Ta podforum je namenjen vsem, ki verjamejo, da poleg gasilstva obstaja še kakšna druga reč na svetu. V njem bodo teme, ki nimajo neposredne povezave z gasilstvom, vendar bi jih radi predebatirali v skupnosti našega foruma.
Carleone napisal/-a:Kaj pravite na nove kazni. Glede višine se popolnoma strinjam. Predvsem pa mislim na to, ko nam zapiskajo pozivniki in oddrvimo proti gasilnemu domu! V naselju bo kaj hitro 100% prekoračitev, padem na radar in ...
V Nemčiji imajo ponekod prostovoljni gasilci rumene tablice, ki jih ob alarmu namontirajo na avto in tako opozarjajo nase (poleg varnostnih utripalk). Ni slaba ideja, vendar vprašanje kako bi se to obneslo na naših cestah.
Kar se pa tiče kazni, pa ne vem, če bodo kaj spremenile.
Da še dopolnim, te tablice zgleda da se v nemčiji obnesejo, kar se lepo vidi na posnetku
Se mi zdi, da bi bilo pametno uvest kaj takšnega pri nas, samo je vprašanje kako bi se naši vozniki odzvali in koliko bi upoštevali, mislim, da vsi vemo kakšna je vozniška kultura pri nas (na psu )!
stipi napisal/-a:Se mi zdi, da bi bilo pametno uvest kaj takšnega pri nas, samo je vprašanje kako bi se naši vozniki odzvali in koliko bi upoštevali, mislim, da vsi vemo kakšna je vozniška kultura pri nas (na psu )!
Lp Stipi
Pomoje je tole že uredu zadevca in bi se pri nas pomoje kar obnesla, še boljša varianta bi bila modra rotacijska na magnet samo pol bi prihajal do zlorab skor sigurno
Ne zdi se mi pa pametno da vozijo z vklopljenimi štirimi smerniki ker se nekako ne da nakazat smeri še posebej če zavijaš ane....
Nikakor ne privde v poštev. Že sedaj je mnogo preveč nesreč, potem bi jih bilo pa še več.
Tudi te table bi bil samo še ena stvar več ki bi jo nekateri izkoriščali.
Drugače pa si preberi zakon ki piše kdo ima pravico do vozil s prednostjo.
Posameznik doma sigurno ne, pa naj bo gasilec, rečevalec ali pa policaj.
O tem smo že pisali in razglabljali.
Polovično znanje je nevarnejše od neznanja (bolivijski)
V vsem imenitno bi uspeli, če dvakrat bi lahko začeli (Johann W. Goethe)
Vsekakor! V zadnjem času jih lahko zasledimo na malih ekranih, kar je pohvalno, saj se ljudi tudi na tak način ozavešča, zakaj je potrebno voziti raje tako, kot pa...
Mogoče bo pa ravno ta TV-oglas marsikomu dal misliti, kaj storiti in kako razmišljati, kadar sede za volan. Menim, da je na tem področju potrebno še veliko storiti toda kot pravijo, iz majhnega raste veliko!
Ja oglasi ja... Vrteli so tudi oglas kako se razvrščati na avtocesti v primeru zastoja, kolone. Prejšnji teden sem naletel na prometno med Uncem in Logatcem. Seveda se je avtocesta takoj zabasala. Pogledam nazaj, koliko jih je pravilno razporejenih, nihče! Mi je kar zavrelo! Čez nekaj minut se iz ozadja zasliši rešilca,... Kažem tistim za mano, da naj se razmaknejo, ma nihče ne dojame... Rešilec jo z veliko brzino piči mimo po odstavnem pasu. Kaj če bi ravno takrat nekdo zavil na odstavnega?? Za tem ponovno poskušam nakazati vozniku za menoj da naj se razmakne ... njente! Celo nasprotno, nek voznik iz prehitevalnega pasa razume moje kretnje tako, da se mi urine za mano na vozni pas... Sej ni za verjet. Poleg tega, ko sem se umaknil na črto med odstavnim in voznim pasom, je postala velika luknja med mano in prehitevalnim. Tako je voznik za mano na vsak način hotel zapeljati tja. Če se nebi premikali, bi stopil iz avta in potalal par zaušnic. Preklet folk zabit!
Treba začet v avtošolah (po vsej EU in tudi drugod)
Pa preventivno deliti letake (v več jezikih + slika ) ki osveščajo zdraven "piltka" ob vstopu na avtocesto -(na postaji) to slednje še posebej delit tujcem z vzhoda
Toyota z rešitvijo proti zaspanim voznikom!
Japonski avtomobilski koncern Toyota Motor bo svoja vozila kmalu opremljal s sistemom, ki bo preverjal, ali so oči voznika povsem odprte, in tako zagotovil, da ta ne bo zaspal za volanom.
Sistem uporablja kamero, ki posname voznikov obraz, in majhen računalnik, ki določi položaj voznikove zgornje in spodnje veke ter nato po potrebi opozori voznika. Toyota bo možnost nadzora oči vključila v svoj sistem za zaščito pred trki, ki sicer že premore možnost nadzora nad usmerjenostjo voznikovega obraza. Prva Toyotina vozila z najnovejšo varnostno rešitvijo, ki naj bi pripomogla k zmanjšanju števila prometnih nesreč, naj bi bila na japonskem trgu na voljo že v bližnji prihodnosti (vir: vecer.si)
Odločil sem se, da prodam svoj avto... Če koga zanima hiter avto, ki na zunaj ni nič posebnega, pod pokrovom pa se skriva zverina (čez 200 konjev), ga bo to mogoče zanimalo. Cena ni zadnja...
Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Mestne občine Maribor je v sodelovanju z direkcijo za ceste in PU Maribor izdal zloženko, s katero želijo udeležence v prometu dodatno seznaniti s pravilno vožnjo v krožnih križiščih.
Leta 2007 se je v krožnih križiščih na območju PU Maribor zgodilo 79 prometnih nesreč. Pravilo je, da ima voznik v krožišču vselej prednost pred tistim, ki se vanj šele vključuje, slednjemu pa pri tem ni treba vklopiti smerne utripalke. Uporaba slednje je potrebna pri izhodu iz križišča, prav tako pa je pomembno pravočasno razvrščanje v krožišču. (vir: 24 ur.com, Foto: PU Mb) Kaj menite o pomanjkljivem znanju nekaterih voznikov v krožiščih? Kot prvo: vidimo, da veliko voznikov vklopi smerne utripalke ko se vključuje v krožišče; ko pa vozi iz njega pa ne... Da ne omenjamo vožnje po zunanjih in notranjih pasovih, razvrščanje...
Priponke
V Mariboru so izdali preventivno zloženko o tem, kako pravilno voziti v krožnih krožiščih.