Gasilec na motorju, mnenja?
Moderator: Janez Tratnik
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
- Janez Tratnik
- moderator

- Prispevkov: 2740
- Pridružen: 7. Avgust 2002, 8:47
- Kraj: Dobračeva - Žiri
- Kontakt:
Gasilec na motorju, mnenja?
http://www.24ur.com/novice/slovenija/go ... ljani.html
filmčk: Iz SVETA: Gasilec na motorju?
Pa še ena zadeva:
http://motosvet.com/2013/03/25/gasilci-v-sedlu/
Moje mnenje:
"Le čevlje sodi naj kopitar."
filmčk: Iz SVETA: Gasilec na motorju?
Pa še ena zadeva:
http://motosvet.com/2013/03/25/gasilci-v-sedlu/
Moje mnenje:
"Le čevlje sodi naj kopitar."
Lep preostanek dneva vam želim.
Janez Tratnik, GSM: 041 587 444.
______________________________________

Kot gasilec se rodiš in večno ostaneš!
Gasilce rajši pokličite prehitro kot prepozno!
Janez Tratnik, GSM: 041 587 444.
______________________________________

Kot gasilec se rodiš in večno ostaneš!
Gasilce rajši pokličite prehitro kot prepozno!
Odg: Gasilec na motorju, mnenja?
Pa kaj je to za en Pavliha?
Sem ga gledal že včeraj po TV. A se sploh posluša kaj govori?
Same cvetke - 150 L gasilne pene na motor, pardon lahko na prikolico... Pa 200 km/h z vso to ropotijo... V 30 sekundah lahko reže avto...
Aha, samo rezal bi, kaj pa poškodovanec, stabilizacija,... Pa en sam bo vse opravil, superjunak na motorju!
Če se mene vpraša: Kretenizem na kubik.
Sem ga gledal že včeraj po TV. A se sploh posluša kaj govori?
Same cvetke - 150 L gasilne pene na motor, pardon lahko na prikolico... Pa 200 km/h z vso to ropotijo... V 30 sekundah lahko reže avto...
Če se mene vpraša: Kretenizem na kubik.
LP iz Celja
Tomaž K.
Pot do znanja je dolga, življenje pa kratko. (Hipokrat)

Pot do znanja je dolga, življenje pa kratko. (Hipokrat)

Re: Gasilec na motorju, mnenja?
Ja tale mojster na tv-ju....
Mogoče ima pa zaposlenega Chuk Norisa...
Važn, da se hočmo gasilci vedno in povsod pripeljati na kraj z tovornjaki, po njegovem.
Izgleda, da še ni slišal, da so v enotah tudi manjša vozila.
LP
Matjaž
Mogoče ima pa zaposlenega Chuk Norisa...
Važn, da se hočmo gasilci vedno in povsod pripeljati na kraj z tovornjaki, po njegovem.
Izgleda, da še ni slišal, da so v enotah tudi manjša vozila.
LP
Matjaž
Odg: Gasilec na motorju, mnenja?
Tale "mojster" naj prvo pogleda na splet pa bo videl,da so ga že prehiteli z tem izumom,če bi v praksi tale njegova zadeva bila uporabna bi imele vsaj poklicne enote vsaj en motor,ne znam pa si predstavljati,da bi na prikolico dal vso opremo,potem bi mogel imeti skoraj avto prikolico,če govorimo,da bi imel opremo za gašenje in tehnično reševanje, prvo naj si gre pogledati eno vozilo HRTV1 potem pa še GVGP1 potem pa naj to vse skupaj spravi na prikolico
Pa še to 200 na uro na avtocesti z prikolico zadaj,najprej se morajo naučiti,da je treba narediti reševalni pas,če pa tega ni mu pa tudi motor z "prikolico" ne pomaga razen če jo odklopi in gre naprej samo z motorjem
tule je pa še link http://www.eurogv.si/index.php/trucks-a ... otorcycle/
lp martin
Pa še to 200 na uro na avtocesti z prikolico zadaj,najprej se morajo naučiti,da je treba narediti reševalni pas,če pa tega ni mu pa tudi motor z "prikolico" ne pomaga razen če jo odklopi in gre naprej samo z motorjem
tule je pa še link http://www.eurogv.si/index.php/trucks-a ... otorcycle/
lp martin
- Janez Tratnik
- moderator

