GVC 24/50
Moderator: Janez Tratnik
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
Re: GVC 24/50
mora biti 18 tonc, pozabite na 13 tonca
skupna teža vozila z ekipo, vodo in opremo bo nekje okoli 16 ton
skupna teža vozila z ekipo, vodo in opremo bo nekje okoli 16 ton
Odg: GVC 24/50
13-tonc z povišano nosilnostjo na 15-ton gre jedva skozi. Kr malo zračunaj, pa boš ugotovil, da si na 15-tonah zelo hitro. Če bi bila izvedenka 16-ton bi se raje odločil zanjo.
Naslednji rang je pa seveda 18-ton, a če ne želite imeti preglomaznega vozila, potem podvozje z povišano nosilnostjo na priporočljivih 16-ton.
Naslednji rang je pa seveda 18-ton, a če ne želite imeti preglomaznega vozila, potem podvozje z povišano nosilnostjo na priporočljivih 16-ton.
-
Vrsho
- moderator

- Prispevkov: 1729
- Pridružen: 11. Junij 2003, 2:08
- GE: PGD Šentvid
- Kraj: Šentvid pri Ljubljani
Re: GVC 24/50
Obstaja tudi 16-tonska izvedba MAN-a 13.290.
Re: GVC 24/50
Če boste dali izdelavo avta delat kakšnemu kakovostnemu nadgraditelju, kjer uporablja predvsem Al tehnologijo konstrukcije, lahko spravite na podvozje TGM 13.290. V naši enoti smo na MAN TGM 13.290 spravili 24/50 + 100 kg praha +160 l penila (masa vozila je še zmeraj v dopustnih mejah skupne nosilnosti vozila po tip. GZS).Drugače pa MAN TGM 13.290 ima skupno nosilnost 15t. velik + pri man 13.290 v nasprotju TGM 18.XXX je predvsem v tem, da je nižje podvozje, tista 2m3 vode ki bi spravo na AC 25/70 ne doprineseta kaj dosti k večjemu višjo ceno ter slabše težišče zaradi višjega podvozja. ( saj tako smo mi razmišljali saj do zdaj smo si na večjih požarih vedno aktivirali dodatne enote z AC ali GVC 25/50 ki komaj čakajo da bo lahko njihovo vozilo na intervenciji.

- Matej B.
- Prispevkov: 1138
- Pridružen: 30. Julij 2002, 23:39
- GE: Ptuj / Tržec
- Kraj: Ptuj - Tržec
- Kontakt:
Odg: GVC 24/50
Tako kot je Vrsho že omenil.
MAN TGM 13.290 4x4 BL obstaja tudi z 16.000kg.
Torej povsem dovolj: masa podvozja + masa nadgradnje + masa opreme + masa gasilnih sredstev (voda cca. 5000kg, penilo cca. 200kg, prah 2x 9kg= 18kg, Co2= 5kg)+ masa posadke (3 gasilci x 75 kg/gasilec= 225 kg). Vse skupaj pod 16.000 kg.
Povsem normalno znese z opremo po novi Tipizaciji gasilskih vozil.
Če je zneslo PGD Slovenska Bistrica izdelati GVC-24/50 na podvozju MAN TGM 13.290 4x4, po stari Tipizaciji, ki je zahtevala še 500 litrski rezervoar penila, po novi pa je 200 litrov, torej ne vem zakaj ne bi še ostalim PGD po Sloveniji zneslo narediti spodoben GVC-24/50 na podvozju MAN TGM 13.290 4x4 z motorjem standarda EURO 5 in avtomatskim menjalnikom.
Na takšnem podvozju bodo imeli bodoči GVC-24/50 (do konca aprila 2018) tudi v PGD Šmarjeta (pri Novem mestu), nadgrajeval ga bo Rosenbauer d.o.o.
Pri nas že imamo popolnoma opremljen GVC-16/25 in imamo namen v bodoči GVC-24/50 vgradit opremo ki je zahtevana po novi Tipizaciji gasilskih vozil + še nekaj malenkosti glede na krajevne potrebe. In verjamem da ne bomo presegli skupne mase 16.000 kg.
MAN TGM 18.340 4x4 je že večjo podvozje. Mi bi rajši nižjo, bolj okretno vozilo. In v tem segmentu bi nam bil TGM 13.290 4x4 čist dovolj. Seveda z EURO5 motorjem in avtomatskim menjalnikom.
