Par dilem smo že razrešili se pa nabirajo nove
Kaj mogoče katero društvo že uporablja namesto 4x4 pogona hidravlično gnano prvo os. npr pri manu je to HydroDrive mercedes ima HAD... Kako se obnese.
Podvozje za GVC 16/25
Moderator: Janez Tratnik
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
Odg: Podvozje za GVC 16/25
To vprašanje je bilo aktalnu tudi pri nas, vendar smo po razgovoru z več uporabniki in neuporabniki to opcijo opustili. Hidro prvi pogon ima prednost pri spodrsavanju in "nezapori" diferenciala in tako omogoča tudi krmiljenje vozila. Se pa pri določeni hitrosti običajno izklopi samodejno. To je zelo uporabno za težka vozila, katerih cilj je prepeljati čim več tovora in imajo zato časa na pretek (npr vozila v gozdarstvu, gradbeništvu,...). Pri intervencijskih vozilih pa to ni taka prednost, mogoče na trenutke celo slabost, če tega nisi vajen. Intervenciske službe imamo že tako agresivnejšo vožjo in je včasih tudi pri višjih hitrostih prvi pogon potreben (zimski čas), saj načeloma povečuje tudi varnost vožnje. Seveda vse do svoje mere, da ne bo pomote.
Odg: Podvozje za GVC 16/25
Zdravo !
Mi lahko napišete, katera društva razpolagajo z vozili Scania, oznaka vozila GVC 16/ 25, avtomatski menjalnik, pogon 4x4 ter model P360 celotna oznaka šasije : P 360 B4X4HZ, kabina CP31L originalna najdaljša ekipna kabina. Lahko tudi kakšno sliko prilepite zelo zaželeno.
Lep pozdrav !
Mi lahko napišete, katera društva razpolagajo z vozili Scania, oznaka vozila GVC 16/ 25, avtomatski menjalnik, pogon 4x4 ter model P360 celotna oznaka šasije : P 360 B4X4HZ, kabina CP31L originalna najdaljša ekipna kabina. Lahko tudi kakšno sliko prilepite zelo zaželeno.
Lep pozdrav !
Odg: Podvozje za GVC 16/25
Ali ima mogoče kdo izkušnje...z skupno nosilnostjo in tipizacijo pri GZS. GVV2 je po tipizaciji omejen na 11 ton, kljub temu pa je kar nekaj vozil je v Sloveniji tako tipiziranih, pa so na podvozju ki je 13 ali celo 15 tonsko (MAN ali Iveco). Ali se da dogovoriti? Hvala za pomoč?