Vsi, ki ste zadnjih 7 let dobavili vozila GVC 16/25, mi sedaj podajte vaše izkušnje kaj od opreme v vaših vozilih bi sedaj po toliko letih prerazporedili, dodali, morebiti odstranili iz vozila, itd...
Skratka, zanimajo me vaše praktične izkušnje iz terena. Verjamem, da ste v teh 7 letih opravili kar nekaj posredovanj in veliko opreme uporabili, tako ali drugače.
V našem društvu smo v fazi nabave novega vozila GVC 16/25. Podvozje in nadgraditelj sta že izbrana.
Oprema bo po Tipizaciji + nekaj opreme glede na lokalne potrebe.
Mi smo se odločili za tovarniško podaljšano kabino 1+1+4, 4x IDA bodo vgrajeni v kabini.
Kar nekaj vozil tipa GVC 16/25 smo si ogledali, sam pa sem potegnil nekaj zaključkov iz tega:
- kabina 1+1+4: spredaj sedita voznik in vodja, vmesni prostor popolnjuje odlagalni prostor za vodjo vozila. Nekateri prakticirajo in dajo v ta prostor termokamero, radijske postaje, razno dokumentacijo. Smiselno je imeti tudi kakšno usnjeno torbo z nosilnim jermenom, katero poseduje vodja, v njej pa se nahaja: (pisalni pribor: kuli, svinčnik, radirka, alkoholni flumaster, lepilni trak, vodoodporen zvezek tipa A4 ter kak manjši vodoodporen zvezek, šestilo, geotrikotnik, ravnilo, digitalni fotoaparat, kreda, razna dokumentacija, razni obrazci, itd....). Torba je v pomoč vodji na samem kraju intervencije za lažje delo.
Radijska postaja ki služi za vodjo je zelo fajn, če ima dodaten mikrofon, s tem se sprosti roke, radijska postaja je v žepu v jakni, mikrofon na kablu pa pripet na ovratnik ali na levo ramo.
Po tipizaciji sta obvezni 2 ročni radijski postaji, glede na to da pa imamo enega vodja in dve napadalni skupini (2 x2), je pa zelo fajn, če ima vodja svojo radijsko postajo, ter napadalci zadaj 2 radijski postaji, ki sta dodatno opremljeni z laringofoni. To je zelo priročna zadeva v primeru uporabe IDA.
- zadnji del kabine: vgradijo se nosilci za 4x IDA, maske so na polici spredaj, pravtako 2x reševalna vrv, svetilke morajo imeti nosilni jermen zaradi lažjega nošenja, ali pa se nabavijo te kotne svetilke ki se namestijo v zgornji levi žep jakne. Sam sem bolj pristaš svetilk z nosilnim jermenomm. Prostor pod klopjo je namenjen rezervnim tlačnim posodam, vanj se lahko namesti tudi kaj vrvi, oprema za prvo pomoč, nosila, pasovi, itd,,, ter tudi kak vez osvežilne pijače. 2 gasilski sekiri se zaradi varnosti raje namestijo v L1 na vrtljivo steno.
D1 - klasično za vse naprave ki so povezane z elektriko : agregat, kotni rezalnik, reflektorji, oprema za zavarovanje kraja dogodka, kabelsli podaljški, pa tudi gasilniki se najdejo tukaj.
D2: 6x knister s penilom, ročniki za izdelavo pene, košare s cevmi, ...
D3 navijak zgoraj s 60m VT cevi, C cevi, vodne armature: ročniki, medmešalec za peno priklopljen na izliv in zraven 1 kanister s penilom, 2x C cev od medmešalca do kombiniranega ročnika za srednje-težko peno, 1x B izliv
Z: črpalka , nad črpalko dva izvlečna predala za:, hidrantni nastavek, ključ za podzemni hidrant, ključ za nadzemni hidrant, polnilna cev B 5m , 3x naprtnjača, itd...
L1. izpihovalnik spodaj, vrtljiva stena in gor sekirice, kramp, ročne žage, macole, priročno orodje, znotraj boksa pa motorna žaga, škatla z orodjem, gorivo, .... potopni črpalki
L2 oprema za prvo pomoč, vratne opornice, odeje, nosila, kakšno specialno orodje
L3: B cevi, vodne armature, mala motorna brizgalna Tomos,
Streha nadgradnje: večji zaboj v katerega gredo: vile, krampi, požarne metle, krampi, lopate, 4x sesalna cev
Želja glede opreme je kar nekaj, vse pa je najprej povezano z € € €.
Pri nas izhajamo tudi iz dejstva, da je koncesionar od nas oddaljen 7km in ima vso potrebno opremo za TRE in NS pa tudi novo vozilo za TRE in novo vozilo za NS; zato neke specialne opreme za TRE in NS ne bomo nabavljali.
Smo pa v takem območju, ki ga lahko prizadenejo poplave, neurja, požari v naravi v spomladanskem času, požari na prometnih sredstvih (bližina magistralne ceste oz. bodoča AC), ....
Temu primerno bomo tudi prilagodili in razvrstili opremo v nadgradnjo vozila.