Podvozje za GVC 16/25
Moderator: Janez Tratnik
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
Podvozje za GVC 16/25
V prihodnjem letu imamo plan nabaviti vozilo GVC 16/25 in smo se začeli zanimati za primerna podvozja.
Katera so na trgu primerna za to vozilo in kakšne so okvirne cene. Trenutne želje/zahteve imamo da je 4x4 pogon,avtomatski menjalnik, enojna kabina.
Trenutno imamo ogledana
Mercedes Benz Atego 1328
MAN TGM 13/290
MAN TGM 18/340
Volvo FMX
Scania,renault pa kolikor videno do sedaj samo z dvojnimi kabinami.
Katera so na trgu primerna za to vozilo in kakšne so okvirne cene. Trenutne želje/zahteve imamo da je 4x4 pogon,avtomatski menjalnik, enojna kabina.
Trenutno imamo ogledana
Mercedes Benz Atego 1328
MAN TGM 13/290
MAN TGM 18/340
Volvo FMX
Scania,renault pa kolikor videno do sedaj samo z dvojnimi kabinami.
- Matej B.
- Prispevkov: 1138
- Pridružen: 30. Julij 2002, 23:39
- GE: Ptuj / Tržec
- Kraj: Ptuj - Tržec
- Kontakt:
Odg: Podvozje za GVC 16/25
Priporočam, da vzamete: MAN TGM 13.290 4x4 BL FW, avtomatski menjalnik, motor po standardih Euro 5 (ki je brez AdBlue sistema).
Največja dovoljena masa pri tem podvozju je 15.500kg ali tudi 16.000kg. Sedaj po novi Tipizaciji gasilskih vozil se tudi vedno več PGD-jev odloča za rezervoar kapacitete 3.000 litrov vode (tipizacija: od 2.000 - 3.000 litrov vode).
To je trenutno najbolj aktualno podvozje za GVC-16/25 v SLO zadnjih 5-6 let. In še več jih bo.
Največja dovoljena masa pri tem podvozju je 15.500kg ali tudi 16.000kg. Sedaj po novi Tipizaciji gasilskih vozil se tudi vedno več PGD-jev odloča za rezervoar kapacitete 3.000 litrov vode (tipizacija: od 2.000 - 3.000 litrov vode).
To je trenutno najbolj aktualno podvozje za GVC-16/25 v SLO zadnjih 5-6 let. In še več jih bo.
"Teorija brez prakse je kot voz brez akse!!!"
Odg: Podvozje za GVC 16/25
Vse se začne in konča pri denarju,če imate "dovolj" denarja bi vam priporočal MAN 18-340 ali pa res mogoče volvo fmx,mi imamo takšno nadgradnjo na MAN TGM 13-290 euro 5 4x4 ročni menjalnik,pa vleče v hrib brez problema je pa res,če boste dali cisterno z 3000 litri vode vam priporočam močnejši motor,če vam pa finance omogočajo,pa se pozanimajte za volvota koliko je dražji od mana,ker tisti,ko vam bo delal nadgradnjo vam bo sigurno hotel dati ali MAN ali MERCEDES ATEGO da lahko pol drago računajo.
lp martin
lp martin
Odg: Podvozje za GVC 16/25
Ker je debata o podvozjih za Gvc 16/25, in smo v podobnem procesu, me zanima katero varianta se bolje obnese, podaljšana kabina, ali da je kabina v sklopu nadgradnje. Ker so določene prednosti in slabosti, pri enem in drugem.
Lp,
Lp,
Odg: Podvozje za GVC 16/25
če je vozilo dovolj veliko oz. niste omejeni s tem in če je kabina v nadgradnji ostane dovolj prostora za opremo potem je to dobra režitev saj imate kabino veliko kolikor želite, imate sedišč "kolikor želite" in več opreme v kabini.Dejan B napisal/-a:Ker je debata o podvozjih za Gvc 16/25, in smo v podobnem procesu, me zanima katero varianta se bolje obnese, podaljšana kabina, ali da je kabina v sklopu nadgradnje. Ker so določene prednosti in slabosti, pri enem in drugem.
Lp,
Original kabina ima prostora samo za 4 imajo pa varnostne pasove serijsko, večina nadgraditeljev jih ne montira?
Na našem gcgp smo bili omejeni s prostorom zato je original kabina kupljena najmanjša in potem podaljšana, tako nam je v nadgradnji ostalo dovolj prostora za opremo.
Je pa verjetno original podaljšana kabina cenejša kot narejena po meri?
Če imate možnost jo naredite v nadgradnji po svojih željah
Odg: Podvozje za GVC 16/25
Katera kabina je boljša, ali serijsko podaljšana kabina proizvajalca podvozja, ali podaljšana kabina nadgraditelja, bi sam osebno dal glas za podaljšano kabino s strani nadgraditelja. Kabina je bolj prostorna (daljša, širša, višja), z namestitvijo dihalnih aparatov v sedeže v podaljšani kabini ne izgubimo udobja (v serijski kabini proizvajalca podvozja je to skoraj da nemogoče oz. je bolj tako tako).
Če pa se odločite za podaljšano kabino s strani nadgraditelja pa je način, kako je ta kabina narejena, stvar posameznega proizvajalca. Nekateri delajo podaljšano kabino povezano s serijsko kabino in ločen del nadgradnje in sta to 2 sklopa, nekateri delajo podaljšano kabino ločeno od serijske kabine in nadgradnje (3-delna izdelava), nekateri pa imajo podaljšano kabino v sklopu nadgradnje in je "diletacija" narejena med serijsko kabino in nadgradnjo.
