GPS Navigacije v vozilih
Moderator: Janez Tratnik
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
Odg: GPS Navigacije v vozilih
Pozdravljeni!
Kar se mene tiče, je najboljši »Garmin« v avtomobilu gasilec, po poklicu poštar. Ne bo crknil, ne rabi povezave s satelitom, ni treba tipkati naslova vanj, lokacijo hiše oz. njune okolice in dostopa do nje pozna iz lastne izkušnje, odgovor dobiš takoj.
Sam menim, da je uporaba navigacije v gasilskem vozilu za intervencijske namene, bolj za okras, kot za neko konkretno rabo. Seveda je vse odvisno od velikosti požarnega okoliša, ki ga društvo pokriva in morebitnega odvečnega denarja, s katerim razpolaga. Naše operativno območje obsega mesto Mengeš ter tri vasi, Loka, Topole in Dobeno. Občina se razteza na 22 kvadratnih kilometrih, s 7000 prebivalci. Dosegljivost najbolj oddaljenih urbanih delov v naši občini je znotraj petih minut intervencijske vožnje. Za take pogoje se mi zdi, da je uporaba kakršnekoli navigacije nesmiselna in nepotrebna, saj bi dlje časa potrebovali, da bi tipkali naslov v navigacijo, kot pa potrebovali za prihod na kraj. Še posebej, če sovoznik (vodja vozila) ni otrok Facebooka, ki tipka na razna računala s svetlobno hitrostjo in v miže. Če realno pogledamo ima sovoznik dosti drugih opravil, kot je javljanje ReCO, zbiranje informacij o situaciji, obveščanje ekipe o njej ter okvirna razdelitev nalog že med vožnjo. Sklanjanje nad navigacijo in tipkanje natančnejše lokacije pa predstavlja še dodatno oviro za voznika, saj mu s tem onemogočaš pogled v desno vzvratno ogledalo. Da ne omenjam sploh slabosti, kot so dosegljivost satelitov ipd., kar je bilo že omenjeno v nekaterih postih poprej, kajti uspešnost lociranja nesreče ne sme biti odvisna samo od »dobre volje« ameriških satelitov, ki brenčijo nad našimi glavami.
Sami v društvu uporabljamo zemljevid z legendo (ulic in hišnih številk) na steni v garaži, kar sicer ni top science, je bolj old school, a je še vedno najbolj zanesljivo in dovolj hitro, saj sam najdem točno lokacijo na njem v desetih sekundah. Prav tako se mi zdi pomembno, da vodje vozil in vozniki že v garaži vedo točno kam gredo, ne da se s tem ukvarjajo med potjo. Sicer pa vsak dober gasilec pozna svoje operativno področje ter pozna imena ulic in lokacije hidrantov v lastnem okraju, zato ne potrebuje navigacije. Slednja pride v poštev le pri koncesionarjih in poklicnih gasilcih, ki pokrivajo večja območja. Pa še ti imajo vedno s seboj backup na papirju. Menim, da je potrebno več delati na poznavanju operativnega območja ter hidrantnega omrežja, kar lahko enostavno naredimo z vsakoletnim pregledom hidrantov. Tako vsaj vemo, kje točno se nahajajo hidranti ter v kakšnem uporabnem stanju so. Me prav zanima kako bi nekdo z navigacijo iskal naše podtalne hidrante na Dobenu, v raznih grmovjih, zidovih ter travnikih?! Take stvari je potrebno vsakoletno preverjati in hkrati ugotavljati, če se je v našem okolišu kaj spremenilo.
Pa da ne bo kdo narobe razumel, navigacija nam lahko pride tudi prav, še posebej pri kakšnih izletih ter gostovanjih na raznih mladinskih ali članskih tekmovanjih izven našega območja, tako da to niso popolnoma neuporabne stvari, če si jih le lahko društvo privošči. Za intervencijske namene, pa je za moje pojme, za neko normalno razgledano gasilsko društvo s povprečno velikim teritorijem, nepotrebna.
Kar se mene tiče, je najboljši »Garmin« v avtomobilu gasilec, po poklicu poštar. Ne bo crknil, ne rabi povezave s satelitom, ni treba tipkati naslova vanj, lokacijo hiše oz. njune okolice in dostopa do nje pozna iz lastne izkušnje, odgovor dobiš takoj.