- Prispevkov: 2740
- Pridružen: 7. Avgust 2002, 8:47
- Kraj: Dobračeva - Žiri
- Kontakt:
Odg: Gasilec na motorju, mnenja?
Največji problem, ki ga jaz tu vidim, je v medijski hiši, ki ga je povabila v studio. Kako lahko nek "strokovnjak" tako enostavno javno stresa tako sofisticirano gasilsko tehnično "znanje" in taktične postopke. Kot da v SLO ni nobenega pravega gasilskega strokovnjaka. Kot da smo vsi gasilci v SLO bebci, ker ne pomislimo na "način posredovanja", kar je dotični gospod razlagal v kamero (in ga je vesoljna SLO (verjetno) poslušala z odprtimi usti).
Oz. ali novinarji res ne vedo, koga se vpraša za strokovni komentar o delu gasilcev?
Oz. ali novinarji res ne vedo, koga se vpraša za strokovni komentar o delu gasilcev?
Lep preostanek dneva vam želim.
Janez Tratnik, GSM: 041 587 444.
______________________________________

Kot gasilec se rodiš in večno ostaneš!
Gasilce rajši pokličite prehitro kot prepozno!
Janez Tratnik, GSM: 041 587 444.
______________________________________

Kot gasilec se rodiš in večno ostaneš!
Gasilce rajši pokličite prehitro kot prepozno!
-
ljubljančan
- Prispevkov: 124
- Pridružen: 5. December 2011, 22:27
- GE: občan
Odg: Gasilec na motorju, mnenja?
Največji problem je da gasilci pač niso nič plačali, da bi lahko kaj povedali 
-
Radovljica27
- Prispevkov: 263
- Pridružen: 24. Avgust 2009, 4:11
- GE: Radovljica
- Kontakt:
Odg: Gasilec na motorju, mnenja?
Na Števčijevih dnevih na Rogli 3-4 leta nazaj je bil predstavljen gasilski motor (imajo dva) hrvaških kolegov z IFEX gasilnikom, če se pravilno spomnim deluje na območju tunelov Sv. Rok.
Hravški gasilec-motorist je jasno povedal, da več kot izvidovanja, reševanja, pp, in gašenja začetnih požarov se ne da narediti. Nekaj je bilo sicer govora o hidravličnem orodju na baterijski pogon ampak ne vem kako je sedaj s tem.
Velika prednost je okretnost med kolono in končna hitrost do 160 km/h (več ne sme zaradi zračnega upora in same stabilnosti)
Druga možnost je nabava japonskih mikro kombijev široki 1,2-1,5 m nosilnosti pa ima do 750 kg + 4 gasilce.
Za pomursko AC bi bil idealen ker nima odstavnih pasov.
Hravški gasilec-motorist je jasno povedal, da več kot izvidovanja, reševanja, pp, in gašenja začetnih požarov se ne da narediti. Nekaj je bilo sicer govora o hidravličnem orodju na baterijski pogon ampak ne vem kako je sedaj s tem.
Velika prednost je okretnost med kolono in končna hitrost do 160 km/h (več ne sme zaradi zračnega upora in same stabilnosti)
Druga možnost je nabava japonskih mikro kombijev široki 1,2-1,5 m nosilnosti pa ima do 750 kg + 4 gasilce.
Za pomursko AC bi bil idealen ker nima odstavnih pasov.
Odg: Gasilec na motorju, mnenja?
Moje mnenje je, da na motor praktično lahko spraviš opremo le za gašenje "cigaretnega ogorka."
Malo za šalo pa malo za res kako bi takšno vozilo izgledalo:
download/file.php?id=4967&mode=view
Malo za šalo pa malo za res kako bi takšno vozilo izgledalo:
download/file.php?id=4967&mode=view
Prijatelja spoznaš v ognju. Na Pomoč!
-
divja_jaga
- Prispevkov: 6
- Pridružen: 29. Marec 2012, 9:00
Odg: Gasilec na motorju, mnenja?
Jaz pa mislim, da če se motor opremi z ustrezno opremo za gašenje, kot je npr. HiCafs, HiPress,... se da tudi požar avtomobila ukrotiti 
Trije videi, kako se da zadevo ukrotit:
https://www.youtube.com/watch?v=3lxklmqOfQY
https://www.youtube.com/watch?v=a_C1imiqrIQ
https://www.youtube.com/watch?v=FJepWVU557k
Trije videi, kako se da zadevo ukrotit:
https://www.youtube.com/watch?v=3lxklmqOfQY
https://www.youtube.com/watch?v=a_C1imiqrIQ
https://www.youtube.com/watch?v=FJepWVU557k
Odg: Gasilec na motorju, mnenja?
https://www.youtube.com/watch?v=ohCJqtPOxiQ
V tujini gredo korak s časom! Lp Mare
V tujini gredo korak s časom! Lp Mare
V službi me kličejo Ježek!
- Janez Tratnik
- moderator

