To je stara krožno-kabinska žičnica, ki na kolesni bateriji nima kolesa spodaj in zgoraj, ampak samo spodaj. Vse novejše imajo kolesa spodaj in zgoraj, kar seveda zeeeelo poveča varnost.
Kolesna baterija:
http://i871.photobucket.com/albums/ab272/whistler_1991/Zicnice/Rogla/a74951e1.jpgKo se je nezgoda zgodila, linija ni bila obremenjena, zato takrat "jajčki" veliko bolj nihajo in posledično je prišlo do izpada vrvi. Pri prehodu kabine čez steber, čez kolesno baterijo, je ta varovana na začetku s stikalom, tako da ko se stikalo prekine, pride do zaustavitve linije. Ugotavljajo še, ali je res prišlo do zaustavitve linije.
Na forumu Žičnice je podan najbolj verjeten odgovor:
" ...Transportna vrv je padla v vrvni lovilec. Kolesna baterija se je postavila pokonci. Najverjetnejša možnost je, da ob iztirjenju vrvi ni prišlo do izklopa naprave, zato sta kabini pri trku prižemke v vrvni lovilec padli na tla. Pred zaustavitvijo (bodisi samodejno, bodisi človeško) pa je očitno ena kabina pri trku v čevelj zdrsnila prižemka, dokler do nje ni prišla druga kabina in zadevo potisnila naprej."Lovilni čevelj:
http://www.shrani.si/f/4/Ag/pBuMZ2F/11072009098.jpgLovilni čevelj - pogled z vrha
http://www.shrani.si/f/3R/MR/12RuFlSG/11072009096.jpg