Sam menim, da je uporaba navigacije v gasilskem vozilu za intervencijske namene, bolj za okras, kot za neko konkretno rabo. Seveda je vse odvisno od velikosti požarnega okoliša, ki ga društvo pokriva in morebitnega odvečnega denarja, s katerim razpolaga. Naše operativno območje obsega mesto Mengeš ter tri vasi, Loka, Topole in Dobeno. Občina se razteza na 22 kvadratnih kilometrih, s 7000 prebivalci. Dosegljivost najbolj oddaljenih urbanih delov v naši občini je znotraj petih minut intervencijske vožnje. Za take pogoje se mi zdi, da je uporaba kakršnekoli navigacije nesmiselna in nepotrebna, saj bi dlje časa potrebovali, da bi tipkali naslov v navigacijo, kot pa potrebovali za prihod na kraj. Še posebej, če sovoznik (vodja vozila) ni otrok Facebooka, ki tipka na razna računala s svetlobno hitrostjo in v miže. Če realno pogledamo ima sovoznik dosti drugih opravil, kot je javljanje ReCO, zbiranje informacij o situaciji, obveščanje ekipe o njej ter okvirna razdelitev nalog že med vožnjo. Sklanjanje nad navigacijo in tipkanje natančnejše lokacije pa predstavlja še dodatno oviro za voznika, saj mu s tem onemogočaš pogled v desno vzvratno ogledalo. Da ne omenjam sploh slabosti, kot so dosegljivost satelitov ipd., kar je bilo že omenjeno v nekaterih postih poprej, kajti uspešnost lociranja nesreče ne sme biti odvisna samo od »dobre volje« ameriških satelitov, ki brenčijo nad našimi glavami.
Sami v društvu uporabljamo zemljevid z legendo (ulic in hišnih številk) na steni v garaži, kar sicer ni top science, je bolj old school, a je še vedno najbolj zanesljivo in dovolj hitro, saj sam najdem točno lokacijo na njem v desetih sekundah. Prav tako se mi zdi pomembno, da vodje vozil in vozniki že v garaži vedo točno kam gredo, ne da se s tem ukvarjajo med potjo. Sicer pa vsak dober gasilec pozna svoje operativno področje ter pozna imena ulic in lokacije hidrantov v lastnem okraju, zato ne potrebuje navigacije. Slednja pride v poštev le pri koncesionarjih in poklicnih gasilcih, ki pokrivajo večja območja. Pa še ti imajo vedno s seboj backup na papirju. Menim, da je potrebno več delati na poznavanju operativnega območja ter hidrantnega omrežja, kar lahko enostavno naredimo z vsakoletnim pregledom hidrantov. Tako vsaj vemo, kje točno se nahajajo hidranti ter v kakšnem uporabnem stanju so. Me prav zanima kako bi nekdo z navigacijo iskal naše podtalne hidrante na Dobenu, v raznih grmovjih, zidovih ter travnikih?! Take stvari je potrebno vsakoletno preverjati in hkrati ugotavljati, če se je v našem okolišu kaj spremenilo.
Pa da ne bo kdo narobe razumel, navigacija nam lahko pride tudi prav, še posebej pri kakšnih izletih ter gostovanjih na raznih mladinskih ali članskih tekmovanjih izven našega območja, tako da to niso popolnoma neuporabne stvari, če si jih le lahko društvo privošči. Za intervencijske namene, pa je za moje pojme, za neko normalno razgledano gasilsko društvo s povprečno velikim teritorijem, nepotrebna.
Odg: GPS Navigacije v vozilih
Pozdravljeni!
Na temle posnetku sem zasledil "navigacijo". Pa me zanima če kdo ve kaj več o tem in kakšne vrste navigacije je to .
https://www.youtube.com/watch?v=F6bQ8fG_W5w
Na temle posnetku sem zasledil "navigacijo". Pa me zanima če kdo ve kaj več o tem in kakšne vrste navigacije je to .
https://www.youtube.com/watch?v=F6bQ8fG_W5w
Odg: GPS Navigacije v vozilih
Po videzu sodeč je program iGO. Naložen na tabličnem računalniku ali namenski navigaciji, ki uporablja iGO.
Se pa lepo vidi, da šele po dobri minuti najde GPS signal in te s tem sploh začne usmerjati, kar definitivno je problem. Sprejem GPS signala pač ni na listi prioritet pri lastnostih tablic in mobitelov.
Rešitev za izboljšanje je v eksterni GPS anteni, ki se poveže preko bluetootha na napravo ali enostavno namenska dobra navigacija že z dovolj dobro anteno.
