NOV GVC 16/25 PGD RAKEK
Moderator: Janez Tratnik
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
NOV GVC 16/25 PGD RAKEK
Gasilci iz Rakeka so na koncu prejšnega meseca dobili novo pridobitev GVC 16/25 na podvozju Renault.Nadgradnjo je delal EURO GV in če je na forumu kdo iz gasilskega društva Rakek da nam predstavi novo zverino in doda kakšno fotografijo ali dve 
Odg: NOV GVC 16/25 PGD RAKEK
Ker je že odprta tema, še krajša predstavitev. Samo vozilo je prilagojeno krajevnim potrebam in kot tako predano v operativno uporabo. Trenutno je vozilo v fazi preizkušanja in testiranja delovanja. Prav tako samo vozilo še ni dokončno opremljeno, predvsem leva stran, ki je namenjena tehničnemu posredovanju (ne prometne - imamo koncesionarja), poplavam in nevarnim snovem. Prav tako manjka poslikava nadgradnje in kabine vozila.
Tip vozila Renault Midlum, 300 KM. Dolžina vozila je cca 7,5 m, višina 3,35 m in širina skupaj z retrovizorji 3 m. Vozilo je s pogonom na vse štiri. Posadka je 1 + 7. Podvozje je že tovarniško narejeno za gasilsko uporabo, odlikuje ga prostornost kabine za moštvo. Je eno izmed prvih dveh vozil tega tipa v SLO (obe vozili smo hkrati kupili v naši GZ), opis samega podvozja je bil v eni od številk Gasilca. Se mi zdi?
Vzdrževanje vozila (zrak in polnilec) je na voznikovi strani, tik nad zadnjo stopnico. Nosilna konstrukcija je izdelana iz aluminijastih profilov, pregrade in police so izdelane iz aluminija. Pločevina je vsepovsod gladka; izjema so stopnice na nadgradnji, spodnji deli boksov in vrtljive stranice levo in desno - tu je pločevina pohodna. Gladka pločevina je mat in eluksirana. Odprtine za dostop do opreme so opremljene s šestimi stranskimi aluminijastimi roletami. Z odpiranjem rolet se prostor nadgradnje samodejno osvetli - sistemi za osvetlitev so pritrjeni levo in desno od vodil rolet. Zaklepanje rolet je z BARLOCK sistemom. Prostor spredaj in zadaj za kolesom je zaprt s preklopnimi vrati, ki služijo kot stopnica in so podprta s plinskimi amortizerji. Zadnji par blatnikov je vrtljiv oz. izveden z možnostjo odpiranja z nameščeno preklopno pohodno površino. Nadgradnja je pokrita z Al rebrasto plocevino, pohodna. Na strehi je pritrdišče za lestve in zaboj za orodje iz aluminijaste pločevine. V nadgradnji so pritrdišca za opremo, ki jih zahteva tipizacija za tovrstna gasilska vozila + naše specifične želje (dodatna vrvna tehnika, več prve pomoči in opreme za NS). Kot že rečeno, nekaj opreme še ni vgrajene ...
Rezervoar za vodo je kapacitete 2500 l, izdelan je iz inox pločevine. Nameščen je znotraj konstrukcijskega okvirja, s ojačitvami in pregradami proti prelivanju vode med vožnjo ter pripadajočimi armaturami (inšpekcijska odprtina, zracnik, prikljucki za polnjenje in napajanje crpalke, električen merilnik nivoja vode...). Gasilska črpalka je tipa IVECO MAGIRUS NPH 230, kapacitete 3000l pri 10 barih in 400 l pri 40 barih. Gnana je preko kardanskega prenosa s pomožnim odgonom na menjalniku vozila . Vklop črpalke je iz kabine in zadaj ob črpalki. Na ohišju črpalke je montiran izhod za zrak opremljen s kondenzacijskim lončkom, regulacijskim ventilom ter dovodnim ventilom za zaprtje dovoda zraka iz vozila (da lahko strojnik zapre zrak, ce gre kaj narobe pri delu z zrakom). Zrak je priključen na sistem zraka, ki ga ima vozilo. Na ohišju črpalke je vgrajena tudi vodovodna pipa (namenjena za pranje manjše opreme, oziroma umivanju gasilcev). V zadnjem delu vozila (desna stran, zadnji boks) je navijalni boben s 60 m visokotlacne cevi Ø25 mm. Navijak je opremljen z visokotlačnim ročnikom NEPIRO. Montirani so tudi izvlečni valjcki za usmerjanje cevi. Navijanje cevi je električno ter ima vgrajeno dodatno možnost navijanja s pohodnim tipalom. Na samem vozilu je že pred pripravljen trojak z dvema B cevema, kateri sta priključeni direktno na B izliv.
