Domov Novice Povezave Mali oglasi Galerija

Vaja letališče Brnik 2006

Tečaji, vaje, šola ...

Moderator: Oskar

Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj

Vaja letališče Brnik 2006

Objava PGDCerklje5 » 14. oktober 2006, 17:37

Vaja Brnik 2006:
Prosim za komentarje.
Kot udeleženec: ranjenci umrli pred prevozom (po triaži).

Al pa so (skorej) zmrznl.

Lep večer preživelim.
PGDCerklje5
 
Objave: 7
Registriran: 14. oktober 2006, 17:28
Lokacija: Pod Krvavcem

Objava MarkoŠ » 14. oktober 2006, 18:50

Tukaj je vaja z letališča iz strani 24 ur (komentar,slikce in filmček):

http://24ur.com/naslovnica/novice/slove ... 082166.php

Tukej je komentar iz rtv in siola:

http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod ... _id=122790
http://novice.siol.net/default.aspx?sit ... =100&pgn=1
Priloge
16139488.jpg
16139491.jpg
16139487.jpg
16139489.jpg
MarkoŠ
 
Objave: 1355
Registriran: 9. april 2005, 16:55
Lokacija: Boh. Bistrica

Objava Pero » 14. oktober 2006, 19:28

Sem gledo porocila na rtvslo in sem bil malo presenecen nad nekaterimi podatki:
-nekaj je bilo menda spet narobe z vodenjem
-prvega ponesrecenca so odpeljali po 50min ?!? (ogenj je bil pogasen po 3min)

:roll:
Drugace pa se strinjam, vaja dela mojstra.
Don't raise your voice, Improve your argument!
Uporabnikova podoba
Pero
 
Objave: 1091
Registriran: 17. april 2006, 17:34

Objava Razby » 14. oktober 2006, 19:32

Na pop tv so podali podatek da je vaja stala 3 milijone sit!!
Vse, česar popolnoma ne obvladamo, je nevarno. In to, kar obvladamo, je še nevarnejše; potem postanemo lahkomiselni.

Pavel Razboršek
Uporabnikova podoba
Razby
 
Objave: 546
Registriran: 3. november 2003, 12:18
Lokacija: Brezje na Gorenskem

Objava lipe » 14. oktober 2006, 19:46

LP!

Moje mnenje;
Gasilske službe so delovale dovolj hitro in usklajeno.
O delu zdravstvenih težko sodim.
Drži pa podatek, da so bili prvi poškodovanci odpeljani po cca 50min.
Čas je kar realen, saj triaža pri tako velikem številu ponesrečencev vzame precej časa.
Slike bodo.
Uporabnikova podoba
lipe
 
Objave: 447
Registriran: 15. marec 2003, 17:20
GE: Preddvor

Objava Peter » 14. oktober 2006, 21:43

Panter je za pogasitev požara 3000l kerozina potreboval dobrih trideset sekund.

Markerji so bili gasilci - CZ teče zadnji krog. :lol:

Slike so že na http://www.gasilci.org/galerija/main.ph ... emId=95791 , lahko pa dodate še kakšen podalbum.
Uporabnikova podoba
Peter
Upravnik
Upravnik
 
Objave: 4860
Registriran: 5. julij 2002, 23:40
Lokacija: Breznica
GE: Zabreznica

Objava MarkoŠ » 15. oktober 2006, 8:28

Novice
Vaja »Letalska nesreča 2006«
(3.10.2006)

Na letališču Brnik bo v soboto, 14. oktobra, vaja na temo letalske nesreče, s katero naj bi preverili pripravljenost in usposobljenost sil za zaščito, reševanje in pomoč ob takšnem dogodku. Zaradi nemotenega poteka dela na letališču Brnik bo vaja časovno ter prostorsko omejena in namenjena samo strokovni javnosti.

