MICKA je napisal: bo pa tako kot v prvem primeru - za enote širšga pomena
Evo, pa smo spet tam, kjer državni uradniki razmišljajo s svojo pisarniško pametjo in logiko.
Točno se ve, kje so letališča v Sloveniji in tudi, kje je največje. Ve se tudi, kje poteka pristajalno vzletni koridor za letališče Brnik. Ve se, da se je letalo ob pristajanju že zrušilo v Lahhovčah. Ve se tudi, da je bil aktiviran državni načrt ob zrušitvi zrakoplova, ko je zmajar nad Topolami zapeljal v električni daljnovod.
Vendar samo gasilci vemo, da bomo morali v primeru letalske nesreče posredovati tudi drugi, ne samo enote širšega pomena, saj se nam bo letalo lahko zrušilo na lastni prag.
In tu naj pisarniški molji pričnejo razmiščjati, če ne bi bilo pametno, da bi seminar organizirali tudi za kakšne druge enote, pa če grem samo po koridorju enot, za katere vem da ležijo pod njim:
Domžale, Mengeš, Loka, Topole, Šinkov Turn Vodice, Moste, Komenda, Lahovče, Brnik, Šenčur, Kranj.
Kakšnega sem verjetno izpustil, vendar, za začetek bi že bilo nekaj.
Ampak, ker mi avion res lahko zapelje na dvorišče, raje vidim, da ostane v zraku. Dvorišče imam namreč premajhno za cel avion, pa bi ga nekaj bilo še na sosedovem travniku, sosed je pa precej hud možakar, pa ne vem, če bi pustil, da mu avion pade na njivo. Sploh, kadar ima posejano koruzo
LP
Janez