MAN TGM 13.290 4x4 BL obstaja tudi z 16.000kg.
Torej povsem dovolj: masa podvozja + masa nadgradnje + masa opreme + masa gasilnih sredstev (voda cca. 5000kg, penilo cca. 200kg, prah 2x 9kg= 18kg, Co2= 5kg)+ masa posadke (3 gasilci x 75 kg/gasilec= 225 kg). Vse skupaj pod 16.000 kg.
Povsem normalno znese z opremo po novi Tipizaciji gasilskih vozil.
Če je zneslo PGD Slovenska Bistrica izdelati GVC-24/50 na podvozju MAN TGM 13.290 4x4, po stari Tipizaciji, ki je zahtevala še 500 litrski rezervoar penila, po novi pa je 200 litrov, torej ne vem zakaj ne bi še ostalim PGD po Sloveniji zneslo narediti spodoben GVC-24/50 na podvozju MAN TGM 13.290 4x4 z motorjem standarda EURO 5 in avtomatskim menjalnikom.
Na takšnem podvozju bodo imeli bodoči GVC-24/50 (do konca aprila 2018) tudi v PGD Šmarjeta (pri Novem mestu), nadgrajeval ga bo Rosenbauer d.o.o.
Pri nas že imamo popolnoma opremljen GVC-16/25 in imamo namen v bodoči GVC-24/50 vgradit opremo ki je zahtevana po novi Tipizaciji gasilskih vozil + še nekaj malenkosti glede na krajevne potrebe. In verjamem da ne bomo presegli skupne mase 16.000 kg.
MAN TGM 18.340 4x4 je že večjo podvozje. Mi bi rajši nižjo, bolj okretno vozilo. In v tem segmentu bi nam bil TGM 13.290 4x4 čist dovolj. Seveda z EURO5 motorjem in avtomatskim menjalnikom.
"Teorija brez prakse je kot voz brez akse!!!"
- Matej B.
- Prispevkov: 1138
- Pridružen: 30. Julij 2002, 23:39
- GE: Ptuj / Tržec
- Kraj: Ptuj - Tržec
- Kontakt:
Odg: GVC 24/50
@garač: bili smo pri vas lani avgusta na obisku in smo se konkretno seznanili z vašim novim GVC-24/50 na podvozju MAN TGM 13.290 4x4, avtomatski menjalnik.
Tudi peljali smo se po Pohorju. In vozilo je res dobro narejeno, funkcionalno. Ima vse kar imajo tudi veliki. Če bi takrat že imeli zagotovljen denar, bi pri istem nadgraditelju naročili kopijo vašega.
Tudi peljali smo se po Pohorju. In vozilo je res dobro narejeno, funkcionalno. Ima vse kar imajo tudi veliki. Če bi takrat že imeli zagotovljen denar, bi pri istem nadgraditelju naročili kopijo vašega.
"Teorija brez prakse je kot voz brez akse!!!"
Odg: GVC 24/50
Ja še le zaj vidim da se tema navezuje na vas. Morda bi mu prav prišel kakšne kW več pri 6 st. menjalniku, vendar elektronika avtomatskega menjalnika prav lepo razporedi Nm (navor) na prestavno razmerje glede na obremenitev. Priporočam res vsaki enotiMatej B. napisal/-a:@garač: bili smo pri vas lani avgusta na obisku in smo se konkretno seznanili z vašim novim GVC-24/50 na podvozju MAN TGM 13.290 4x4, avtomatski menjalnik.
Tudi peljali smo se po Pohorju. In vozilo je res dobro narejeno, funkcionalno. Ima vse kar imajo tudi veliki. Če bi takrat že imeli zagotovljen denar, bi pri istem nadgraditelju naročili kopijo vašega.
Odg: GVC 24/50
Izbira podvozja MAN 13.290 4x4 BL (16t) je res da super varianta kar se tiče velikosti končnega izdelka in tudi GVC 24/50 gre brez problemov čez tipizacijo. Me pa zanima zakaj vam je v tem primeru velikost pomembna glede na to da imate obstoječe vozilo GVC 16/25 na podvozju BB (listnate vzmeti) + original podaljšana kabina. To vozilo še zdaleč ni majhno in tudi če bi vzeli za GVC 24/50 MAN 18.340 4x4 BB, bo manjše oziroma enake dimenzije kot obstoječa "kombinirka". Če je pa štos v € pa zastopim.
