Stran 1 od 1

Avtomatski ali ročni menjalnik

ObjavaObjavljeno: 10. maj 2018, 11:20
Seko
Pozdravljeni,

Zanimajo me vaše izkušnje in priporočila.

GVC 16/25 - avtomatski ali ročni menjalnik (najvrjetneje SCANIA ali MAN).

Moje osebno mnenje je avtomatski, saj je tehnika šla danes tako daleč, da niso več tak "bau-bau" kot so bili pred leti. Me pa zanima tudi iz stališča, glede na to da se ne pričakuje nevem koliko km letno ali je lahko to problem?

Hvala in lepo pozdravljeni

Re: Avtomatski ali ročni menjalnik

ObjavaObjavljeno: 10. maj 2018, 12:03
tomser
Jaz bi se odločil za avtomatski menjalnik s prilagojemin programom za gasilce.
Profesionalni vozniki, ki na pozavestnem nivoju obvladajo šaltanje s polovičkami, v glavnem vozijo za svojo službo.
Izven službe bi pa morali počivati in ne voziti za gasilce.
Drugi šoferji, ki sicer imamo C kategorijo, pa kljub trening vožnjam bomo hvaležni, če bo menjalnik sam menjal.
Sproščene sive celice se bodo lahko bolj posvetile okolici in sami vožnji.

Re: Avtomatski ali ročni menjalnik

ObjavaObjavljeno: 10. maj 2018, 14:58
FaBBinho_4
Ima Scania avtomatske menjalnike na kiper podvozjih? Kolikor je meni znano samo na vlačilcih? Mogoče se motim :)

Re: Avtomatski ali ročni menjalnik

ObjavaObjavljeno: 11. maj 2018, 6:56
sašo123
Scania ima tudi na kiper podvozjih avtomatske menjalnike.

Odg: Avtomatski ali ročni menjalnik

ObjavaObjavljeno: 13. maj 2018, 18:46
polo98
Za vozilo z avtomatskim menjalnikom sem moral delati ponovni izpit (CPP), čeprav je bil stari veljaven. Res pa je tega že 20 let nazaj.

Re: Avtomatski ali ročni menjalnik

ObjavaObjavljeno: 14. maj 2018, 12:34
pes
Nejc, v vašem prijateljskem društvu s katerim meijte imajo sicer Atego-ta z avtomatskim menjalnikom. Po 5000Km je bil zamenjan zaradi okvare. Večinoma je odvisno od šoferjev kaj uporabljajo. Jaz sem po ravnem večimo vozil na avtomatsko, za v brege (Log, ipd) pa si med vožnjo preklopil na ročnega. Kolega ki ga vozi že dalj časa in službeno vozi Valuk-a pa je skoz vozil na ročni menjalnik.

V brege se je pokazala slaba stran avtomatskega menjalnika ob menjavi prestave, saj je vozilo dostikrat izgubilo moč ali pa je imelo pač tako čudno razmerje za prestave. Teren tam in vaš pa je približno isti.

Odg: Avtomatski ali ročni menjalnik

ObjavaObjavljeno: 14. maj 2018, 15:10
Seko
Pri tem se mi zdi tudi da letnica vozila predstavlja zelo pomemben podatek, namreč starejša vozila imajo vrjetno slabšo tehniko (če se spomnim preteklosti so bili avtomatski menjalniki sinonim za servis hehe).

Tisti ki imate avtomatski menjalnik ali imate prilagojenega za gasilstvo? (to sem slišal, ne vem pa če to dejansko obstaja).

Moje laično razmišlajnje je da bi moral avtomatski menjalnik namenjen gasilstvu imeti drugačno prestavno razmerje (predvsem bi moral šaltavati pri večjih obratih - kar bi pomenilo da se izognemo ravno temu kar je omenil pes - izguba moči v bregih).

hvala in pa vabim še ostale k deljenju mnenj in izkušenj

Re: Avtomatski ali ročni menjalnik

ObjavaObjavljeno: 14. maj 2018, 15:39
pes
Naveden Atego je letnik 2012.

Odg: Avtomatski ali ročni menjalnik

ObjavaObjavljeno: 14. maj 2018, 16:15
FaBBinho_4
Seko je napisal:Pri tem se mi zdi tudi da letnica vozila predstavlja zelo pomemben podatek, namreč starejša vozila imajo vrjetno slabšo tehniko (če se spomnim preteklosti so bili avtomatski menjalniki sinonim za servis hehe).

Tisti ki imate avtomatski menjalnik ali imate prilagojenega za gasilstvo? (to sem slišal, ne vem pa če to dejansko obstaja).

Moje laično razmišlajnje je da bi moral avtomatski menjalnik namenjen gasilstvu imeti drugačno prestavno razmerje (predvsem bi moral šaltavati pri večjih obratih - kar bi pomenilo da se izognemo ravno temu kar je omenil pes - izguba moči v bregih).

hvala in pa vabim še ostale k deljenju mnenj in izkušenj


Prilagojen menjalnik za gasilska vozila ni nič drugega kot športni avtomatski menjalnik, ki prestavi v višjih obratih. :)

Odg: Avtomatski ali ročni menjalnik

ObjavaObjavljeno: 14. maj 2018, 16:42
man 14.284
Pri MANu je program Ds(intervencijska vožnja) napram klasičnemu D ogromna razlika tako pri pospeševanju kot pri zaviranju.