Že, že vse lepo in prav. Vendar predno se kdo odloči kupiti podvozje za gasilsko vozilo po takšni liniji kot so razni posredniki, kateri se pojavljajo v zadnjem času tudi pri nas, naj temeljito preveri vse zadeve! Predvsem je potrebno poudariti to, da so to firme katere se ukvarjajo s posredništvom pri prodaji vozil iz tujine, niso pa to podjetja katera se ukvarjajo izključno z zastopstvom in proizvodnjo gasilske tehnike katera so usposobljena in seznanjena s potrebnimi predpisi, zakoni in nenazadnje tipizacijo v vezi z ustreznostjo podvozja. Čeprav so to res dejansko gasilska podvozja iz tujine, pa vseeno ni nujno, da ustrezajo tudi našim predpisom.
Rabljena vozila pri posrednikih se kupujejo po načelu VIDENO - KUPLJENO, zato je potrebno pred nakupom, če se že zanj odločite, obvezno pridobiti:
1. mnenje o ustreznosti podvozja s strani tehnične komisije GZS.
2. stopiti v kontakt z izdelovalcem nadgradnje, da predhodno izdela težnostni izračun glede na vaše zahteve (potreba po opremi), kajti ni vedno 100%, da teoretično potrjeno podvozje s strani GZS tudi v praksi omogoči namestitev vse opreme po zahtevah posamezne enote!
3. še najbolj pa je, da se to vse skupaj zahteva od ponudnika podvozja, kar pomeni, da če želi podvozje prodati naj priloži poleg vso potrebno dokumentacijo s čemer tudi prevzamo odgovornost za nadaljni ustrezni potek dela! Moje mnenje je, da če so posli čisti bo to tudi pripravljen storiti.
Če pogledate ravno ta oglas vas lahko kaj hitro zanese navedba, da je to podvozje za KOMBINIRANO VOZILO. V bistvu to tudi drži, vendar ko omeniš pri nas kombinirano vozilo vsak ob tej besedi najprej pomisli na vozilo GVC-16/25. Tukaj pa bi nastal problem saj ima vozilo po oznaki sodeč le 11t nosilnosti, poleg tega pa negativno na nosilnost vplivajo tudi enojna kolesa na zadnji osi s čemer se obremenitev le te glede na os z dvonimi kolesi zmanjša.
Zaključek tega je, da je to podvozje lahko namenjeno vozilu GVV-2 z 1000l vode, kar pa je z razliko v ceni v primerjavi z veliko bolj operativnim vozilom GVC-16/25 po mojem mnenju nesmotrna poteza.
Druga opcija je na meji obteženo vozilo GVC-16/15, pri čemer je moje mnenje glede tega isto kot za GVV-2 razen, če društvo res potrebuje v vozilu opremo za tehnično reševanje glede na svojo kategorizacijo in še bolj bistveno dejansko "potrebo".
Tretja in meni edina, čeprav tudi omejena uporabnost tega podvozja pa je ta, da bi ga uporabil za izdelavo vozila GVGP-2. Omejena pa pravim zato, ker glede na gabarite vozila nanj ne bi mogel namestiti vodnega rezervoarja takšne kapacitete kot bi bilo za ta namen primerno!
In tukaj mislim, da se zna pri komu, ki bo zaletav zgoditi kakšen neljubi dogodek, kajti takšnih zadev vam trgovec z vozili ne bo nikoli ponudil v razmislek
Pa veliko sreče ob nakupih