Se pa lepo vidi, da šele po dobri minuti najde GPS signal in te s tem sploh začne usmerjati, kar definitivno je problem. Sprejem GPS signala pač ni na listi prioritet pri lastnostih tablic in mobitelov.
Rešitev za izboljšanje je v eksterni GPS anteni, ki se poveže preko bluetootha na napravo ali enostavno namenska dobra navigacija že z dovolj dobro anteno.
PGD Grosuplje - SPLETNA STRAN | FACEBOOK
Re: GPS Navigacije v vozilih
Aha...pa je iGO boljši od garmin naprav ali je to isto sranje?
Kaj pa drugi uporabljate za navigacijo?
Kaj pa drugi uporabljate za navigacijo?
Odg: GPS Navigacije v vozilih
Jaz uporabljam garmin navigacijo ter na mobilnem telefonu navigacijo iGO. Z nobeno nimam nobenih problemov, oba napravi sta v nekaj sekundah povezani s sateliti... tudi delo je z obema navigacijama podobno.
73 de S55X
http://www.pgd-mozirje.si
http://www.pgd-mozirje.si
Odg: Re: GPS Navigacije v vozilih
Že po naravi stvari morajo biti namenske navigacije, kot je Garmin, "boljše" od iGO. V čem je seveda popolnoma odvisno od rabe. Tu je na mestu primerjava iOS samo v iPhonih in Androida v par 1000 različnih napravah. Nemogoče je dobro optimizirati program za napravo, ki ti je neznana. Torej operacijski sistem iPhona definitivno deluje v 99% bolj tekoče, z manj težavami kot v primerjavi z napravami z Androidom. Če gremo nazaj na naš primer, bi Garmin propadel, saj bi malokdo dal 100-500€ za posebno napravo, če lahko na pameten telefon naloži isto za samo 50€.mato999 napisal/-a:Aha...pa je iGO boljši od garmin naprav ali je to isto sranje?
Kaj pa drugi uporabljate za navigacijo?
Trenutno se pogovarjamo o Garminu, ki je programski in strojni paket v enem in o iGO, ki obsega samo programski paket. Torej z Garminom dobimo končno napravo, iGO pa je program - navigacija, ki jo moramo naložiti na pametni mobitel, tablico. Obstajajo tudi navigacijske naprave, ki že uporabljajo prednaložen iGO, torej ga ni treba nalagati.
Imel sem telefona Samsung Galaxy S2, sedaj imam LG Nexus 5 in noben od teh mi ni navigiral tako hitro in tako natančno kot navigira Garmin ali še bolje, navigacija v avtu (antena zunaj).
Še nekaj. Če navigacija nečesa "ne najde", to pomeni, da lokacije ni v mapah in za to ni vedno kriva navigacija sama, razen, če dovoljuje samo mape enega ponudnika. Mape je treba redno (vsaj enkrat letno) posodabljati. Obstaja več ponudnikov map. Nekatere so boljše za Slovenijo pa slabše za ostalo Evropo, obratno, itd....
Če se že kupujuje navigacija naj bo velika (7"), saj gasilci nimamo takega problema s prostorom spredaj, imamo večjega, ko je treba tipkati na majhen zaslon in s tem tipkovnico. Sama mapa mora biti prav tako velika in pregledna, da se pot jasno vidi precej vnaprej.
Mojih 5 centov. Sicer nisem ekspert, sem pa pol leta nazaj kupoval navigacijo, zato sem se malo bolj pozanimal o tem področju.
PGD Grosuplje - SPLETNA STRAN | FACEBOOK
-
ljubljančan
- Prispevkov: 124
- Pridružen: 5. December 2011, 22:27
- GE: občan
Odg: GPS Navigacije v vozilih
Pozdravljeni
Že dolga leta se ukvarjam z intervencijsko službo. Zelo dobro poznam problematiko takojšnjega iskanja določenega gospodinjstva. Zadnjih šest let vsakodnevno uporabljam navigacijsko napravo. Zamenjal sem že štiri (zaradi okvare ali kraje). Vsak dan moram nujno najti ca štiri do osem naslovov, večinoma v bližnjem poznanem ljubljanskem okolju, včasih 200km od doma. Navajam nekaj priporočil, kot menim da bi bilo smiselno za gasilske (prostovoljne) enote
Domnevati je, da v svojem rajonu gasilska enota pozna vse ulice na pamet, če ni tako naj se jih vozniki naučijo na pamet, organizirajte kviz
Vozilo lahko torej krene takoj v približno predvideno smer. Takoj ko je možno naj sovoznik vtipka naslov. Glede časa iskanja satelitov je treba vedeti, da je ta kratek, če je bila naprava v delovanju prejšnji dan, če pa preteče daljši čas, so vmes sateliti pobegnili drugam in zato sinhronizacija traja dalj, po mojih izkušnjah do dve minuti. Pri vnašanju naslovov je pri novejših napravah treba uporabiti opcijo "preišči vse", nato začnemo vtipkovati ulico in ko smo pri koncu nam ponudi nekaj ulic z ustreznim prvim delom, med njimi hitro kliknemo pravo, zatem vnesemo hišno številko, zatem nam pokaže v katerih krajih se tak naslov nahaja in izberemo pravega. Tak način se je pokazal za najhitrejšega. Ko nam naprava pokaže smer ji sledimo, vendar PO PAMETI. Če uberemo nekoliko svojo smer se bo naprava zelo hitro prilagodila naši odločitvi.
