Domov Novice Povezave Mali oglasi Galerija

Center za obveščanje

Včasih življensko pomemben del gasilske opreme.

Moderator: Mitja Gregorič

Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj

Odg: Center za obveščanje

Objava Rafter » 9. julij 2010, 7:44

Rok Ušen-(Blondi) je napisal:Gregor, ni mi všeč tvoj ton :)

Marsikomu ni tvoj. :?
Rafter
moderator
moderator
 
Objave: 3021
Registriran: 10. junij 2003, 0:06

Odg: Center za obveščanje

Objava Rok Ušen » 9. julij 2010, 8:16

No dajmo no..

Zanima me nekaj v zvezi z ReCo...
Kako odreagirate, če je zaporedno več klicev za različne dogodke?
Recimo 3 ali 4 klici v tako kratkem času, da med enim in drugim ne morete aktivirati gasilske enote, ki bi naj posredovala? Tudi če sta dva na izmeni, je verjetno več klicev v kratkem času težko servisirati? A se potem eden oglaša na telefon, drugi pa aktivira pozivnike ali kako je s tem?
Rok Ušen, GČ I. st.
Rok Ušen
 
Objave: 758
Registriran: 17. marec 2006, 11:58
GE: Savinjska

Odg: Center za obveščanje

Objava crni » 9. julij 2010, 14:33

Rok Ušen-(Blondi) je napisal:Saj ne pravim,da moraš takoj pogledati. Ampak lahko pa preveriš kasneje, ker če ti povem ime in priimek, tebi pa se izpiše številka, imaš vse podatke, da me policija ulovi v primeru natega. Ali po novem še številke ne izpisuje več? Tega pa res ne vem...



Blondi!
Tisti, ki kliče na številko 112, mora povedati:
- KDO kliče
- KAJ se je zgodilo
- KJE se je zgodilo
- KDAJ se je zgodilo
- KOLIKO je ponesrečencev
- kakšne so POŠKODBE
- kakšne so OKOLIŠČINE na kraju nesreče (požar, nevarne snovi, poškodovane plinovodne ali druge napeljave... )
- kakšno POMOČ potrebujete.

http://www.urszr.si/slo/page.php?src=ks1.htm

Številka, s katere kličeš se izpiše v ReCO in jo posredujejo naprej reševalcem, če je to potrebno.
Dispečer pa te vpraša za tvojo številko, lahko iz več razlogov: preverja, če navajaš pravo številko, preverja tvoj glas (stres, živčnost, prisebnost...) in kot sem prej napisal, za posredovanje številke reševalnim enotam, lahko pa te tudi on sam poklilče za kakšne dodatne informacije.
Ko gredo drugi ven,gremo mi noter.
Slika
Slika
Uporabnikova podoba
crni
 
Objave: 145
Registriran: 23. januar 2005, 18:56
Lokacija: Primorska

Odg: Center za obveščanje

Objava Gregor K. » 9. julij 2010, 23:09

Blondi tudi meni ni všeč tvoje klobasanje, pa verjetno še marsikomu ne, pa si zaradi tega ne belimo glave.

Brez skrbi, da se vse izpisuje in je vse dokumentirano, ampak s temi zadevami si beli glavo policija, ne mi.

Na vse klice ob normalnem dogodku se vsekakor čimprej oglasimo. Kar pomeni včasih tudi sočasno dvigovanje telefona in proženje pozivnikov.
Tudi vsak klic je potrebno preverit, nikdar namreč ne veš kaj se skriva za zvonjenjem. Prav tako lahko hitro pride do situacijo, ko aktiviraš enote za požar objekta, pa bi med vrsto klicev na hitro odpravil občana, ki pa želi prijaviti požar drugega objekta.
Izjema so lahko kvečjemu res izredni dogodki (recimo večja poplava), ko pride k nam v slabih 8 urah okrog 1800 klicev...

