Stran 3 od 5

Odg: Nova Tipizacija GZS

ObjavaObjavljeno: 20. december 2017, 17:34
Primoz
TAMov je visok 3 metre in čep.

https://www.tam-motors.eu/buses/vivair-104wl/

zdaj si predstavljaj, kaj pomeni še 2 m v višino.

Re: Nova Tipizacija GZS

ObjavaObjavljeno: 10. januar 2018, 11:56
Kobra
Kakorkoli, gre se za večje dimenzije oziroma odstopanje od standardnih.

Pri nas torej ne bi problem homologacije tudi gasilskega traktorja oziroma vozila z dvema prikolicama?
Vidim pa, da so vozila na katerih se surfa kot na smetarju umaknili iz voznega parka.

Odg: Nova Tipizacija GZS

ObjavaObjavljeno: 19. januar 2018, 19:37
joe
http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/biti-gasilec-in-hkrati-kadilec-je-ubijalsko/443562



Iz tega bi lahko izpostavili vprašanje je tipizacija farsa, ki te melji na nekih čudnih predpostavkah, da IDA rabijo zgolj napadalci? Da pa podkrepim to z nekimi ugotovitvami in dokazi pa dam ta navedek


Le 111 gasilcev je nosilo dihalni aparat, 44 kirurške maske, 61 jih je bilo brez kakršne koli zaščite. Dodič Fikfakova gasilce opozarja, da je dihalni aparat edino pravo zaščitno sredstvo pri gorenju takih kemikalij. Vse drugo je enako kot nič



Upam, da bomo gasilci iz teh ugotovitev lahko storili nekaj za naše zdravje. Se pravi, da nadaljujem razmišljanje, da bi mogli imeti v gasilskih vozilih izolirne dihalne aparate za vso posadko? Vso posadko, ki jo prepelje na požarišče določeno vozilo oz določeno društvo bi moglo biti sposobno preživeti določeno število minut z IDA.

Smo gasilci sposobni iz tega povzeti nek nov standard? Standard ki pravi da mora imeti gasilsko vozilo toliko IDA kolikor članov lahko prepeljemo v določenem vozilu. Da moramo imeti v vozilu vsaj za 1 uro/osebo rezervnih jeklenk ? Lahko stopimo skupaj in zahtevamo to ? ali se bomo med sabo, da tega ne rabimo ?

Odg: Nova Tipizacija GZS

ObjavaObjavljeno: 20. januar 2018, 15:08
Tona
Mislim da ni v tipizaciji nikjer omejeno število dihalnih aparatov ali katere druge opreme. Mislim da je lahko imaš več, to kar je predpisano je tisto kar mora biti, če je pa kaj več pa ni omejitev, sigurno da ne

Odg: Nova Tipizacija GZS

ObjavaObjavljeno: 20. januar 2018, 21:32
Primoz
Tona je napisal:Mislim da ni v tipizaciji nikjer omejeno število dihalnih aparatov ali katere druge opreme. Mislim da je lahko imaš več, to kar je predpisano je tisto kar mora biti, če je pa kaj več pa ni omejitev, sigurno da ne


tako je. Tipizacija zahteva minimalno količino. Tako se pri nas najdejo vozila z več IDA kot je po tipizaciji (minimalno) predpisano.

Re: Nova Tipizacija GZS

ObjavaObjavljeno: 22. januar 2018, 12:18
Kobra
Ja, ampak pisati je eno, prelagati odgovornost na druge pa je vedno izgovor.
Pač varčevanje se bo tu poznalo oziroma imelo posledice, največ seveda zdravstvene.
Vozni park pa seveda mora biti novodoben in boljši od sosedovega, tako kot pri osebnih vozilih in traktorjih.
Lep primer je bila tema v oddaji Toplovod
Znancu, ki deluje kot gasilec pravtako ni uspelo homologirati ameriškega gasilskega vozila z trojno kabino in dodatnimi priključki spredaj ; omenili so da njegove dimenzije, mase in namen presegajo naše ter da omenjenega namena vozila in priključkov nista navedena v tipizaciji. To je možno samo pri nas!
Tisti, ki so pisali omenjeno bi se morali zavedati, da je med gasilci tudi veliko ljubiteljev starodobnikov in hkrati da potrebujemo vozila in orodja za različne namene

Odg: Re: Nova Tipizacija GZS

ObjavaObjavljeno: 22. januar 2018, 22:54
Primoz
Kobra je napisal:Znancu, ki deluje kot gasilec pravtako ni uspelo homologirati ameriškega gasilskega vozila z trojno kabino in dodatnimi priključki spredaj ; omenili so da njegove dimenzije, mase in namen presegajo naše ter da omenjenega namena vozila in priključkov nista navedena v tipizaciji. To je možno samo pri nas


