ljubljančan » 24. junij 2013, 15:30
Najprej naj izrečem pohvalo sodelujočim gasilcem, da so rešili kar se je pač dalo, in pohvala lokalnim gasilskim in občinskim vodstvom, da so enote opremili po pameti in ne samo po minimumu kategorizacije.
Sedaj pa bi rad opozoril na širši problem, pravilnega sprejemanja klica oziroma natančnega določanja lokacije. V dobrem tednu sta se zgodila dva podobna primera, napačno razumljena lokacija. Prvi primer je prodajalna rabljenih vozil, kjer je zgorelo kar osem (po spominu) vozil, ker so gasilci prispeli z veliko zamudo. Poslani so bili namreč na ulico z istim imenom, vendar v drugi kraj na širšem domžalskem območju. Tokratni primer je nastal zaradi napačnega razumevanja po telefonu oziroma zamenjave K-lake , T-lake. Menim da bi v takih primerih operater moral natančneje izprašati javljajočega, za katero vas gre. Tudi sam se ukvarjam z intervencijami (ne gasilskimi) in sem na domžalskem območju že dvakrat prišel na pravi naslov a napačni kraj. Imena ulic na istem območju se namreč ponavljajo.
Opozoril bi še na problem iskanja prave hiše v posamezni ulici, seveda v primeru manjših intervencij, ne kadar je cela hiša v ognju. Marsikje imajo hiše nameščeno hišno številko zadaj, da se ne vidi z ulice (ker mora biti po nekih predpisih nameščena "pri vhodu") ! Prav tako je neskončna birokratska neumnost, da je črkovni dodatek k hišni številki napisan s štirikrat manjšo velikostjo. Črkovni dodatek je namreč enakovredno pomemben sami hišni številki, ponekod je osnovni številki dodana celo črka t in je potem (v naglici) zelo težko najti pravo hišo.