Stran 1 od 1

Vprašanje o črpalki NH-20 (Rosenbauer)

ObjavaObjavljeno: 5. maj 2003, 15:16
Janez Tratnik
To črpalko imamo vgrajeno v TAM190. Ker ima ta črpalka tudi svoj lastni medmešalec za penilo, bi ga rad uporabil, problem pa je v tem, da se s tem vozilom vozi tudi pitno vodo, in da se rezeroar ne sme umazati s penilnim sredstvom.
Na vajah smo zadevo poiskusili izvesti, pa nismo znali (kljub navodilom, ki so bila priložena).

Ker vem, da ima veliko društev ta tip črpalke bi vas prosil za pomoč.

Hvala

ObjavaObjavljeno: 5. maj 2003, 16:17
Jani
Živjo!

Če boš pazil, da bo ventil, preko katerega je izhod črpalke povezan s cisterno (namenjen hlajenju črpalke ali polnjenju cisterne z NH) zaprt in da boš na koncu črpalko dobro spral, ni nobene bojazni, da bi penilna snov prišla v cisterno (potrebno je dobro sprati tudi medmešalec).

Če pa ne povleče penila (najbrž imate kanistre), pa poskusi posodo s penilom malo privzdigniti, da se ne bo trudil vleči s tal. Pa ne pretiravaj s tlakom.

lp Jani

Slika

ObjavaObjavljeno: 5. maj 2003, 17:07
Janez Tratnik
Jani je napisal:Živjo!

Če boš pazil, da bo ventil, preko katerega je izhod črpalke povezan s cisterno (namenjen hlajenju črpalke ali polnjenju cisterne z NH) zaprt in da boš na koncu črpalko dobro spral, ni nobene bojazni, da bi penilna snov prišla v cisterno (potrebno je dobro sprati tudi medmešalec).

Če pa ne povleče penila (najbrž imate kanistre), pa poskusi posodo s penilom malo privzdigniti, da se ne bo trudil vleči s tal. Pa ne pretiravaj s tlakom.

lp Jani

Slika


Verjetno si mislil na ventil ki je pod izvodom za nizki tlak na desni strani črpalke. Ta mora biti zaprt (verjetno). Na priloženi sliki (mislim da je to tip NH30 ali NH 40) je to pod drugim ventilom iz desne proti levi. Se pravi ta mora biti obvezno zaprt.
Kako pa potem spereš črpalko in medmešalec?

ObjavaObjavljeno: 5. maj 2003, 22:42
skerca
Obstaja pametne rešitev, za katero pa nevem, če se jo da naknadno vgraditi.
Nam je Pušnik vgradil magnetni ventil, ki ko zazna da vodo potegne nazaj v črpalko zapre dotok do cisterne (hlajenje).
Rešitev je učinkovit in deluje.

ObjavaObjavljeno: 5. maj 2003, 23:11
Jani
Živjo!

Ja pišuka, mislil sem ta ventil. Seveda je avtomatika boljša, ampak tudi ta lahko zataji. Če bo strojnik odprl ventil za hlajenje oz. polnjenje, ga boš lahko okregal, pri avtomatiki pa pač rečeš ah ebi ga, naredi se.

Kar se tiče čiščenja in delovanja, pa sem ti pripravil nekaj strani (opis, delovanje in izpiranje).

lp Jani :wink:

ObjavaObjavljeno: 6. maj 2003, 2:37
gasilec112
Vse sto mu OK razložli! :wink:
jaz bi pa samo reko, da je najbolje da kupite samostojen medmešalec, ki je povsem ločen od črpalke in ga ob uporabi vstavite med c cev. Tako je nemogoče da na kakeršen koli način spravite penilo v cisterno in tudi črpalka ostane čista.
:idea:

ObjavaObjavljeno: 6. maj 2003, 9:57
matjaž
gasilec112 je napisal:Vse sto mu OK razložli! :wink:
jaz bi pa samo reko, da je najbolje da kupite samostojen medmešalec, ki je povsem ločen od črpalke in ga ob uporabi vstavite med c cev. Tako je nemogoče da na kakeršen koli način spravite penilo v cisterno in tudi črpalka ostane čista.
:idea:


Pa konec koncev lahko "umažeš" LE eno cev.

LP!

Matjaž

ObjavaObjavljeno: 6. maj 2003, 12:49
Jani
Seveda Matjaž in Gasilec112, prav imata. Tudi mi raje uporabljamo medmešalec. Problemček bi nastal edino, če bi slučajno potreboval več kot en napad s peno. Za tako situacijo pa je FIX-MIX več kot uporaben. Če je že vgrajen, je prav, da se ga tudi zna uporabljati.

Če pa smo že pri umazanih ceveh, potem svetujem nabavo Total-ove pištole za srednjo peno. Penilo je v dvolitrski posodi, med delovanjem jo lahko zamenjaš (za en osebni avto je niti ni treba) in konec koncev ne umažeš niti ene cevi! :wink: :D

lp Jani

Slika

ObjavaObjavljeno: 6. maj 2003, 14:16
Janez Tratnik
Jani je napisal:Živjo!

Ja pišuka, mislil sem ta ventil. Seveda je avtomatika boljša, ampak tudi ta lahko zataji. Če bo strojnik odprl ventil za hlajenje oz. polnjenje, ga boš lahko okregal, pri avtomatiki pa pač rečeš ah ebi ga, naredi se.

Kar se tiče čiščenja in delovanja, pa sem ti pripravil nekaj strani (opis, delovanje in izpiranje).

lp Jani :wink:



Najlepša hvala. Točno to sem hotel. Ta navodila imamo mi samo so samo v ANG in NEM. Ko sem to prevajal mi zadeva ni bila čisto jasna, sploh ko smo to testirali. Ali ste vi dobili navodila v SLO. Predvidevam da ste tip NH črpalke vgradili v vaš novi stroj. Saj je to ona Scania, kajne.

ObjavaObjavljeno: 6. maj 2003, 14:19
Janez Tratnik
gasilec112 je napisal:Vse sto mu OK razložli! :wink:
jaz bi pa samo reko, da je najbolje da kupite samostojen medmešalec, ki je povsem ločen od črpalke in ga ob uporabi vstavite med c cev. Tako je nemogoče da na kakeršen koli način spravite penilo v cisterno in tudi črpalka ostane čista.
:idea:


Mi imamo to črpalko vgrajneo od leta 95. vendar se ni nikoli nihče v to poglabljal. Sedaj sem jaz kot novi povljnik hotel to zadevo razčistiti. Če je v vozilu naj zadeva dela, sploh če rabiš več napadov s penilom. Drugače vedno uporabljamo medmešalec je pa zadeva malce zamudna in nerodna. Če nimaš drugega je ok, če pa voziš s seboj FIX/MIX je pa dobro če ga tudi uporabljaš, kajne.

ObjavaObjavljeno: 6. maj 2003, 14:38
Jani
Ja pišuka imamo jo vgrajeno v Scanio. Prej pa smo imeli podobno (starejši model) vgrajeno tudi v drugem vozilu, ki ga sedaj nimamo več.

Sedaj so prodajalci tudi po zakonu dolžni priložiti slovenska navodila, zato smo jih dobili tudi mi. Pokliči uvoznika (MiStar: 01/242-83-20) in mislim, da ne bo problema dobiti en izvod prevoda. Če pa slučajno bodo problemi, mi pa pošlji ZS in bomo uredili. :wink:


lp Jani