V usmeritvah za izobraževanje in usposabljanje v obrambnem sistemu in sistemu varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami v letih 2005 in 2006, ki jih je sprejela Vlada Republike Slovenije 6. januarja 2005, je med vajami državnega pomena v letu 2006, predvidena vaja ob veliki nesreči v letalskem prometu. Podobna vaja je bila zadnjič organizirana na letališču Ljubljana leta 1993, vaja zaščite in reševanja vključno z iskanjem padlega zrakoplova pa leta 1999 na območju Dobrče.
Z namenom, da bi preverili in izpopolnili organiziranost, pripravljenost in usposobljenost sil za zaščito, reševanje in pomoč ob veliki nesreči v letalskem prometu, bo na letališču Brnik v soboto, 14. oktobra, potekala enodnevna, državna, kombinirana, terenska in praktična vaja »Letalska nesreča - 2006«. Zaradi omejenega prostora in časa, saj bo promet na letališču potekal po vsakdanjem urniku, bo vaja namenjena samo strokovni javnosti in predstavnikom medijev. Scenarij vaje predvideva, da se je med pristankom letalo Airbus 320 letalske družbe Adria Airways d.d., v katerem je bilo 152 potnikov in 6 članov posadke, zaradi bočnega vetra zrušilo približno 400 metrov desno od vzletno pristajalne steze. Pri padcu na tla se je letalo prepolovilo, pričelo je iztekati gorivo in izbruhnil je požar. Po prvih podatkih je več deset potnikov mrtvih in več deset huje poškodovanih. V mednarodnem prostoru čakajo potniki, ki so prijavljeni na tri lete in naj bi v kratkem poleteli iz Ljubljane. Pred potniškim terminalom je tudi okoli 50 sorodnikov in prijateljev, ki čakajo na potnike s ponesrečenega letala.
Namen in cilji vaje so preveriti učinkovitost in usklajenost rešitev v načrtih zaščite in reševanja ob letalski nesreči na vseh ravneh načrtovanja. Načrte bodo preverijo v delih, ki se nanašajo na opazovanje in obveščanje, aktiviranje sil za zaščito, reševanje in pomoč, upravljanje in vodenje ter izvajanje ukrepov in nalog zaščite, reševanja in pomoči, ugotoviti pomanjkljivosti in morebitna neskladja ter nedorečenosti v načrtih in jih odpraviti, preveriti sistem in način vodenja intervencij pri gašenju, reševanju in ukrepanju ob veliki nesreči v letalskem prometu na vseh ravneh, preveriti operativno usposobljenost, pripravljenost in skupno delovanje različnih sil za zaščito, reševanje in pomoč ob veliki nesreči v letalskem prometu (reševanje ponesrečencev iz letala, gašenje požara večjega obsega, ukrepanje služb nujne medicinske pomoči, sprejem večjega števila poškodovanih in organizacija prevoza v bolnišnice ob veliki nesreči v letalskem prometu), preveriti pripravljenost prevoznika Adria Airways za izvajanje nalog iz njegove pristojnosti ob veliki letalski nesreči (vzpostavitev centrov, ki jih predvideva načrt za izvajanje aktivnosti prevoznika ob letalski nesreči, komuniciranje z javnostjo in sodelovanje z drugimi izvajalci nalog ob letalski nesreči), povečati usposobljenost za usklajeno delovanje sil za zaščito, reševanje in pomoč, zlasti gasilskih enot in drugih reševalnih enot, vključno z možnostjo sprotnega obveščanja javnosti in svojcev o žrtvah nesreče.
Na vaji bodo namenili posebno pozornost sodelovanju med poklicnimi in prostovoljnimi gasilskimi enotami ter drugimi silami za zaščito, reševanje in pomoč, ukrepanju vodstva Aerodroma Ljubljana ter pristojnih služb ob veliki nesreči v letalskem prometu, ukrepanju prevoznika Adria Airways ter pristojnih služb ob letalski nesreči, vodenju intervencije pri uporabi različnih enot zaščite, reševanje in pomoči, izvajanju zaščitnih ukrepov in uporabi ustrezne tehnike, opreme ter sredstev. Vajo organizirajo Ministrstvo za obrambo - Uprava Republike Slovenije za zaščito in reševanje, Ministrstvo za promet – Direktorat za letalstvo, Ministrstvo za notranje zadeve - Generalna policijska uprava, Ministrstvo za zdravje, Kontrola zračnega prometa d.o.o., Aerodrom Ljubljana d.d., Adria Airways, d.d., Inšpektorat RS za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami in Občina Cerklje na Gorenjskem. Na vaji bodo sodelovali poveljnik CZ RS, poveljnik in namestnik poveljnika CZ za Gorenjsko, Ministrstvo za obrambo - Uprava RS za zaščito in reševanje z izpostavama Kranj in Ljubljana, Center za obveščanje RS in oba regijska centra za obveščanje, Ministrstvo za promet - Direktorat za letalstvo, Ministrstvo za notranje zadeve - Generalna policijska uprava ter policijski upravi Kranj in Ljubljana, Ministrstvo za zdravje, Ministrstvo za zunanje zadeve, Veleposlaništvo Finske, Inšpektorat RS za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, Urad Vlade za informiranje, Kontrola zračnega prometa Slovenije, d.o.o., Občina Cerklje na Gorenjskem, Aerodrom Ljubljana d.d., Postaja letališke policije, Letalska policijska enota, Adria Airways, d.d., JZ GRS Kranj, Gasilska zveza Slovenije, Rdeči križ Slovenije, PGD v okolici letališča (Cerklje na Gorenjskem, Šenčur, Vodice), Zdravstveni dom Kranj, Postaja NMP Kranj, Postaja NMP Ljubljana, KC Ljubljana, Inštitut za sodno medicino, Poveljstvo sil Slovenske vojske in 15. helikopterski bataljon, enote in službe Civilne zaščite, druge reševalne službe in sestave, pristojni inšpekcijski organi, pravosodni in drugi organi. Na vaji se bodo dejansko izvajale dejavnosti, ki jih določa načrt za izvedbo vaje, izdelan na podlagi obstoječih načrtov zaščite in reševanja ob letalski nesreči.
Vajo bo vodilo vodstvo, v katerem so vodja Milivoj Dolščak, Ministrstvo za obrambo - Inšpektorat RS za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, namestnik vodje Rajko Simič, Ministrstvo za obrambo - Uprava RS za zaščito in reševanje (Izpostava Kranj) in člani Damijan Horvat, Ministrstvo za promet - Direktorat za letalstvo, mag. Mirko Komac, Ministrstvo za promet - Direktorat za letalstvo, Branko Šekoranja, Ministrstvo za notranje zadeve, dr. Igor Kotnik, Ministrstvo za zdravje, Beno Flogie, Uprava uniformirane policije GPU, Srečko Janša, Kontrola zračnega prometa d.o.o., Gregor Bukovec, Kontrola zračnega prometa d.o.o., Blaž Kaplenik, Občina Cerklje na Gorenjskem in Dušan Sofrič, Aerodrom d.d. Ljubljana. Vajo bodo spremljali in ocenjevali inšpektorji Inšpektorata RS za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami v skladu z načrtom za izvedbo vaje.
Vodstvo vaje bo pripravilo poročilo o njej in ga najkasneje v tridesetih dneh po dogodku in po obravnavi na Štabu Civilne zaščite Republike Slovenije posredovalo Vladi RS. S poročilom bodo seznanjeni vsi sodelujoči v vaji, pristojni poveljniki Civilne zaščite in inšpekcijske službe.

