Verjetno ste že opazili na prvi strani v reklamnem okencu podjetja WEBO vabilo na prireditev Dan odprtih vrat WEBO - EURO GV ,kar se bo odvijalo v petek 2.10.2009 na lokaciji izvajalca nadgradenj EURO GV v Ilirski Bistrici.
Zanima me kakšen ja vaš namen odziva na to prireditev, se je boste udeležili glede na to, da je dokaj obširno zastvljena s čemer nam nudi širšo paleto tako prikazane tehnike kot samih informacij na enem mestu?! Izvajal se bo ogled same na novo obnovljene proizvodnje, predstavitev vseh modelov gasilskih vozil po tipizaciji GZS, premierna predstavitev novega koncepta nadgradnje (prvi v SLO), predstavitev in prikaz določene tehnike zastopnikov s tujine (potopne črpalke večje zmogljivosti, nadtlačni prezračevalniki, dimovleki, armature) in seveda družabni del.
Predsatvitve bodo izvajali sami proizvajalci, oziroma zastopniki tako domači kot tuji, in vam bodo po predstavitvi tudi na voljo za odgovore na vaša vprašanja.
Za družabni del ne bi posebaj razlagal, saj v njem sodelujete tudi vi in je njegov uspeh s tem odvisen tudi od vas samih Prav pa bi prišel vaš klik v anketi, za recimo temu nekakšno orientacijo o številčnosti na udeležbi, saj kot je omenjeno že v vabilu je pripravljeno tudi presenečenje.
Vaši komentarji glede organiziranja takšne prireditve so dobrodošli, vaša udeležba na prireditvi pa pričakovana
Predvidoma se uradni del prične ob 11.30 uri. Glede na to, da je pripravljene kar nekaj predstavitvene tehnike in za določeno tudi prikaz njenega delovanja mislim, da bo zadeva kar potrajala nek čas.
Predvideva se tudi, da bodo vsaj nekateri izkoristili to priložnost še za ogled vozil in tehnike po uradnem, predstavitvenem delu kjer si bo lahko zadeve ogledal vsak posameznik ali določena skupina, in kjer bodo po vsej verjetnosti podana določena vprašanja ter odgovori na njih. Tudi to zahteva določen čas.
In nenazadnje je potrebno upoštevati tudi družabni del kjer se poleg (saj vemo kaj v ta del sodi), razpletejo razni medsebojni pogovori in komentarji tako na dnevno temo kot širše.
Tako, da Vrsho le korajžno tudi po 14 uri saj iz Ljubljane rabiš le 1 uro. Za vsak slučaj in bolj gotovo informacijo pa imaš tudi mojo gsm številko pa preveri situacijo pred vzletom
RES ODLIČNO PRIPRAVLJEN DAN ODPRTIH VRAT,ZELO SO SE POTRUDILI.TUDI NOVO VOZILO ZA GOZDNE POŽARE JE ODLIČNO NAREJENO,SICER ŠE POTREBUJE NEKAJ POPRAVKOV PA BO.
Lepo za slišat glede organizacije. Upam, da bo kmalu kdo dodal kakšne slike , da še tisti ki nismo bilo dobimo malo predstave kako je bilo in kaj je bilo možno videt.
Izrekam vse pohvale podjetju EURO GV, ki se je izredno potrudilo že pri samem povabilu, ki je skupno z njihovimi odličnimi referencami poskrbelo, da je bilo včeraj v Mali Bukovici tako veliko število udeležencev. So mislim, da res odlični v svojem poslu, saj po lastnih izkušnjah niso ravno najcenejši, so pa mislim, da najbolj ugodni in prilagodljivi naročniku, kar pa je mislim, da najbolj pomembno za naročnika. Lahko povem, da ima veliko sosednjih društev njihovo nadgradnjo in do sedaj se je izkazalo za najboljšo izmed ostalih, saj znajo naročnika prepričati s svojimi argumenti na podlagi odličnih izkušenj. Vse to so razlogi, da se bomo verjetno odločili za sklenitev pogodbe za izdelavo nadgradnje za GVV-1 pri njih.
Vse pohvale za izredno pogostitev in prijetno počutje, ki so ga nudili!
Naj se vam najprej zahvalim za vaš res pozitiven in številčen odziv na našo prireditev.
Zahvala gre tudi vsem uporabnikom vozil kateri so jih brez vseh zadržkov in negodovanj pripeljali ter sodelovali na sami predstavitvi za kar se jim bomo v teh dneh zahvalili s simbolično praktično nagrado.
Kot vidim se slike počasi nalagajo. Nekaj jih bomo še pripeli samo, da jih malo selekcioniramo, ker jih je res ogromno.
Reportaža s te prireditve bo objavila tudi ČASOPISNA HIŠA DNEVNIK v prilogi MOJ DOM katera bo priložena časopisom NEDELJSKI DNEVNIK dne 14.10.2009 in DNEVNIK ter VESTNIK dne 15.10.2009.