- Prispevkov: 2740
- Pridružen: 7. Avgust 2002, 8:47
- Kraj: Dobračeva - Žiri
- Kontakt:
Re: Gasilec na motorju, mnenja?
Kot moderator teme Vozila in oprema sporočam uporabniku MITJA VILAR, da ima 24 ur časa da ta, zaradi pravopisnih in tipkarskih napak, neberljivi članek napiše tako, kot se spodobi. Drugače gre njegov prispevek v izbris.če preskočim žaljivost nekaterih komentarjev in s dotaknem vsebine, ki je komentatorjem očitno težje razumljiva, namen testiranja motorja, ki ga bo upoabljal tudi gasilec je reševanje. Iz prostorov, kjer dihanje ni mogoče, gorečih objektov in vozil, zmečkanih vozil. Ne bo en ampka dva vsak na svojem zaradi zavarovanja. Zadeva ne bo genilalna za popolnoma vse nesreče popolnoma povsod ampak predvsem za rezanje in raztegovanje nesreč v prometu. Kolona je kjučna težava. eden od komentatorjev razlaga o patentiranju motojra za gasilce, kar ni mogoče. Tisto, kar pa je patentirano pa je sisitem neposrednega prikolopa hidravčne črpalke na motor. Ki mi daje 700 barov. Gasilski tovornjaki imaj 5 gk črpalko, kar bo na motojru samo ena od opcij, max. pa 20.
Hitrejši dosotp gasilcev za reševanje iz vode, za reševanje v gozdu in na terenih, ki so za vozila nedostopni. Vilj pa je testiranje upabe motojra s hidravlio za reševanje po potresih, saj je lahko nanj priključena poleg cindrov oprema za ruženje, rezanje tako betona, jekla kot lesa. V teh 10 letih, kar vrh gasilcev blokira testiranje so stvari prišle do tega, da se bo upoaba testirala. Prva lani za unificiranje škarij in razteznika z motojrem je bila v sodelovanu s poklicnim gaislcem s 17 leti prakse.
No glede gašenja, ki se v svetu že predtsavlja v navezi z motorji je na spletu dovloj jasnih posnetkov in razen tega, da je na motojru tudi črpalka za peno in visokotlačn za vodo, ne bom tratil prostora. Kdro pozna razliko med požarom v začetni fazi in požarom, ki je že zajel vozilo, če pogugla GREECE FIREXPRESS lahko vidi, česar mu ne bom pisal. Grki so sicer nabavili motorje za gasilce, ki s tem, kar delamo tukaj razen gašenja nimajo veze, v času, ko je naš minister Križanič dal 270 mio v denarjau in 1,2 miljarde v garancijah Grčiji, od česar bomo dali v dim 2/3.
Glede hitosti na avtocestah, če je neseča oddaejna 20 km, ni rečeno, da j ekolona vseh 20 km. In če le ta vozi 150 km/h in gre motoirst mimo 50 km hitreje, ne vidim nikakršnih težav. Ko pa kolona stoji, se motoristune umika nihče, pa gre skozi. Praksa z motojri za reševanje recimo mariborskimi, ki delajo 16 let je zelo jasna.
Motorjev ali teh stvari ne bo uvajal nihče temveč bo enako kot pri motorjih za reševanje najprje testirane dve leti, po tem pa se potegne črta in reče: je ali ni.
Zadeva, ki bi se lahko sicer delalala z motorji a bi morali biti dodatni ne tisti za prvi napad je razmikanje kolone. kar je na znamenitem posnetku delal gasilec med kolonami peš, dela na motorju tudi gasilec z 1 x 1 meter veliko tablo, ki j oodpre, ko zapejle med stoječo kolono in na kateri je napis v več jezikih, da ga razumejo tudi romunski vozniki tovornjakov.
POsnetek Darsove kamere v predoru ko je letos zgorel prvi od 4 tovornih vozil kaže, da nihče od mimovozečih ni imel toliko jajc, da bi vzel ročni gasilnik in vsaj malo zaustavljal gorenje. če jih je 10, toloko bolje. Kdro bo odpel stran n akateri se Grki hvalijo z učinkovitom gašenjem bo lahko primerjal posnetek, v kakšen stanju je bil tovornjak na začetku s tistim, akšen osebni avto so pogasili Grki. Inv kakšnem času. Z rezervarjem 36 litrov pene.
Zavarovalnica Triglav ni zainteresirana ne za hitrejši dosotp gasilcev ne za zmanjšanje škod, ki ji hnardi ogenj. Vrh gasilcev je prav tako proti. Slovenija, moja dežela. Komentator zgoraj sprašuje, če se jaz sploh poslušam. Po moje je bojl smiselno vprašati, ali me poslušajo drugi. Položaj je do pišice enak uvedbi motojrev za reševanje. Tudi tam bili žaljivi komentarji, vzvišenost ljudi, ki so v tem sistemu delal in mi pokrovitejlsko sporočai, da pač jaz nisem reševalcev in da nimam tam kaj delat. In potem se je začelo in so bili tiho. Ter so še vedno.
Pri gasilski organiziranosti me moti predvsem to, da se nikoli noben gasielc ne postavi proti temu, da se druge službe delajo norca iz svojega dela in potem dobijo v obliki požarov vse gasilci. kraški rob, 25 let+kurijo vlaki, pa so korpski še kar ponosni, da lahko gasijo. Osnovna šola mislim da v Ribnici, BTC... predstalvjam si, da se gasilce uproablja res za reševanje nesreč. ki se jih ne da izognitina noben način. Trk vlakov recimo. A ne, da se jih tera za vsako neumnost, ki jo neka plačana služba ne uredi. V bistvu je to izkoriščanje dobre volje prostovoljnih gasilcev.
Pa prosil bi ga, da mi dešifiria opis pogona hidravlične črpalke preko motorja (ali nekaj podobnega). Tudi iz tega stavka mi ni uspelo razbrati kaj pravzaprav hoče povedati.
njegov citat
...sisitem neposrednega prikolopa hidravčne črpalke na motor. Ki mi daje 700 barov. Gasilski tovornjaki imaj 5 gk črpalko, kar bo na motojru samo ena od opcij, max. pa 20.
Zgornji prispevek je zbrisan. Z avtorjem sva na vezi in naj bi poslal berljiv članek.
Lep preostanek dneva vam želim.
Janez Tratnik, GSM: 041 587 444.
______________________________________