Na zgornji desni rob nadgradnje vozila, nad lučmi za razsvetljavo okolja (LED izvedbe), je montirana izvlečna tenda, robustne izvedbe in enostavna za uporabo. Ima tudi avtomatsko zaklepanje na obeh straneh, tako da se med vožnjo po nesreči ne odpre. Gibanje ob raztegovanju in pospravljanju tende je bolje absorbirano, tako da ni pritiska na steno vozila. Tenda je narejena iz PVC-ja in je odporna proti svetlobi, razkrajanju, da se jo oprati in jo lahko še vlažno zvijemo nazaj. Samolepilni žleb nad tendo je za to, da dežna voda ne teče pod tendo po vozilu. Sama tenda je namenjena zaščiti gasilcev v primeru dolgotrajnega dela na soncu, oziroma v primeru padavin. Pod njo se lahko opremljajo napadalci ali pa se na stopnice odloži poškodovance.
Na prednji strani vozila je vgrajena ročno krmiljena naprava za pranje cestišča. Naprava se vklopi in krmili iz kabine. V nadgradnjo je vgrajen teleskopski ročno krmiljen pnevmatski steber iztegnjene višine 5 m s 6x Xenon žarometi (razporejeni v krogu, vklop po dva žarometa hkrati). Komande za krmiljenje stebra in vklop žarometov so v prostoru pri črpalki. Ker so žarometi ksenon in je napajanje stolpa izvedeno direktno preko vozila je vgrajen elektroagregat ECT HONDA 7000 P. Karakteristike agregata so: nizka teža, robustna izdelava ter izjemna zanesljivost. Model nudi tudi do 200% preobremenitve ob zagonu, ter boljšo zaščito proti zunanjim vplivom IP54. Ostale karakteristike so tule: http://www.totum.si/trgovina/agregati/o ... 7000p.html
Na vozilo je vgrajen vlecni vitel tip MAMUT, kapacitete 5,5 tone. V vozilo je prav tako vgrajena kamera ter luči za vzvratno vožnjo. Po vozilu so enakomerno razporejene 3 fazne ter enofazne vtičnice na naslednjih lokacijah (na pokrovu črpalke, na prednjem levem in prednjem desnem boksu, ter zadnjem levem boksu). Vtičnice so povezane na agregat preko zašcitnih elementov.
Polnilci mega-LITE so montirani v kabini zadaj (pri IDA). Polnjenje samo pri prižganem vozilu oziroma, ko je priklopljen na vzdrževanje. Naknadno bomo montirali še pritrdilne trakove, kateri bodo onemogočali izpad svetilk iz nosilcev ob močnem zaviranju. V sami kabini je možen izklop električne energije po vozilu. Med voznikom in sovoznikom so nosilci za radijske postaje, brez možnosti polnjenja (pri nas ima vsak operativec zadolženo postajo).
Toliko zaenkrat, spodaj pa še nekaj fotografij opremljenega vozila ...
