Stran 2 od 4

ObjavaObjavljeno: 31. avgust 2006, 9:53
Dušan
Rafter nevem kaj te skrbi , če si 800 km vstran??? :D :D

ObjavaObjavljeno: 31. avgust 2006, 9:56
ANDY
Rafter je napisal:
Janez Koncilija je napisal:
Oskar je napisal:Kdo pravi , da nismo pripravljeni ?

http://www.sos112.si/slo/page.php?src=na15.htm


Malo sutra :? Mi smo pod vzletnopristajalnim koridorjem, 10 km od letališča, pa odgovorne nič ne zanima, kako je kaj s pripravljenostjo, opremljenostjo, odzivnostjo...


Hm... No, jaz pa živim 800 m od konca pristajalne steze - hvala bogu je frekvenca letov malo manjša kot na Brniku. Bom pa na naslednjem Občinskem svetu povprašal, kako je s tem pri nas - glede na to, da Aerodrom Maribor leži na naši zemlji. :P


Blagor tebi RAFTER saj tvoja hiša stoji vsaj vzporedno z pisto- kaj pa naj jaz porečem, ko se mi avijoni dvigujejo in spuščajo dobesedno preko hiše saj sem oddaljen na drugem koncu piste-mogoče kak meter MANJ kot ti.
Pred 2 letoma ma je obiskal agent zavarovalnica G------i in mi ponudil zavarovanje za primer padca aviona na hišo....

ObjavaObjavljeno: 31. avgust 2006, 9:58
Rafter
Dušan je napisal:Rafter nevem kaj te skrbi , če si 800 km vstran??? :D :D

Urejeno. Mea culpa. :oops:

ObjavaObjavljeno: 31. avgust 2006, 20:26
Rolf
Saj ZPGS organizira v Cekrljah za izbrane enote (44 enot širšega pomena) izobraževanje na podobno tematiko, pa se lahko ostali forumovci nadejamo kakšne informacije s tem v zvezi.

LP

ObjavaObjavljeno: 1. september 2006, 16:38
MICKA
Bom poročal ko se vrnem z izobraževanja.

ObjavaObjavljeno: 11. september 2006, 17:44
zgonc
Danes je bilo v Cerkljah ob Krki izobraževanje na temo reševanja in posredovanja ob letalskih nesrečah. Vabljeni so bili gasilci iz poklicnih enot ter enote širšega pomena. Razdelili smo se v 2 skupini, prva je odšla v predavalnico kjer nam je pripadnik slovenske vojske lepo razložil kako ukrepati v primerih ko smo poklicani na kraj dogodka in kaj moramo postoriti in kaj NE :!:
Druga skupina pa je odšla v hangar spoznavat vojaška letala, najbolj značilnega za slovenski zračni prostor ki ga uporablja slovenska vojska Pilatuc PC-9. Tukaj smo spoznali delovanje,bojno opremo,karakteristike in nevarnosti ki nam kot reševalcem pretijo.

Veliko poudarka so nam namenili s poznavanjem katapultnih sedežev saj vsebuje 3,5 kg eksplozivnega :!: :!: sredstva kateri omogoča izsrelitev ,zato smo bili o reševanju pilotov s teh sedežev še posebej opozorjeni kako pristopiti k taki nastali situaciji če bi do tega seveda prišlo.
Smo pa vseskozi postavljali vprašanja predavateljem da smo izvedeli še kakšno zanimivost iz sveta letal.

ObjavaObjavljeno: 11. september 2006, 21:21
Mitja Gregorič
aHA POTEM, so povedali tudi kako pristopiti k avionu (ker se ne ve če je turbina še vdelovanju ane?