Na prireditvi je bilo predstavljenih kar nekaj vozil glede na namen in način izvedbe. Sam adut v tem dnevu pa je bila predstavitev novega vozila za gozdne požare.
Vozilo ima glede na izvedbo nadgradnje določene prednosti od dosedanjih izvedb predvsem s stališča nizkega težišča, kar v veliki meri pozitivno vpliva na vožnjo izven urejeneh in utrjenih cestišč. Mi smo za svoj razvojni koncept izbrali podvozje katero je bilo v danem trenutku najnižje na tržišču, kar pa ni pogoj za ostale morebitne interesente, saj je takšno vozilo mogoče izdelati tudi na podvozjih ostalih proizvajalcev.
Velika pozornost je bila namenjena sami varnosti tako posadke kot vozila. Za ta namen smo izdelali in namestili na vozilo dva zaščitna loka - rollbar, enega v notranjosti kabine ter drugega zunanjega. Ta drugi varnostni lok nudi poleg zaščite pred udarci vej in pred zaščite v primeru prevrnitve tudi hladilno - proti požarno zaščito kabine vozila. Omenjeni zunanji zaščitni lok je izdelan iz kovinskih cevi po katerih je izveden dotok vodo do nameščenih VT šob. Prav tako je izvedena z VT šobami zaščita podvozja. Sama takšna namestitev pa v primeru porabe vode kot gasilnega sredstva ni uporabna, in prav zaradi tega ima vozilo nameščena dva ločena rezervoarja z vodo + enega za penilo, torej vse skupaj tri rezervoarje. Prvi rezervoar kapacitete 4000l je namenjen za prevoz vode kot gasilno sredstvo. Drugi rezervoar kapacitete 500l pa je ločeni rezervoar kateri nosi v sebi vodo namensko za delovanje omenjenih VT šob na zaščitnem loku in podvozju. Da pa je sistem zaščite popolen je med VT šobami in rezervoarjem kapacitete 500l nameščena ločena črpalka katera deluje neodvisno od kombinirane črpalke za gašenje in od odgona na vozilu. S tem kompletom je zagotovljena popolna zaščita tudi v primeru, da v vozilu zmanjka vode namenjene gašenju saj imamo zato samostojen rezervoar, in zaradi ločene črpalke katera deluje neodvisno od ostalih izvodov kar omogoča hitro in neovirano upravljanje z vozilom v primeru nujnega umika s požarišča.
Na zadnjem delu vozila je nameščena kombinirana črpalka proizvajalca MAGIRUS model MAB-200 z nameščenim predmešalcem penila kateri nudi nastavitev mešanice od 0,1 - 1% kar je potrebno za uporabo penil v ta namen.
Poleg črpalke sta levo in desno od črpalke nameščena navijaka z električnim pogonom in nameščenima VT cevema ter primernima ročnikoma.
V kabini vozila sta nameščena tudi dva IDA aparata Drager na dvižnih nosilcih proizvajalca gasilske tehnike in vozil MAGIRUS. Med njima je nameščen manjši hlailnik za hlajenje plastenk z vodo za posadko katera posreduje na intervenciji.
Med kabino in nadgradnjo je nameščen iskalni reflektor na teleskopsko dvižnem stebru. Reflektor se upravlja z brezžičnim daljinskim upravljalcem.
Na prvem delu ima vozilo v kombinaciji z odbijačem nameščen tudi vlečni vitel namenjen samoreševenju in reševanju ali odmikanju, premikanju, itd. ostalih vozil in predmetov. Vitel ima električni pogon in je izbran glede na vlečno silo katera znaša 6804kg in je najmočnejši od vitlov gnanih z električnim pogonom.
V vozilo pa smo namestili opremo katera je neophodno potrebna pri posredovanju pri požarih v naravi. Med to opremo pa spada; verižna motorna žaga s pripadajočo opremo in zaščitno opremo za uporabnika (hlače, rokavice, čelada z vizirjem, glušniki), razpihovalec na pogon z motorjem na notranje izgorevanje, tlačne cevi, visokotlačne cevi, ročniki proizvajalca LEADER primerni za uporabo tako na NT kot na VT + nastavek za izdelavo pene, ostale armature ter ročno orodje.
Kot že omenjeno je to vozilo razvito na lastno pobudo podjetja WEBO & EURO GV. Naj ponovim že izrečeno povabilo na sami prireditvi, da vas vabimo, da ga preizkusite. S tem pozivamo vse morebitne interesente za takšno vozilo, da se obrnejo na nas z namenom, da uskladimo termin testiranja na vaši lokaciji.
Vozilo bomo poleg še ostalih vozil in opreme ponovno predstavili na dnevih CZ v Novem Mestu od 15. do 17.10.2009 na razstavnem prostoru WEBO & EURO GV.