Tip vozila Renault Midlum, 300 KM. Dolžina vozila je cca 7,5 m, višina 3,35 m in širina skupaj z retrovizorji 3 m. Vozilo je s pogonom na vse štiri. Posadka je 1 + 7. Podvozje je že tovarniško narejeno za gasilsko uporabo, odlikuje ga prostornost kabine za moštvo. Je eno izmed prvih dveh vozil tega tipa v SLO (obe vozili smo hkrati kupili v naši GZ), opis samega podvozja je bil v eni od številk Gasilca. Se mi zdi?
Vzdrževanje vozila (zrak in polnilec) je na voznikovi strani, tik nad zadnjo stopnico. Nosilna konstrukcija je izdelana iz aluminijastih profilov, pregrade in police so izdelane iz aluminija. Pločevina je vsepovsod gladka; izjema so stopnice na nadgradnji, spodnji deli boksov in vrtljive stranice levo in desno - tu je pločevina pohodna. Gladka pločevina je mat in eluksirana. Odprtine za dostop do opreme so opremljene s šestimi stranskimi aluminijastimi roletami. Z odpiranjem rolet se prostor nadgradnje samodejno osvetli - sistemi za osvetlitev so pritrjeni levo in desno od vodil rolet. Zaklepanje rolet je z BARLOCK sistemom. Prostor spredaj in zadaj za kolesom je zaprt s preklopnimi vrati, ki služijo kot stopnica in so podprta s plinskimi amortizerji. Zadnji par blatnikov je vrtljiv oz. izveden z možnostjo odpiranja z nameščeno preklopno pohodno površino. Nadgradnja je pokrita z Al rebrasto plocevino, pohodna. Na strehi je pritrdišče za lestve in zaboj za orodje iz aluminijaste pločevine. V nadgradnji so pritrdišca za opremo, ki jih zahteva tipizacija za tovrstna gasilska vozila + naše specifične želje (dodatna vrvna tehnika, več prve pomoči in opreme za NS). Kot že rečeno, nekaj opreme še ni vgrajene ...
Rezervoar za vodo je kapacitete 2500 l, izdelan je iz inox pločevine. Nameščen je znotraj konstrukcijskega okvirja, s ojačitvami in pregradami proti prelivanju vode med vožnjo ter pripadajočimi armaturami (inšpekcijska odprtina, zracnik, prikljucki za polnjenje in napajanje crpalke, električen merilnik nivoja vode...). Gasilska črpalka je tipa IVECO MAGIRUS NPH 230, kapacitete 3000l pri 10 barih in 400 l pri 40 barih. Gnana je preko kardanskega prenosa s pomožnim odgonom na menjalniku vozila . Vklop črpalke je iz kabine in zadaj ob črpalki. Na ohišju črpalke je montiran izhod za zrak opremljen s kondenzacijskim lončkom, regulacijskim ventilom ter dovodnim ventilom za zaprtje dovoda zraka iz vozila (da lahko strojnik zapre zrak, ce gre kaj narobe pri delu z zrakom). Zrak je priključen na sistem zraka, ki ga ima vozilo. Na ohišju črpalke je vgrajena tudi vodovodna pipa (namenjena za pranje manjše opreme, oziroma umivanju gasilcev). V zadnjem delu vozila (desna stran, zadnji boks) je navijalni boben s 60 m visokotlacne cevi Ø25 mm. Navijak je opremljen z visokotlačnim ročnikom NEPIRO. Montirani so tudi izvlečni valjcki za usmerjanje cevi. Navijanje cevi je električno ter ima vgrajeno dodatno možnost navijanja s pohodnim tipalom. Na samem vozilu je že pred pripravljen trojak z dvema B cevema, kateri sta priključeni direktno na B izliv.