Vir: URSZR


O strokovnem komentiranju pa niso omenili nič Milana Dubrovca.
A tisti, ki ste sodelovali na vaji ne boste nič komentirali?
MarkoŠ
 
Objave: 1355
Registriran: 9. april 2005, 16:55
Lokacija: Boh. Bistrica

Še zanimivosti

Objava Jaka » 15. oktober 2006, 20:35

Poglej, tam je še eden ....
Priloge
Nesreca 2006 095.jpg
Uporabnikova podoba
Jaka
 
Objave: 830
Registriran: 13. julij 2002, 23:14
Lokacija: Podhom

Objava Jaka » 15. oktober 2006, 20:36

.....
Hop Cefizelj, te že imam...
Priloge
Nesreca 2006 096.jpg
Uporabnikova podoba
Jaka
 
Objave: 830
Registriran: 13. julij 2002, 23:14
Lokacija: Podhom

Objava Jaka » 15. oktober 2006, 20:38

Madona so zaj....
Priloge
Nesreca 2006 097.jpg
Nesreca 2006 098.jpg
Uporabnikova podoba
Jaka
 
Objave: 830
Registriran: 13. julij 2002, 23:14
Lokacija: Podhom

Objava Peter » 15. oktober 2006, 20:41

Tukaj je bilo fotografom približevanje že dovoljeno, samo varnostnikom tega ni nihče povedal. :bang:

Jaka, a boš še kakšno sliko naložil v galerijo?
Uporabnikova podoba
Peter
Upravnik
Upravnik
 
Objave: 4860
Registriran: 5. julij 2002, 23:40
Lokacija: Breznica
GE: Zabreznica

Objava Jaka » 15. oktober 2006, 20:43

Ja, bom. Samo malo jih uredim.
Uporabnikova podoba
Jaka
 
Objave: 830
Registriran: 13. julij 2002, 23:14
Lokacija: Podhom

Objava Matej Z. » 16. oktober 2006, 9:51

Na vaji sem sodeloval kot statist - ranjenec.

Vse pohvale letijo maskerjem, ki so nas zelo realno našemili. Če ima kdo fotografije naj jih prosim naloži. So zelo dobre.

Zelo dobro se mi je zdelo da so intervencijske ekipe odigrale realne čase prihoda, pohvale tudi gasilcem za pogašen požar. Toda če bi v realnosti gorel avion, bi ga bilo verjetno precej težje pogasiti kot kerozin v bazenu.

Zmotilo pa me je pobiranje poškodovancev (osebno mene). Imel sem poškodovano hrbtenico, prsni del hrbtenice, nisem čutil nog. Nihče me ob prihodu ni vprašal kaj mi je ampak sta me dva prijala in posadila na nosila. Prijela sta me za noge in za roke oz. prsni del in mi veselo na juroš zlomila hrbtenico.
Enako sta storila reševalca ko sta me v triaži iz navadnih nosil po kavbojsko prestavila na zajemalna nositla.