Kot gasilec se rodiš in večno ostaneš!
Gasilce rajši pokličite prehitro kot prepozno!
Janez Tratnik, GSM: 041 587 444.
______________________________________

Kot gasilec se rodiš in večno ostaneš!
Gasilce rajši pokličite prehitro kot prepozno!
-
Radovljica27
- Prispevkov: 263
- Pridružen: 24. Avgust 2009, 4:11
- GE: Radovljica
- Kontakt:
Odg: Gasilec na motorju, mnenja?
Kar sem uspel razbrati je njegov motor najboljši na svetu ampak bije s slovenskimi mlini na veter bitko že vrsto let.
Noče pa v tujino s svojo idejo.
Kot drugo zakaj ravno hidravlika na motor s tem mislim zakaj ne hidravlika na akumulatorski pogon? Sedaj je tehnologija že toliko napredovala, da je enako zmogljiva kot klasika torej na motor (bencin/dizel) pa še lažja je zavzame manj prostora oz. lahko razporediš težo po motorju (ločeno orodje in ločeno akumulator), da je motor čimbolj v ravnotežju kar je pri okretnosti zelo pomembno.
Motorska prikolica ni slaba ideja ampak z njo izgubiš na okretnosti. Zame je smisel motorja, da je hitro tam... opravi ker je nujno potrebno in počaka na ostale, ki mu pripeljejo ostalo orodje.
Ne najdem pa internetu nobenih podatkov o tem projektu! Je pa res, da se nisem pretegnil ampak pri takšnem projektu bi google že kaj našel pa ni nič
Noče pa v tujino s svojo idejo.
Kot drugo zakaj ravno hidravlika na motor s tem mislim zakaj ne hidravlika na akumulatorski pogon? Sedaj je tehnologija že toliko napredovala, da je enako zmogljiva kot klasika torej na motor (bencin/dizel) pa še lažja je zavzame manj prostora oz. lahko razporediš težo po motorju (ločeno orodje in ločeno akumulator), da je motor čimbolj v ravnotežju kar je pri okretnosti zelo pomembno.
Motorska prikolica ni slaba ideja ampak z njo izgubiš na okretnosti. Zame je smisel motorja, da je hitro tam... opravi ker je nujno potrebno in počaka na ostale, ki mu pripeljejo ostalo orodje.
Ne najdem pa internetu nobenih podatkov o tem projektu! Je pa res, da se nisem pretegnil ampak pri takšnem projektu bi google že kaj našel pa ni nič
-
napadalec_2
- Prispevkov: 63
- Pridružen: 24. Oktober 2011, 17:29
Odg: Gasilec na motorju, mnenja?
Gasilec na motorju? Meni se zdi to super ideja, ne samo za prometne nesreče temveč tudi za požare v mestnem okolju. Zapelje se kjer se tovornjak ne more, tudi poroča lahko enoti kako je na cesti, pri prihodu na kraj lahko sporoči koliko je poškodovanih, obsežnost nesreče itd. Stvar je vsekakor za probat. Imaš ga leto, dve, potem se vidi kako se zadeva obnese. Seveda ne moreš imet enega, imaš pa lahko enega brez opreme (samo s sireno in z opozorilno tablo za ustvarjanje reševalnega pasu), enega pa opremljenega (gasilni aparat, orodje za reševanje na baterijski pogon itd.) Prišli smo na luno, noben mi nebo reko da nebi znali predelati motorja. Če je kje kaki interesent, z veseljem pomagam speljati projekt do konca.
Kjer je sloga, tam je moč, v dobro ljudstva na pomoč!