Na zgornji desni rob nadgradnje vozila, nad lučmi za razsvetljavo okolja (LED izvedbe), je montirana izvlečna tenda, robustne izvedbe in enostavna za uporabo. Ima tudi avtomatsko zaklepanje na obeh straneh, tako da se med vožnjo po nesreči ne odpre. Gibanje ob raztegovanju in pospravljanju tende je bolje absorbirano, tako da ni pritiska na steno vozila. Tenda je narejena iz PVC-ja in je odporna proti svetlobi, razkrajanju, da se jo oprati in jo lahko še vlažno zvijemo nazaj. Samolepilni žleb nad tendo je za to, da dežna voda ne teče pod tendo po vozilu. Sama tenda je namenjena zaščiti gasilcev v primeru dolgotrajnega dela na soncu, oziroma v primeru padavin. Pod njo se lahko opremljajo napadalci ali pa se na stopnice odloži poškodovance.
Na prednji strani vozila je vgrajena ročno krmiljena naprava za pranje cestišča. Naprava se vklopi in krmili iz kabine. V nadgradnjo je vgrajen teleskopski ročno krmiljen pnevmatski steber iztegnjene višine 5 m s 6x Xenon žarometi (razporejeni v krogu, vklop po dva žarometa hkrati). Komande za krmiljenje stebra in vklop žarometov so v prostoru pri črpalki. Ker so žarometi ksenon in je napajanje stolpa izvedeno direktno preko vozila je vgrajen elektroagregat ECT HONDA 7000 P. Karakteristike agregata so: nizka teža, robustna izdelava ter izjemna zanesljivost. Model nudi tudi do 200% preobremenitve ob zagonu, ter boljšo zaščito proti zunanjim vplivom IP54. Ostale karakteristike so tule: http://www.totum.si/trgovina/agregati/o ... 7000p.html
Na vozilo je vgrajen vlecni vitel tip MAMUT, kapacitete 5,5 tone. V vozilo je prav tako vgrajena kamera ter luči za vzvratno vožnjo. Po vozilu so enakomerno razporejene 3 fazne ter enofazne vtičnice na naslednjih lokacijah (na pokrovu črpalke, na prednjem levem in prednjem desnem boksu, ter zadnjem levem boksu). Vtičnice so povezane na agregat preko zašcitnih elementov.
Polnilci mega-LITE so montirani v kabini zadaj (pri IDA). Polnjenje samo pri prižganem vozilu oziroma, ko je priklopljen na vzdrževanje. Naknadno bomo montirali še pritrdilne trakove, kateri bodo onemogočali izpad svetilk iz nosilcev ob močnem zaviranju. V sami kabini je možen izklop električne energije po vozilu. Med voznikom in sovoznikom so nosilci za radijske postaje, brez možnosti polnjenja (pri nas ima vsak operativec zadolženo postajo).
Toliko zaenkrat, spodaj pa še nekaj fotografij opremljenega vozila ...
- Priponke
Zadnjič spremenil purchy, dne 8. Junij 2012, 22:48, skupaj popravljeno 2 krat.
Ne ustraši se izzivov, saj so izzivi izbrali tebe. Bolj kot je izziv videti meglen, negotov, skrivnosten,vrednejši je. (Tomaž Humar)
Lep pozdrav
Purkart Klemen 040/888-939
Lep pozdrav
Purkart Klemen 040/888-939
Odg: NOV GVC 16/25 PGD RAKEK
Še nekaj fotografij:
Ne ustraši se izzivov, saj so izzivi izbrali tebe. Bolj kot je izziv videti meglen, negotov, skrivnosten,vrednejši je. (Tomaž Humar)
Lep pozdrav
Purkart Klemen 040/888-939
Lep pozdrav
Purkart Klemen 040/888-939
-
AirGoPRO
Odg: NOV GVC 16/25 PGD RAKEK
Zdravo
Najprej pohvale za novo vozilo!
Zanima me kakšno lestev imate na vozilu, glede na to da se je na sliki ne vidi?
Zanima me tudi kakšno imate opremo za posredovanje ob poplavah, kajti nikjer ni videti kakšne potopne črpalke?
Ali imate v bodoče zamenjavo za svetilke Maglite, za kakšno bolj "ergonomsko" svetliko (Streamlight, MiCa,...)?
Kakšne so možnosti za gašenje s peno ?