ObjavaObjavljeno: 12. september 2006, 19:44
Oskar
Prebral sem skripto , ki ste jo prejeli.
Zanimvo, da če bi padlo oziroma zasilno pristalo letalo Pilatus, gasilci ne smemo reševat polota če je le ta še v sedežu. Niti takrat če je še živ. Ne smemo tehnično posegat v letalo.
Torej lahko iz razdalje le gasimo in zavarujemo kraj do prihoda njihove enote. To pa lahko naredi že skoraj enota 1 kategorije ! :shock:

ObjavaObjavljeno: 12. september 2006, 20:21
zgonc
Tako je kot je že Oskar omenil lahko le zavarujemo kraj in pristopimo k gašenju, reševanje pilota pa opravi posebna ekipa slovenske vojske-tehniki za deaktiviranje katapultnih sedežev,saj če bi se tega lotili gasilci bi lahko ubili sebe in pilota kar pa si tega nikakor ne želimo in si ne smemo privoščit. :!:

ObjavaObjavljeno: 12. september 2006, 21:20
dollar
Od kod pa priletijo ti njhovi strokovnjaki, kakšna je kazen če pilota slučajno rešiš?

ObjavaObjavljeno: 12. september 2006, 22:59
GEP 33
Ne vprašanje je v kolkem času pridejo?Če za svojega vojaka kaj prej pridejo na kraj dogajanja?

Pa koliko mu zaračunajo ker so ga prišli reševat?

LP

ObjavaObjavljeno: 13. september 2006, 15:34
MICKA
Odgovor strokovnjaka je bil sledeč:
- V kolikor bo pilot letala zaradi kakršnega koli razloga morl zasilno pristati, bo poskusil prileteti čim bližje letališču, kjer mu bo nudena strokovna pomoč - to velja za primere ko bi na letalu odpovedali sistmi ki bi dopuščali nadaljnje letenje z zasilnim pristankom.

- Če na letali odpovejo sistemi letenja ali pride do smti pilota, pa letalo ne more zasilno pristati brez posledic. V takem primeru bi bile že same poškodbe letala takšne da bi bilo reševanje brezpredmetno (ne bi bilo preživelih)

- Obstaja še tretja skupina nesreč pri kateri pride do okvar na plovilu ki zahtevajo prisilni pristanek, vendar se pilot izstreli s katapultnim sedežem. Pilot se reši s pomočjo padala, sedež prosto pade na tla in ne predstavlja nobene nevarnosti, letalo je uničano.
Nevarnost obstaja samo v primeru ko se pilot ne loči od sedeža, kar pomeni da je z njim nekaj narobe, sedež pa ni izvedel vseh sekvenc proženja pirotehničnih zmesi ( tu pa je potem problem podobno kot pri zračnih blazinah ki se niso sprožile v vozilih)

Povsem drugače pa je reševaje iz helikopterjev, kar pa je že druga tema.

ObjavaObjavljeno: 13. september 2006, 15:40
Oskar
MICKA je napisal:
sedež prosto pade na tla in ne predstavlja nobene nevarnosti, l



Se ne bi strinjal, "ker sem nesretan od malena" , se lahko zgodi da sedež pade na mene ali mojo taščo ! :D :D

Micka, se strinjaš , da je lahko žal tistim enotam , ki niso poslali predstavnika na ta semninarček. Malo po malo pa se nekaj naučimo.

ObjavaObjavljeno: 13. september 2006, 16:31
MICKA
OKI

...sedež pade prosto na tla - predstavlja veliko nevarnost za vse ki bi se v določenem času nahajali na tem mesti (mesto pristanka sedeža) ne glede na to čigava tašča se tam nahaja :D :lol:

...ne predstavlja nobene nevarnosti - mišljeno na sedež kot predmet ki je v sami osnovi poln pirotehničnih zmesi (eksploziva cca3 kg kot je povedal predavatelj)


Vsak seminar je za širitev splošnega znanja dobrodošel, vsakokrat dodaš delček znanja v celoten mozaik.

ObjavaObjavljeno: 13. september 2006, 16:43
Oskar
Ja Micka saj sem razumel in poznam nekoliko zadevo. Konec koncev smo imeli v naši enoti edini primer padca Pilatusa.

Škoda , da ni bil seminar daljši in bi vključili še helikopterje. Sicer pa vsa pohvala Andrjeju , ki se je več kot leto trudil , da je do seminarja sploh prišlo !