Bodi frajer, pa probaj to vozilo homologirati kot gasilsko v nemčiji. :mrgreen:

Odg: Re: Nova Tipizacija GZS

ObjavaObjavljeno: 23. januar 2018, 0:00
Kobra
Primoz je napisal:Bodi frajer, pa probaj to vozilo homologirati kot gasilsko v nemčiji. :mrgreen:

Tam vem da ne komplicirajo tako kot pri nas ; znanec je brez težav restavriral tudi VW Passat I od policije
Mimogrede ti priporočam tudi sprehod po Berlinu, kjer je v funkciji še ogromno legendarnih Mercedesovih gasilcev, taksijev (W115, W123 in W124) in ostalih legendarnih delovnih vozil.
Kdaj si bil gor?

Odg: Re: Nova Tipizacija GZS

ObjavaObjavljeno: 23. januar 2018, 0:10
Gorilla
Kobra je napisal:
Primoz je napisal:Bodi frajer, pa probaj to vozilo homologirati kot gasilsko v nemčiji. :mrgreen:

Tam vem da ne komplicirajo tako kot pri nas ; znanec je brez težav restavriral tudi VW Passat I od policije
Mimogrede ti priporočam tudi sprehod po Berlinu, kjer je v funkciji še ogromno legendarnih Mercedesovih gasilcev, taksijev (W115, W123 in W124) in ostalih legendarnih delovnih vozil.
Kdaj si bil gor?


Ja ampak pasati in mečke so bili v štartu narejeni za evropski trg, AMERIŠKO gasilsko vozilo pač ne. Širina ceste v berlinu se krepko razlikuje od širine ceste čez lužo.

Re: Nova Tipizacija GZS

ObjavaObjavljeno: 23. januar 2018, 0:14
Kobra
To je jasno, ameriških vozil imaš pa dosti tudi v Švici, Liechensteinu in Luksemburgu, kamor nameravam iti v kratkem na obisk starodobnikov in sem si malo pogledal spletne strani
Skratka EU je večini zakompliciral zadeve oziroma zaprl vrata

Odg: Nova Tipizacija GZS

ObjavaObjavljeno: 23. januar 2018, 20:05
Primoz
Če vozilo z dimenzijami presega EU norme ga ne bodo registrirali ne v Nemčiji in ne v Sloveniji. Mečke nimajo veze s tem...jao...

Odg: Re: Nova Tipizacija GZS

ObjavaObjavljeno: 23. januar 2018, 20:07
Primoz
Kobra je napisal:To je jasno, ameriških vozil imaš pa dosti tudi v Švici, Liechensteinu in Luksemburgu, kamor nameravam iti v kratkem na obisk starodobnikov in sem si malo pogledal spletne strani
Skratka EU je večini zakompliciral zadeve oziroma zaprl vrata


kaj imajo veze ameriška vozila v Švici z vozilom, ki presega neke zakonske gabarite? :)

V EU je veliko ameriških vozil. Predvsem osebnih, ni pa tistih znamenitih ameriških tovornjakov. Zakaj? Ker so 'malce' preglomazni.

Odg: Re: Nova Tipizacija GZS

ObjavaObjavljeno: 23. januar 2018, 23:11
Kobra
Primoz je napisal:kaj imajo veze ameriška vozila v Švici z vozilom, ki presega neke zakonske gabarite? :)
V EU je veliko ameriških vozil. Predvsem osebnih, ni pa tistih znamenitih ameriških tovornjakov. Zakaj? Ker so 'malce' preglomazni.

A si sploh bil na obisku in videl omenjena vozila?
MACK je pri nas prisoten le v dveh PGD, včasih pa smo jih uporabljali brez težav, predvsem zaradi praktičnosti ; nanj si lahko pripel prikolico ne glede na dolžino in bil je zelo okreten
Pri nas pa komplicirajo že z delovnimi priključki tudi če nisi na cesti =D> =D>

Odg: Nova Tipizacija GZS

ObjavaObjavljeno: 24. januar 2018, 9:39
Primoz
Hej, si ti sploh videl en tisti veliki šleper v živo? Ja, Macki so pri nas, ma tisti manjši. Tistih večjih (daljših, širših) pri nas pač ni.

recimo kaj takega. Pa ta je še nekako normalnih dimezij za v USA.

Slika

Re: Nova Tipizacija GZS

ObjavaObjavljeno: 24. januar 2018, 9:44
Kobra
Ja, jaz sem te videl v cirkusih in pri promocijah.
A ti si v času Ex-YU videl MACK-e v Rijeki in Sarajevu?