LP in hvala za odgovore!
Najprej pohvale za novo vozilo!
Zanima me kakšno lestev imate na vozilu, glede na to da se je na sliki ne vidi?
Zanima me tudi kakšno imate opremo za posredovanje ob poplavah, kajti nikjer ni videti kakšne potopne črpalke?
Ali imate v bodoče zamenjavo za svetilke Maglite, za kakšno bolj "ergonomsko" svetliko (Streamlight, MiCa,...)?
Kakšne so možnosti za gašenje s peno ?
LP in hvala za odgovore!
Odg: NOV GVC 16/25 PGD RAKEK
sem ga danes videl v živo, ni kaj, lepo in veliko.naj dobro služi svojemu namenu.
di-du-di-du
Odg: NOV GVC 16/25 PGD RAKEK
Imaš prav, lahko je lepo in veliko, ma pomembno je da služi našemu namenu. Mogoče so nekatere rešitve malo drugačne kot drugje (pri kateremu vozilu pa ni tako?), vse pa izhajajo iz naših potreb in izkušenj.
Ne ustraši se izzivov, saj so izzivi izbrali tebe. Bolj kot je izziv videti meglen, negotov, skrivnosten,vrednejši je. (Tomaž Humar)
Lep pozdrav
Purkart Klemen 040/888-939
Lep pozdrav
Purkart Klemen 040/888-939
Odg: NOV GVC 16/25 PGD RAKEK
Lestvi bosti dve in sicer: klasična tro-delna na desni strani, ter stikalna na levi strani.
Glede poplav: Potopni črpalki ste dve manjši shranjeni po zabojih na levi strani nadgradnje + vsa pripadajoča oprema, v planu je še večja tipa TP 4/1 (od znanega proizvajalca), v nadgradnji je sesalec za nizke vode + pripadajoča oprema, naknadno se bo vgradilo še črpalko za umazane vode tipa Honda - WT 40. V zaboju na strehi so še ročne delovne priprave (beri: lopate, krampi, rovnice,....), polivinil in vreče za gradnjo nasipov. Ta opreme je zaradi specifike terena ... poplavno Rakovško - Unško polje, poleg tega je v bližini tudi Cerkniško jezero, katero je že pokazalo svoje "čare".
Glede svetilk je pač tako, da so v nadgradnji mega-LITE, nekateri operativci pa že imajo svoje osebne svetilke za pripenjanje na jakno.
Glede gašenja z peno: V zabojih na levi strani nadgradnje so ročniki za težko peno in srednje težko peno, v zadnjem levem boksu je pred pripravljen medmešalec, kateremu je namenjen poseben C izliv. Na tem izlivu je priklop za 5m C cev, kateri je ločen od ostalih B izlivov. Ideja je pač bila taka, da ima strojnik v krogu svojega delovanja vse armature za peno - v kolikor se pojavi težnja po tem, da je medmešalec na drugi poziciji se enostavno podaljša cevovod. Sama nadgradnja je bazirana na čim več zabojih, na levi strani so to večinoma kovinski, katere se bo uporabilo tudi kot lovilne posode.
Glede poplav: Potopni črpalki ste dve manjši shranjeni po zabojih na levi strani nadgradnje + vsa pripadajoča oprema, v planu je še večja tipa TP 4/1 (od znanega proizvajalca), v nadgradnji je sesalec za nizke vode + pripadajoča oprema, naknadno se bo vgradilo še črpalko za umazane vode tipa Honda - WT 40. V zaboju na strehi so še ročne delovne priprave (beri: lopate, krampi, rovnice,....), polivinil in vreče za gradnjo nasipov. Ta opreme je zaradi specifike terena ... poplavno Rakovško - Unško polje, poleg tega je v bližini tudi Cerkniško jezero, katero je že pokazalo svoje "čare".
Glede svetilk je pač tako, da so v nadgradnji mega-LITE, nekateri operativci pa že imajo svoje osebne svetilke za pripenjanje na jakno.