Treba je tudi vedeti, da pri Garminu samo nekatere naprave podpirajo navigacijo do hišnih številk S ČRKOVNIM DODATKOM! Na primer Zaloška cesta 78A. To je še zlasti pomembno na območju novih naselij, kjer so lokalni uradniki dodelili celemu območju isto hišno številko z različnimi črkami; ponekod pridejo celo do N . Ob nabavi naprave je treba biti na to posebej pozoren, prodajalci ne vejo kaj prodajajo, niti uradni zastopnik v Šenčurju ne. (Naj se mi ne oglašajo). Pomaga edino preveriti konkretni model ali se pojavi seznam naslovov s črkami. V upoštev pridejo le naprave s stalnim posodabljanjem kartografije, Garminova oznaka LM, priporočam tudi radijski sprejemnik prometnih zastojev, oznaka LT. Dodatno predlagam da hkrati kdo izmed posadke vtipka v svoj pametni telefon naslov v aplikacijo GoogleMaps, ki tudi dobro služi namenu, še posebej kot rezervna navigacija.
Vnaprej je potrebno izdelati in natisniti podrobne zemljevide v zadostni povečavi za kompleksna naselja, kot so na primer Nove Fužine, z natančnim razporedom hišnih številk, dovoznimi potmi, hidranti itd. Zemljevidi naj bodo plastificirani in v vsakem vozilu. Odličen primer iz Bizovika http://www.pgd-bizovik.si //. V takih okoljih je navigacija omejeno uporabna.
Najboljši način je torej: vedeti iz glave kam približno gremo, po pameti slediti navigacijski napravi, po možnosti primerjati z rezervno, na mikrolokaciji koristiti podrobne zemljevide.
Že dolga leta se ukvarjam z intervencijsko službo. Zelo dobro poznam problematiko takojšnjega iskanja določenega gospodinjstva. Zadnjih šest let vsakodnevno uporabljam navigacijsko napravo. Zamenjal sem že štiri (zaradi okvare ali kraje). Vsak dan moram nujno najti ca štiri do osem naslovov, večinoma v bližnjem poznanem ljubljanskem okolju, včasih 200km od doma. Navajam nekaj priporočil, kot menim da bi bilo smiselno za gasilske (prostovoljne) enote
Domnevati je, da v svojem rajonu gasilska enota pozna vse ulice na pamet, če ni tako naj se jih vozniki naučijo na pamet, organizirajte kviz
Vozilo lahko torej krene takoj v približno predvideno smer. Takoj ko je možno naj sovoznik vtipka naslov. Glede časa iskanja satelitov je treba vedeti, da je ta kratek, če je bila naprava v delovanju prejšnji dan, če pa preteče daljši čas, so vmes sateliti pobegnili drugam in zato sinhronizacija traja dalj, po mojih izkušnjah do dve minuti. Pri vnašanju naslovov je pri novejših napravah treba uporabiti opcijo "preišči vse", nato začnemo vtipkovati ulico in ko smo pri koncu nam ponudi nekaj ulic z ustreznim prvim delom, med njimi hitro kliknemo pravo, zatem vnesemo hišno številko, zatem nam pokaže v katerih krajih se tak naslov nahaja in izberemo pravega. Tak način se je pokazal za najhitrejšega. Ko nam naprava pokaže smer ji sledimo, vendar PO PAMETI. Če uberemo nekoliko svojo smer se bo naprava zelo hitro prilagodila naši odločitvi.