Crni - kdo kliče je ob prijavi dogodka v praksi zadnja informacija kar se pomembnosti tiče... Po mojih izkušnjah me v prvi vrsti zanima v kratkem kaj se je zgodilo in kje se je zgodilo, tako je lahko posredovanje informacij in aktiviranje služb mnogo hitrejše, saj si lahko operater v času pridobivanja nadaljnjih informacij pripravi vse potrebno in tudi že aktivira ustrezne enote.
To, kar vemo, je kapljica, to, česar ne vemo, je morje. (Newton)

In nazadnje jo stakne, ki bila mu je kos...

http://www.facebook.com/pgdokonina
Uporabnikova podoba
Gregor K.
moderator
moderator
 
Objave: 3061
Registriran: 16. februar 2003, 13:20
Lokacija: Nekje na poti...

Odg: Center za obveščanje

Objava Rok Ušen » 10. julij 2010, 18:55

Gregor hvala za pojasnilo, čeprav še nisem izvedel tistega, kar me je zanimalo :?

Kako se lahko en al dva, ki sta na izmeni v parih minutah oglasita na npr. 3 ali 4 klice če je med vsakim klicem npr. 10 sekund? Ali ste zmožni oglasiti se na nov klic, ob tem pa pisati obvestilo na pozivike na prejšnji dogodek? Ali pa recimo če so popolave in dogodek večjih razsežnosti, kako zmorete ob frekvenci cca. 3 klice na minuto še v tem času aktivirati ustrezne enote?

Če pa se ti vprašanje zdi klobasanje, se pa opravičujem - saj še kdo drug tudi dela na ReCo in bi znal povedati kaj iz svoje prakse...
Rok Ušen, GČ I. st.
Rok Ušen
 
Objave: 758
Registriran: 17. marec 2006, 11:58
GE: Savinjska

Re: Center za obveščanje

Objava Gregor K. » 13. julij 2010, 0:35

Blondi tole kar si napisal je zelo ohlapno, ni nič posebnega in se dogaja vsak dan.
Od trenutka sprejema klica do aktiviranja pozivnikov ter obveščanja poveljnika enote, OKC-ja ali NMP-ja oziroma vsega naštetega v primeru prometnih ne preteče več kot slaba minuta. Izjema so seveda klici kjer je prijavitelj v šoku in je potrebno več časa da se ga umiri in iz njega izvleče dovolj podatkov.

Če sta na izmeni dva operaterja, ponavadi en dviguje klice, drugi aktivira, pač stvar dogovora. Če je na izmeni en sam rutiniran operater je zagotovo sposoben v minuti dvigniti 3-4 klice in sočasno prožiti pozivnike. Je pa vse stvar dela posameznika kako se organizira. 3-4 klici na minuto pa res niso prav nič posebnega, seveda če gre za isti dogodek, kjer lahko takoj ugotoviš da klicatelj sporoča že znano zadevo in ga najhitreje odpraviš ter sprostiš linijo.

Vidim, da si marsikdo sploh ne predstavlja kako izgleda delo operaterja v večjem centru ob zgostitvi klicev, večjih dogodkih, zlasti v času ko dela le en operater. :? Zanimivo, kritizirati jih zna pa kar veliko. :roll: :lol:
To, kar vemo, je kapljica, to, česar ne vemo, je morje. (Newton)

In nazadnje jo stakne, ki bila mu je kos...

http://www.facebook.com/pgdokonina
Uporabnikova podoba
Gregor K.
moderator
moderator
 
Objave: 3061
Registriran: 16. februar 2003, 13:20
Lokacija: Nekje na poti...

Odg: Center za obveščanje

Objava Mayamaya » 18. februar 2019, 14:48

Zdravo! Zanima me, ce lahko kdo, ki dela na ReCOtu malce opise delo, delovni cas (kaksne izmene so), plusi&minusi take sluzbe, ter kako je z razpisi za delovno mesto in potrebno izobrazbo. Hvala, lp.
Uporabnikova podoba
Mayamaya
 
Objave: 253
Registriran: 26. januar 2014, 21:02

Nazaj

Nazaj na Telekomunikacije

Kdo je prisoten

Trenutno aktivni uporabniki: Ni registriranih uporabnikov in 1 gost