Glede gašenja z peno: V zabojih na levi strani nadgradnje so ročniki za težko peno in srednje težko peno, v zadnjem levem boksu je pred pripravljen medmešalec, kateremu je namenjen poseben C izliv. Na tem izlivu je priklop za 5m C cev, kateri je ločen od ostalih B izlivov. Ideja je pač bila taka, da ima strojnik v krogu svojega delovanja vse armature za peno - v kolikor se pojavi težnja po tem, da je medmešalec na drugi poziciji se enostavno podaljša cevovod. Sama nadgradnja je bazirana na čim več zabojih, na levi strani so to večinoma kovinski, katere se bo uporabilo tudi kot lovilne posode.
Ne ustraši se izzivov, saj so izzivi izbrali tebe. Bolj kot je izziv videti meglen, negotov, skrivnosten,vrednejši je. (Tomaž Humar)
Lep pozdrav
Purkart Klemen 040/888-939
Lep pozdrav
Purkart Klemen 040/888-939
Odg: NOV GVC 16/25 PGD RAKEK
Purchy zate imam še eno vprašanje ali ima vozilo v opremi kaj od prve pomoči in kakšna nosila ali te stvari prepuščate reševalcem?
LP Šnery
LP Šnery
Odg: NOV GVC 16/25 PGD RAKEK
Prvi pomoči sta namenjena dva zaboja na desni strani nadgradnje in deloma tudi kabina za moštvo. Vozilo je trenutno opremljeno z navadnimi zložljivimi nosili, z dvema torbama za prvo pomočjo, vratnimi opornicami, ambujem, ... itd. Se bo pa s časom dopolnjevalo opremo, glede na to da je v enoti kar lepo število bolničarjev, kmalu tudi zdr.tehnik ... kaj se bo dokupilo pa ti ne morem povedati, ker je to še stvar dogovorov in usklajevanj 
Ne ustraši se izzivov, saj so izzivi izbrali tebe. Bolj kot je izziv videti meglen, negotov, skrivnosten,vrednejši je. (Tomaž Humar)
Lep pozdrav
Purkart Klemen 040/888-939
Lep pozdrav
Purkart Klemen 040/888-939
- MarkoSimšič
- Prispevkov: 541
- Pridružen: 13. September 2003, 20:33
- Kraj: Planina
Odg: NOV GVC 16/25 PGD RAKEK
Čestitke za novo pridobitev.
Hkrati tudi čestitke občini, saj so v zadnjem mesecu trije PGD-ji prevzeli nova vozila:
PGD Rakek GVC 16/25 http://www.eurogv.si/noviceH_2.html
PGD Grahovo GVC 16/25 http://www.eurogv.si/noviceH_1.html
PGD Cerknica GVC 16/15 http://www.pgd-cerknica.si/
lp marko
Hkrati tudi čestitke občini, saj so v zadnjem mesecu trije PGD-ji prevzeli nova vozila:
PGD Rakek GVC 16/25 http://www.eurogv.si/noviceH_2.html
PGD Grahovo GVC 16/25 http://www.eurogv.si/noviceH_1.html
PGD Cerknica GVC 16/15 http://www.pgd-cerknica.si/
lp marko
Audiatur et altera pars! (Naj sišimo še drugo mnenje!) latinski
Re: NOV GVC 16/25 PGD RAKEK
Upam, da bo kdo kaj več napisal, ter prilepil še kakšno sliko od GVC 16/15 od PGD Cerknica, saj je takšnih vozil zelo malo v Sloveniji.
lp
Sašo
lp
Sašo
Odg: NOV GVC 16/25 PGD RAKEK
zanimivo,da imate na vozilu iskalni reflektor,če se ne motim ste vrjetno edini ali pa eni redkih v sloveniji ki ga ima........naša stara 125(tam) ga je imela,na novem man-u pa ga ni......
predvidevam,da je krmiljen z kabine električno......
tendo pa tud prvič vidim na gvc-ju
pa pohvale seveda,naj vam dobro služi......
predvidevam,da je krmiljen z kabine električno......
tendo pa tud prvič vidim na gvc-ju
pa pohvale seveda,naj vam dobro služi......