Treba je tudi vedeti, da pri Garminu samo nekatere naprave podpirajo navigacijo do hišnih številk S ČRKOVNIM DODATKOM! Na primer Zaloška cesta 78A. To je še zlasti pomembno na območju novih naselij, kjer so lokalni uradniki dodelili celemu območju isto hišno številko z različnimi črkami; ponekod pridejo celo do N . Ob nabavi naprave je treba biti na to posebej pozoren, prodajalci ne vejo kaj prodajajo, niti uradni zastopnik v Šenčurju ne. (Naj se mi ne oglašajo). Pomaga edino preveriti konkretni model ali se pojavi seznam naslovov s črkami. V upoštev pridejo le naprave s stalnim posodabljanjem kartografije, Garminova oznaka LM, priporočam tudi radijski sprejemnik prometnih zastojev, oznaka LT. Dodatno predlagam da hkrati kdo izmed posadke vtipka v svoj pametni telefon naslov v aplikacijo GoogleMaps, ki tudi dobro služi namenu, še posebej kot rezervna navigacija.
Vnaprej je potrebno izdelati in natisniti podrobne zemljevide v zadostni povečavi za kompleksna naselja, kot so na primer Nove Fužine, z natančnim razporedom hišnih številk, dovoznimi potmi, hidranti itd. Zemljevidi naj bodo plastificirani in v vsakem vozilu. Odličen primer iz Bizovika http://www.pgd-bizovik.si //. V takih okoljih je navigacija omejeno uporabna.
Najboljši način je torej: vedeti iz glave kam približno gremo, po pameti slediti navigacijski napravi, po možnosti primerjati z rezervno, na mikrolokaciji koristiti podrobne zemljevide.
-
ljubljančan
- Prispevkov: 124
- Pridružen: 5. December 2011, 22:27
- GE: občan
Odg: GPS Navigacije v vozilih
Za prikaz zemljevida Novih fužin je potrebno klikniti zgoraj navedeni link in zatem link "Nove Fužine" v zadnji vrstici.
Odg: GPS Navigacije v vozilih
Mislim da ima najbolje dodelane karte ravno google maps, prednost tega je da lahko lokacijo ob sprejemu (ko pride prvi v dom pokliče na Reco, kjer mu povejo določene informacije, vmes lahko na računalniku, ki je npr. zraven telefona poišče dotično lokacijo) poiščemo na računalniku in z enim gumbom pošljemo lokacijo na napravo v avto.
Google Chrome to Phone, se reče temu dodatku, jaz sem ga preizkušal doma in deluje več kot odlično...
Se pa popolnoma strinjam da so namenske naprave, z dobrim namenom namesnke... predvsem ko ne gre vse tak kot mora.
lp
Google Chrome to Phone, se reče temu dodatku, jaz sem ga preizkušal doma in deluje več kot odlično...
Se pa popolnoma strinjam da so namenske naprave, z dobrim namenom namesnke... predvsem ko ne gre vse tak kot mora.
lp
Odg: GPS Navigacije v vozilih
Bi se dalo to narediti naprimer, da bi vklopil mobilne podatke v domu in prenesel in bi potem brez povezave delovala navigacija google maps? Ker drugače so problemi s tem, ko pridemo na malo bolj oddaljen kraj imamo že EDGE mobilni internet, kjer so prenosi katastrofalniSeko napisal/-a:Mislim da ima najbolje dodelane karte ravno google maps, prednost tega je da lahko lokacijo ob sprejemu (ko pride prvi v dom pokliče na Reco, kjer mu povejo določene informacije, vmes lahko na računalniku, ki je npr. zraven telefona poišče dotično lokacijo) poiščemo na računalniku in z enim gumbom pošljemo lokacijo na napravo v avto.
Google Chrome to Phone, se reče temu dodatku, jaz sem ga preizkušal doma in deluje več kot odlično...
Se pa popolnoma strinjam da so namenske naprave, z dobrim namenom namesnke... predvsem ko ne gre vse tak kot mora.
lp
"Those who stand for nothing, fall for anything!"
NA POMOČ !!
NA POMOČ !!
-
ljubljančan
- Prispevkov: 124
- Pridružen: 5. December 2011, 22:27
- GE: občan
Odg: GPS Navigacije v vozilih
Po mojem mnenju, osnova je poznavanje lastnega terena, zatem NAMENSKA navigacijska naprava s posodobljenimi kartami, trafic opozorila o zastojih, kot rezerva googlemaps...
