Jaz vidim predvsem problem v ohranjanju aktivnosti v manjših društvih. Govoril bom na splošnem primeru društva, ne na konkretnem. V društvu z nekaj intervencijami na leto (po možnosti samo ena "resna") je to definitivno težka naloga. Tu situacijo rešujejo tekmovanja. Zato je treba tehtati med GVMji, GVVji, GVCji,... saj, če ljudi ne bo dovolj, ki bodo usposobljeni oz. redno vsaj nekaj delali z opremo in se s tem učili je tudi druga, "prava gasilska" - GVC, oprema zaman. Seveda je idealno imeti GVC v vsakem gasilskem društvu, vendar je to enostavno nemogoče zaradi prepletanja na začetku omenjenega problema in finančnih sredstev. Zato je to treba tehtati med seboj in vsako društvo je primer zase. Ne govorimo nekaj na pamet in tolčimo po ostalih brez več podatkov oziroma na podlagi ene slike.
Da ne bo vse offtopic pa še:
PGD Grosuplje, 4. kat
http://www.pgdgrosuplje.com/vozni-park/
PV-1, posadka 1+8; Volkswagen Transporter Synchro 2.5
letnik:1999
Nadgraditelj: Premier Adria d.o.o.

GVM-1, posadka 1+8; Volkswagen Transporter 2.5 TDI
letnik: 2009
nadgraditelj: Premier Adria d.o.o.

GVC 16/25, posadka 1+5; Mercedes Benz, Atego1529 AT
letnik:2008
nadgraditelj: Rosenbauer Avstrija

AC-16/50, posadka 1+2; Mercedes Benz 1422,
letnik: 1990
nadgraditelj: Oblak d.o.o.

