp
Bine
- Peter
- Upravnik

- Prispevkov: 4829
- Pridružen: 5. Julij 2002, 23:40
- GE: Zabreznica
- Kraj: Breznica
- Kontakt:
Tisti, ki ste stali za ograjo niste bili nič dlje, kot tisti, ki smo bili za trakom. Tudi za novinarje je bilo slabo poskrbljeno, saj so večinoma morali ostati za trakom, tako kot ostali gledalci. Seveda pa so bile določene izjeme, ki so snemale za URSZR in RTVSLO. Te so veselo skakale pred objektive, tako da skoraj ni slike, kjer ne bi bili gor. No, novinarje so čisto na koncu le spustili malo bližje, čeprav jim prej ni nihče povedal, da bodo imeli to možnost, tako da je bilo kar nekaj nejevolje. Če še povem, da so jim po načrtu zagotovili prostor, ki je gledal proti soncu, res izgleda, da niso bili zaželeni.
To je to, če nisi "pr korit" si vaje nisi mogel ogledati od blizu. Čisto drugače je če zraven poslušaš tudi komentiranje, da vsaj veš za kaj se gre. Ko je bila lani vaja na nebotičniku, ki so jo imeli kranjski poklicni gasilci je bilo super zorganizirano za gledalce. Ves postopek je bil tudi komentiran.