Druga stavar je bil povsem neurejen transport do bolnišnic. V realnosti ne bi mogli v rešilcu peljati ranjenca s poškodovano hrbtenico (ki celo sedi), poškodovanca z zlomljeno golenico in nadlahtjo, ter poškodovanjca z razlitjem očesa.

Nekaj težav je bilo tudi pri triaži, ko so nas razvrščali v skupino "mrtvih", hudo ranjenih, ranjenih, in lažje ranjenih. Sam sam dobil rumeno oznako čeprav bi moral imeti rdečo, tako so rekli v bolnišnici. Nekateri so imali prvo zeleno, nato rumeno, nato rdečo, prilepljeno eno čez drugo.

Pohvalil bi tudi osebje v Kliničnem centru. Tam so mi točno povedali kakšen bi bil postopek v primeru moje poškodbe.


Moj namen ni kritizirati vse povprek, ampak spomnit na nekatere nepravilnosti ki so se po mojem mnenju dogajale in jih je potrebno odpravit.

To je bila pač masa ljudi, ki ti vzame glavo. Tudi sam bi jo verjetno izgubil.
Uporabnikova podoba
Matej Z.
 
Objave: 117
Registriran: 2. september 2006, 16:20

komentar

Objava sergej » 16. oktober 2006, 12:09

ja, ogledal sem si vajo.
vaja je sicer namenjena temu, da se ugotovijo napake, kajti če teh ne bi bilo, bi se lahko mirno vlegli in spali na piedestalu uspehov.

grem po vrsti:

požar kerozina gašen s cisterno, pogašen B.P.
večje težave sta delala dva bazena na levi strani letala (gledano z zadnje strani)
drugi bazen ni bil pogašen do konca, pozabilo se je varovati....kot posledica tega je po približno nekaj več kot petih minutah prišlo do ponovnega vžiga, česar kar nekaj minut ni nihče opazil. Šele ko se je malce bolj zakadilo, so se fantje spomnili in razvili cev.
požar je bil pogašen ob 9.11, ponovni vžig za letalom ob 9.21

v realni situaciji naj bi dostop novinarjem in varovanje kraja izvajali policisti pred letališčem. v konkretnem primeru (pa ne mi zamerit) so novinarji vdrli na prizorišče do ponesrečencev in ovirali reševanje. torej pogrešal sem "resno" varovanje prizorišča.

prenašanje ranjencev na nosila...res so bili nekateri tako urni, da bi še živečega hitro pokončali (pri takem številu mrtvih se menda ne bi dosti poznalo :twisted: )

dela triaže ne morem ocenjevati, ker ne poznam, ampak podatek ki sem ga slišal na TV SLO - 50 minut...je res razlog za se zamislit

v glavnem pa...odlično pripravljena vaja, treba kmalu ponovit in odpravit pomanjkljivosti
sergej
 

Re: komentar

Objava Peter » 16. oktober 2006, 13:28

sergej je napisal:v realni situaciji naj bi dostop novinarjem in varovanje kraja izvajali policisti pred letališčem. v konkretnem primeru (pa ne mi zamerit) so novinarji vdrli na prizorišče do ponesrečencev in ovirali reševanje. torej pogrešal sem "resno" varovanje prizorišča.

Novinarji so dovoljenje za vstop na območje nesreče dobili šele malce pred pristankom helikopterja, torej pred zaključkom vaje. Ostali, ki so bili tam s foto in video opremo so imeli dovoljenje URSZR, ker so snemali zanjo oz. RTVSLO ali pa so bili ocenjevalci oz. pripadniki služb, ki so sodelovale na vaji, kar je razvidno tudi iz mojih fotografij. Kot je bilo povedano tudi v komentarju, bi ob resnični nesreči mrgolelo novinarjev, fotoamaterjev in raznih nepridipravov, naloga reševalcev pa bi bila, da kljub temu opravijo svoje delo. Nekateri novinarji, ki so hoteli dobiti bližnje posnetke, niso prišli niti do roba nesreče, ker so jih varnostniki prej ustavili. Kot sem že v prejšnji objavi napisal, so jih varnostniki ustavljali tudi po tem, ko je bil vstop že dovoljen. Poskrbeli so tudi za varovanje območja pristanka helikopterja, pa tudi približevanje forenzični ekipi ni bilo dovoljeno.
Uporabnikova podoba
Peter
Upravnik
Upravnik
 
Objave: 4860
Registriran: 5. julij 2002, 23:40
Lokacija: Breznica
GE: Zabreznica

Naprej

Nazaj na Izobraževanje

Kdo je prisoten

Trenutno aktivni uporabniki: Ni registriranih uporabnikov in 0 gostov