Poleg vozil je bilo na prireditvi predstavljena tudi določena oprema. Dosti zanimaja so požele potopne črpalke večjih zmogljivosti proizvajalca SPECHTENHAUSER iz Nemčije, katere pri nas do sedaj niso bile predstavljene. Črpalke lahko poleg tega, da so potopne, delujejo tudi izven vode podobno kot prenosne črpalke. Prednost je, da ne potrebujejo za delo, da so potopljene v vodi, da posesajo vsebino povsem do dna, da posesajo in izvržejo večje predmete kot so tenis žogice, hlače, PVC vreče, kovinske vijake, itd.
Razstavljeni so bili tudi proizvodi proizvajlca LEADER kateri nudijo visoko raven kvalitete tako nadtlačni prezračevalniki, dimovleki, monitorji - gasilski topovi, kot tudi profesionalni ročniki na katere proizvajalec nudi odvisno od modela od 8 do 12 let garancije.
Pri predstavitvi hidravličnega reševalnega orodja vodilnega proizvajlca WEBER-HYDRAULIK smo se odločili za model pogonskega agregata EcoSILENT. To je novi model s povsem tihim delovanjem motorja na notranje izgorevanje, in posebno zasnovano obliko kar nam pri svoji lažji teži omogoča lažji prenos na kraj interveniranja. Agregat omogoča delovanje dveh orodji istočasno. V povezavi z njim je so bile predstavljene nove "škarje" katere delujejo na povsem drugačen način od običajnih, zato sem to besedo tudi namenoma vstavil v narekovaj. Ta noviteta nosi naziv C 100-31 in deluje na principu gibljivega dela vpetega v mirujoče uhišje z naležno ploščo. Ta gibljivi del praktično odstriže del poločevine katerega zajame, in mu ta del ne predstavlja ovire pri nadaljevanju opravila. Orodje je več kot uporabno in priporočljivo pri reševanju iz kominiranih vozil, avtobusov, vlakov, itd. saj s tem orodjem zarežemo pločevino z namenom pridobitve večje odprtine za pristop in iznos ponesrečencev. Nekaj orodja proizvajalca WEBER-HYDRAULIK pa je bilo mogoče videti tudi v razstavljenih vozilih PGD Slovenske Konjice (PV-1, kot podpora hitremu posredovanju za TR) PGD Kostrevnica (GVC-16/25) in PGD Ilirska Bistrica (TRV2-D).
Na ogled je bila postavljena tudi vgradna kombinirana črpalka proizvajlaca MAGIRUS v prerezu, ter prenosna MB. Proizvajalec MAGIRUS se ponaša z več kot 100 letno tradicijo na področju izdelovanja gasilske tehnike (črpalke, vozila, avtolestve, itd.). Črpalke tega proizvajalca so na visokem nivoju in jih najdemo tako doma kot v tujini pri uporabnikih v visokem številu. V našem podjetju imajo te črpalke 80% delež vse vgrajenih črpalk. Črpalka deluje na NT in VT izhodih na klasično prirejenih izlivih z možnostjo nadgraditve po željah kupca. Nudijo dodatne izhode za monitorje, VT polivalne šobe, toplotne zaščite v dveh variantah, avtomatski konstantni tlak neglede na število uporabnikov na izlivih, itd. Njihova prednost je že omebnjena sama kvaliteta in zelo ugodna cena.
Naj omenim še gasilnike TOTAL med katerimi izstopata model TANDEM kateri omogoča tako ročno kot samodejno aktiviranje v primeru povečane temperature v določenem prostoru. Gasilnik je predvsem priporočljiv za prostore brez fizičnega nadzora kot so kotlovnice ali ostale prostore za katere uporabnik smatra, da nadzor v njih ni popoln. V akciji katera je v mesecu varstva pred požari vezana na letošnjo temo bo naše podjetje tudi brezplačno podarilo te gasilnike desetim domom za ostarele v Sloveniji, da jih bodo namestili v prostore za katere smatrajo, da je to potrebno.
Druga novost pa je gasilnik na peno z imenom ECO. S tem imenom se ponaša, ker je gasilnik resnično ekološko neoporočen, vsebuje biološko razgradljivo sredstvo za gašenje Neufoam Eco. Testiran je bil pod strogim nadzorstvom na snoveh nevarnih zdravju človeka in okolju. Odlikuje ga certifikat mednarodno priznanega znaka za okolje MILIEUKEUR. Notranja in zunanja zaščita proti koroziji je izvedena s prevleko, ki ne vsebuje kadmija TGCI. Rating gašenja: 34 A in 183 B
Seveda je bila tukaj še druga oprema katero sedaj nisem opisal podrobno. Z veseljem pa bom odgovoril na vaša vprašanja tako na forumu kot preko ZS ali elektronske pošte, kjer vas bomo informirali bolj obširno, uskaldili termin za testiranje vozila in izdelali morebitne želene ponudbe.
Na dnevu odprtih vrat sem videl poveljniško vozilo, ki pa je name naredilo zelo velik vtis.Nekaj slik mi je uspelo narediti z telefonom rad bi jih pa imel še več.
Če jih ima kdo vas prosim da jih prilepite ali pošljete.
Stvarca je res super in mislim da je tudi zelo funkcionalna. Gre za hammerja iz konjic.