Sam osebno sem zagovornik, da je podaljšana kabina samostojna na podvozju, ali pa da je v sklopu serijske kabine (torej nadgradnja je ločena). Omogoča malo več udobja gasilcem na terenski vožnji, kot pa tam, kjer je podaljšana kabina v sklopu nadgradnje.
Zanimiv posnetek, kjer lahko od 0:35 do 1:05 vidiš, kako se tak način obnaša na terenu:
https://www.youtube.com/watch?v=Uu-BfXLcI1Y
Če pa se odločite za podaljšano kabino s strani nadgraditelja pa je način, kako je ta kabina narejena, stvar posameznega proizvajalca. Nekateri delajo podaljšano kabino povezano s serijsko kabino in ločen del nadgradnje in sta to 2 sklopa, nekateri delajo podaljšano kabino ločeno od serijske kabine in nadgradnje (3-delna izdelava), nekateri pa imajo podaljšano kabino v sklopu nadgradnje in je "diletacija" narejena med serijsko kabino in nadgradnjo.
Sam osebno sem zagovornik, da je podaljšana kabina samostojna na podvozju, ali pa da je v sklopu serijske kabine (torej nadgradnja je ločena). Omogoča malo več udobja gasilcem na terenski vožnji, kot pa tam, kjer je podaljšana kabina v sklopu nadgradnje.
Zanimiv posnetek, kjer lahko od 0:35 do 1:05 vidiš, kako se tak način obnaša na terenu:
https://www.youtube.com/watch?v=Uu-BfXLcI1Y
Odg: Podvozje za GVC 16/25
So tudi serijske dvojne kabine, ki imajo dovolj prosotra, imajo tudi "poglovitev" za namestitev IDA v kabini.
So pa nekateri proizvajalci podvozij, ki dovjih kabin sploh nimajo v svojem programu.
So pa nekateri proizvajalci podvozij, ki dovjih kabin sploh nimajo v svojem programu.
Odg: Podvozje za GVC 16/25
ne ga nimajo. Tudi ni serijskega prostora za IDA. Za te je treba delat t.i. nahrbtnik. Kabino je treba rezat in ji namestit prostor za IDA ki gleda ven iz oblike kabine. Če imate dobrega nadgraditelja je podaljšana kabina vsekakor boljša rešitev kot (komunalna) fabriška dvojna kabina.gapi napisal/-a:So tudi serijske dvojne kabine, ki imajo dovolj prosotra, imajo tudi "poglovitev" za namestitev IDA v kabini.
So pa nekateri proizvajalci podvozij, ki dovjih kabin sploh nimajo v svojem programu.
-
- Prispevkov: 211
- Pridružen: 24. December 2004, 21:26
- Kraj: Koper/Babiči
Odg: Podvozje za GVC 16/25
prava gasilska kabina
https://www.scania.com/si/sl/home/produ ... ewcab.html
https://www.scania.com/si/sl/home/produ ... ewcab.html
LP Robert
Odg: Podvozje za GVC 16/25
ja, ta dolga oz podaljšana varjanta je super. ma bolje, da ne o cenipgd_babici napisal/-a:prava gasilska kabina
https://www.scania.com/si/sl/home/produ ... ewcab.html
Odg: Podvozje za GVC 16/25
Ja cena je pa 20,000 evrov več kod osnovna
Odg: Podvozje za GVC 16/25
1-Ali ima morda kdo približen podatek koliko je cena izdelave kabine za moštvo za Gvc 16/25, ali pa vsaj procent cene celotne nadgradnje, če rečemo da je cena nadgradnje cca 100 000 evrov.
2-Kakšne imate izkušnje z podvozji Scania, slabosti, prednosti, ter v katerih društvih trenutno razpolagate z tovrstnimi vozili Gvc 16/25 ?
2-Kakšne imate izkušnje z podvozji Scania, slabosti, prednosti, ter v katerih društvih trenutno razpolagate z tovrstnimi vozili Gvc 16/25 ?
Odg: Podvozje za GVC 16/25
20-30 eur, je pa boljše od original, najbolj zaradi prostornosti
Odg: Podvozje za GVC 16/25
Glede prostornosti se strinjam, sem pa vedno zagovarjal, da če je proizvajalec nekaj predvidel je dosti boljše (ker je posledično tudi vzmetenje, težišče, zavore,....). Tako da moje mnenje je da je tovarniška podalšana in povečana kabina boljša varianta kot pa kabina v nadgradnji (vzmetena,...) oz. definitivno boljša kot pa podaljšana kabina s strani nadgraditelja (kjer nadgaditelj naredi podaljšano kabino k osnovni kabini).tam5500 napisal/-a:20-30 eur, je pa boljše od original, najbolj zaradi prostornosti
Kakšno pa je mnenje še ostalih?
lp
Odg: Podvozje za GVC 16/25
Nisem neki ekspert, ampak se strinjam da je sigurno boljša rešitev če je kabina original podaljšana. Seveda mora biti dovolj prostorna (razne komunalne podaljšane kabine niso primerne).
Če pa se kabina podaljšuje naknadno bi pa rekel, da je najboljša varianta da je popolnoma ločena, samostojno vzmetena. To predvsem zaradi torzijskega zvijanja nadgradnje za opremo, kot tudi osnovne kabine. Tako pa se lahko vsi trije sklopi neodvisno pomikajo v katerokoli smer.
Če pa se kabina podaljšuje naknadno bi pa rekel, da je najboljša varianta da je popolnoma ločena, samostojno vzmetena. To predvsem zaradi torzijskega zvijanja nadgradnje za opremo, kot tudi osnovne kabine. Tako pa se lahko vsi trije sklopi neodvisno pomikajo v katerokoli smer.