Domov Novice Povezave Mali oglasi Galerija

društva l. kat. mb v gvc ali gvm+pmb

Slike gasilskih vozil
Gasilska vozila in zaščitna ter reševalna oprema

Moderator: Janez Tratnik

Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj

Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.

Odg: društva l. kat. mb v gvc ali gvm+pmb

Objava dominik » 22. november 2019, 0:20

GVV1 in GVM
od 6-25 intervencij ,upad požarov je pa porast na področju tehničnega (črpanja vode pri neurjah in žaganje drevja ....)
28 gasilk in gasilcev,voznikov C 4 , en v pridobivanju in dva v planu
podpora dva sosednja društva 3 kat v sektorju
dominik
 
Objave: 23
Registriran: 31. avgust 2012, 13:46

Odg: društva l. kat. mb v gvc ali gvm+pmb

Objava MartinSLO » 24. november 2019, 15:51

No, morda bi razmislili v smeri GVV-2 s 4x4 podvozjem (ga potrebujete zaradi terena ali si omenil kar tako?), ki bistveno ne odstopa od višine GVV-1 (če gledamo predpisane max. številke, je govora o 10 cm), v kolikor je velikost garaže problem. Bi pa vseeno priporočal varianto, kjer bi MB počivala v domu, ko se ne rabi in se naloži v GVM, ko je potrebna.

Prednosti:
- v primeru večih intervencij (kar je običajno ob neurjih) lahko posredujete na dveh objektih hkrati
- v GVV-2 se lahko vgradi največja dopustna cisterna za vodo (1500 l)
- če vam višina garaže dopušča, imate vozilo s 4x4 pogonom in veliko opreme
- GVM-1 lahko uporabljate normalno za vsakdanje zadeve
- ni zaseden dodatni prostor posebej za PMB, MB se lahko shrani npr. v priročno skladišče

Slabosti:
- manjša količina vode kot v GVC 16/25 (kot si napisal, imate vsaj 2 enoti z GVC-ji za podporo)
- nalaganje MB in opreme v GVM, ko je potreba (je vseeno bolj elegantno priklopiti PMB in iti v akcijo)


Verjamem, da še bo kdo podal kakšno konstruktivno mnenje in prav je tako.

Odločitev je pa seveda vaša! 8)
MartinSLO
 
Objave: 36
Registriran: 15. avgust 2013, 22:22
Lokacija: Maribor

Odg: društva l. kat. mb v gvc ali gvm+pmb

Objava dominik » 1. december 2019, 1:27

MartinSLO
Odg: prostora za PMB NI !
razlika v ceni GVV2 /GVC16/25 NI velike
Pogon 4X4 bi mogel bit obvezen za vsa gasilska vozila ,če prav smo društvo kot da smo na" airportu "(rešitev poglobitve tal npr. Pgd Savci,Duplica...)
Spoznanje iz teh razprav : obvezno GV1 če razpolaga pgd z GVC ker GVM ima še vedno funkcijo v svojem pomenu (menjava mostva , dostava rezevnih ida jeklenk...)
Zdaj smo pa spet pri prostoru ko ima društvo samo dve garaži
Predlagam GZS da v tipizacijo dodajo naslednje zahteve za društva I. kategorije v kolikor se odločijo za GVV2 /GVC 16/25 z obvezno nameščeno MB s pripadajočo opremo !
Za ostala višja od 1 kat vključno 3 kat. pa obvezno GV1/GVV1 v kolikor nimajo ali ne želijo MB v GVC poleg tega kar že narekuje vrstni red nabave za kat.društva !
Osebno bi PMB ukinil iz tipizacije.

Lp D
dominik
 
Objave: 23
Registriran: 31. avgust 2012, 13:46

Odg: društva l. kat. mb v gvc ali gvm+pmb

Objava gubina » 1. december 2019, 11:13

dominik je napisal:MartinSLO
Odg: prostora za PMB NI !
razlika v ceni GVV2 /GVC16/25 NI velike
Pogon 4X4 bi mogel bit obvezen za vsa gasilska vozila ,če prav smo društvo kot da smo na" airportu "(rešitev poglobitve tal npr. Pgd Savci,Duplica...)
Spoznanje iz teh razprav : obvezno GV1 če razpolaga pgd z GVC ker GVM ima še vedno funkcijo v svojem pomenu (menjava mostva , dostava rezevnih ida jeklenk...)
Zdaj smo pa spet pri prostoru ko ima društvo samo dve garaži
Predlagam GZS da v tipizacijo dodajo naslednje zahteve za društva I. kategorije v kolikor se odločijo za GVV2 /GVC 16/25 z obvezno nameščeno MB s pripadajočo opremo !
Za ostala višja od 1 kat vključno 3 kat. pa obvezno GV1/GVV1 v kolikor nimajo ali ne želijo MB v GVC poleg tega kar že narekuje vrstni red nabave za kat.društva !
Osebno bi PMB ukinil iz tipizacije.

Lp D


Navajal si , da MB zavzame prostor in s tem se zmanšuje prostor za vodo, kar ni nujno, sedaj bi pa dajal MB v obvezno opremo vozil društev prve kategorije, hja ne vem..odloči se kaj in kako :!:
PMB ne gre kar tako brez premisleka ukinjati, preveč rineš v drastične spremembe, ki ti sploh niso v napoto, problem je vaš, pri vaših garažnih vratih.Če so lahko to rešila druga društva zakaj ne poskusite tudi vi najti neko rešitev.
Poseganje v tipizacijo ni kar tako, itak pa obstaja opcija , da društva lahko prilagodijo vozila glede na svoje specifike okolja in terena.Tudi društvom I.kategorije pripada po tipizaciji GVC xxxx kjer so taki pogoji za to, ostala društva pa pač sama zagotovijo dodatna sredstva pri nakupu vozila, ki je izven tipizacije glede na kategorijo društva.
GVM1 z malo predelavo spremeniš v mali GV1.
Tudi mi imamo samo dve garaži, v nadaljevanju se spogledujemo vsaj z GVV2 če že ne z GVC 16/25.
Imamo dve MB, ena v vozilu druga na vozičku in jo po potrebi damo na prikolico in jo zapeljemo kamor je potrebno.
Vem, da nekaj stvari v tipizacijah ni ravno ok, a tako slabo tipizacijo pa tudi nimamo.
Primerjave z tujino so sicer dobrodošle, a vseeno smo v položaju kakršnem smo.Če pogledamo preko južne meje je pri nas ulala super glede prostovoljnega gasilstva.
di-du-di-du
Uporabnikova podoba
gubina
 
Objave: 754
Registriran: 29. oktober 2004, 12:55
Lokacija: LJ-okolica

Nazaj

Nazaj na Vozila in oprema

Kdo je prisoten

Trenutno aktivni uporabniki: Google [Bot] in 7 gostov

cron