Odg: Re: NOV GVC 16/25 PGD RAKEK
to je tema o GVC Rakek ne o GVC Cerknicasašo123 napisal/-a:Upam, da bo kdo kaj več napisal, ter prilepil še kakšno sliko od GVC 16/15 od PGD Cerknica, saj je takšnih vozil zelo malo v Sloveniji.
lp
Sašo
di-du-di-du
Odg: NOV GVC 16/25 PGD RAKEK
Iskalni reflektor je že v sklopu tovarniške gasilske kabine, krmiljen je iz kabine (joy-stick) in ima 360°iskalni krog. Reflektor je tudi hitro snemljiv, če se pojavi potreba po snemanju s strehe vozila. Glede tende pa je tako, da smo idejo povzeli po GVC 16/25 PGD Dolenji Logatec, kateri jo je že imel vgrajeno ... fantje so imeli dobre izkušnje z njo in jim zelo koristi. Mislim, da lahko tudi sami povejo, če je kateri izmed njih na forumu .... Glede na izkušnje vem, da bo zelo koristna tudi pri nas. Tako ,da ni samo modna muha ampak kar koristna zadeva.
Še par besed o sami kabini za moštvo. Že prej spodobno velika kabina, ki sprejme 8 gasilcev (v nujnem primeru z dvema stranskima nastavitvama pa tudi 10) je sedaj še bolj zračna in prostorna. Tako so bistvene razlike med staro in novo kabino naslednje:
- Sama kabina je po dolžini povečana za 265mm.
- S povečanjem kabine so se izognili »nahrbtniku« za izolirne dihalne aparate, sedaj je zadnja stran iz ravne pločevine in integrirana kot del kabine.
- Zadnja klop za 4 gasilce in 4 izolirne dihalne aparate je pomaknjena nazaj za 95mm, s tem je več prostora pri kolenih.
- Prav tako je malo več prostora v shranjevalni enoti pod zadnjimi sedeži, katera je sedaj v celoti iz pohodne pločevine.
- Prav tako je s pohodno pločevino ojačena tudi ostala kabina, vključno z vrati.
- Zadnja vrata so sedaj v »ene kosu« in brez prej značilnega loka, kateri je posledično oteževal izstop gasilcem iz zadnjega dela.
Še par besed o sami kabini za moštvo. Že prej spodobno velika kabina, ki sprejme 8 gasilcev (v nujnem primeru z dvema stranskima nastavitvama pa tudi 10) je sedaj še bolj zračna in prostorna. Tako so bistvene razlike med staro in novo kabino naslednje:
- Sama kabina je po dolžini povečana za 265mm.
- S povečanjem kabine so se izognili »nahrbtniku« za izolirne dihalne aparate, sedaj je zadnja stran iz ravne pločevine in integrirana kot del kabine.
- Zadnja klop za 4 gasilce in 4 izolirne dihalne aparate je pomaknjena nazaj za 95mm, s tem je več prostora pri kolenih.
- Prav tako je malo več prostora v shranjevalni enoti pod zadnjimi sedeži, katera je sedaj v celoti iz pohodne pločevine.
- Prav tako je s pohodno pločevino ojačena tudi ostala kabina, vključno z vrati.
- Zadnja vrata so sedaj v »ene kosu« in brez prej značilnega loka, kateri je posledično oteževal izstop gasilcem iz zadnjega dela.
Ne ustraši se izzivov, saj so izzivi izbrali tebe. Bolj kot je izziv videti meglen, negotov, skrivnosten,vrednejši je. (Tomaž Humar)
Lep pozdrav
Purkart Klemen 040/888-939
Lep pozdrav
Purkart Klemen 040/888-939