- man 14.284
- Prispevkov: 1001
- Pridružen: 8. Januar 2003, 23:25
- Kraj: Zgornja Bistrica
Odg: GVC 24/50
Če je problem velikost(garaža) oz cena je nekak razumljivo da da se odločite za čim manjše vozilo.
Ne pa pozabit na določene tehnične zadeve kot so zavore in vse ostalo na 18t podvozju. Mam izkušnje iz prevozništva pa vem da ni "prijetno" vozit polno obremenjenega vozila.
Ne pa pozabit na določene tehnične zadeve kot so zavore in vse ostalo na 18t podvozju. Mam izkušnje iz prevozništva pa vem da ni "prijetno" vozit polno obremenjenega vozila.
Re: GVC 24/50
Morda v razmislek, SCANIA je pred 2 letoma šla z cenami svojih 4x4 podvozji precej dol. Skandinavci ter predvsem Angleži se odločajo za SCANIO P360 4x4. Višina podvozja je nekje primerljiva z TGM13.290. V zadenem letu je pri nas bilo kar precej teh vozil AC ali kot tudi GVC ...PGD Mozirje, PGD Stara Loka, PGD zg. Kungota... Ravno kar pa testirajo podaljšano kabino namensko narejeno za gasilce, tako da pokrijejo tudi trg za GVC 16/25.
- FaBBinho_4
- Prispevkov: 53
- Pridružen: 6. Januar 2013, 21:10
- GE: Oplotnica
- Kontakt:
Re: GVC 24/50
Pozdravljeni,
mogoče mi bo kdo znal odgovorit. Zanima me višina Scania vozila PGD Stara Loka, Mozirje?
Hvala!
mogoče mi bo kdo znal odgovorit. Zanima me višina Scania vozila PGD Stara Loka, Mozirje?
Hvala!
Odg: GVC 24/50
PGD Mozirje Scania P360 (4X4) letnik 2017 višina 3150, dolžina 6750.
Za več info me lahko kontaktiraš
Za več info me lahko kontaktiraš
73 de S55X
http://www.pgd-mozirje.si
http://www.pgd-mozirje.si
- Matej B.
- Prispevkov: 1138
- Pridružen: 30. Julij 2002, 23:39
- GE: Ptuj / Tržec
- Kraj: Ptuj - Tržec
- Kontakt:
Odg: GVC 24/50
Ok. Malo drugačno vprašanje:
- ali je podvozje MAN TGM 18.340 4x4 dobra izbira tudi za AC z 7000 litri vode??
T rezervoar, in 3 stranski boksi. Oprema po tipizaciji + nekaj glede lokalnih potreb.
Prosim za vaša mnenja iz terena/izkušenj!
- ali je podvozje MAN TGM 18.340 4x4 dobra izbira tudi za AC z 7000 litri vode??
T rezervoar, in 3 stranski boksi. Oprema po tipizaciji + nekaj glede lokalnih potreb.
Prosim za vaša mnenja iz terena/izkušenj!
"Teorija brez prakse je kot voz brez akse!!!"
Odg: GVC 24/50
Zdravo
Takega MANA imamo v Cerknem že 8 leto.Po tipizaciji nam ga je izdelalo že pokojno podjetje VARKAR iz Maribora. Z vozilom smo zelo zadovoljni. Pogledaš si ga lahko na naši spletni strani http://www.pgd-cerkno.si/vozila/3-ac-3070.html
Lp
Vide
Takega MANA imamo v Cerknem že 8 leto.Po tipizaciji nam ga je izdelalo že pokojno podjetje VARKAR iz Maribora. Z vozilom smo zelo zadovoljni. Pogledaš si ga lahko na naši spletni strani http://www.pgd-cerkno.si/vozila/3-ac-3070.html
Lp
Vide
LEP POZDRAV
Vid Lahajnar
Skrbnik za komunikacije
http://www.pgd-cerkno.si/
https://www.facebook.com/pgdcerkno
NA POMOČ
Vid Lahajnar
Skrbnik za komunikacije
http://www.pgd-cerkno.si/
https://www.facebook.com/pgdcerkno
NA POMOČ