- FaBBinho_4
- Prispevkov: 53
- Pridružen: 6. Januar 2013, 21:10
- GE: Oplotnica
- Kontakt:
Odg: GPS Navigacije v vozilih
Pozdravljeni,
obujam temo. V društvu kupujemo GPS navigacijski sistem. Zanimam ma kaj prakticirate in kako se Vam obnese?
Na forumu sem enkrat že zasledil, da imajo društva narejene povezave, da jim pošlje podatke iz PC na GPS. Kako je s tem?
Hvala za odgovore!
Lep dan,
Matej
obujam temo. V društvu kupujemo GPS navigacijski sistem. Zanimam ma kaj prakticirate in kako se Vam obnese?
Na forumu sem enkrat že zasledil, da imajo društva narejene povezave, da jim pošlje podatke iz PC na GPS. Kako je s tem?
Hvala za odgovore!
Lep dan,
Matej
Re: GPS Navigacije v vozilih
Zdravo,
V našem društvu za to zadevo uporabljamo tablični računalnik. Na njem imamo naložen Google maps in pa iGo navigacijo. Deluje pa pri nas na principu tega da :
Intervencija.net pošlje sporočilo na mobilni telefon,član ki negre na intervencijo odpre na telefonu naloženo aplikacijo (google maps - aplikacijo ki je preurejena..) , vpiše naslov kje je intervencija, se mu odpre kje je ta lokacija , stisne na lokacijo in pošlje v naš gvc 16/25 koordinate, na tabličnem računalniku se odpre navigacija in vodja avta oz. šofer samo stisne tipko začni in se mu odpre pot. More pa bit tablica povezana na Wifi oz. mobilne podatke.
Lp,
Miha
V našem društvu za to zadevo uporabljamo tablični računalnik. Na njem imamo naložen Google maps in pa iGo navigacijo. Deluje pa pri nas na principu tega da :
Intervencija.net pošlje sporočilo na mobilni telefon,član ki negre na intervencijo odpre na telefonu naloženo aplikacijo (google maps - aplikacijo ki je preurejena..) , vpiše naslov kje je intervencija, se mu odpre kje je ta lokacija , stisne na lokacijo in pošlje v naš gvc 16/25 koordinate, na tabličnem računalniku se odpre navigacija in vodja avta oz. šofer samo stisne tipko začni in se mu odpre pot. More pa bit tablica povezana na Wifi oz. mobilne podatke.
Lp,
Miha
-
ljubljančan
- Prispevkov: 124
- Pridružen: 5. December 2011, 22:27
- GE: občan
Odg: GPS Navigacije v vozilih
Kot izvajalec tehničnih intervencij - domska asistenca , vsakodnevno uporabljam garmin navigacijo. Imam večkrat na leto posodobljene zemljevide in zadeva dokaj dobro deluje. Ko sedem v vozilo vtipkam naslov (uporabljam opcijo Preišči vse) in v nekaj trenutkih se mi pokaže nekaj možnih naslovov in nato izberem pravega. Navigiranje se prične takoj. Uporabljam navigacijo do posamezne hišne številke, vključno s črkovnimi dodatki. Čakanje na signal ni potrebno, res pa da navigacijo uporabljam vsakodnevno. Včasih se po daljši neuporabi zgodi da je potrebno počakati signal, vendar to ne traja dalj od pol minute. Torej smatram da je za gasilsko uporabo popolonoma primerna. Kdor prvi pride pač zažene motor in vozilo ter s tem na vigacijo (na prostem) in sistem se bo pravočasno vzpostavil. Običajno pa ob odhodu vsaj približno veste, v katero smer kreniti, čez nekaj trenutkov pa lahko sovoznik že natančno definira smer, kar med vožnjo.
- FaBBinho_4
- Prispevkov: 53
- Pridružen: 6. Januar 2013, 21:10
- GE: Oplotnica
- Kontakt:
Odg: GPS Navigacije v vozilih
Ima mogoče kdo izkušnje z uporabo sistema Novatel M2M sistema ali pa Sledenje.si? Dobrodošlo vsako mnenje?
Vsekakor pa se nagibamo k sistemu, da PC avtomatsko sprejme poziv centra za obveščanje, PC pa sam posreduje informacijo (naslov dogodka) na navigacijski sistem v vozilo.
Lep dan
Matej
Vsekakor pa se nagibamo k sistemu, da PC avtomatsko sprejme poziv centra za obveščanje, PC pa sam posreduje informacijo (naslov dogodka) na navigacijski sistem v vozilo.
Lep dan
Matej