Stran 6 od 7

Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreč

ObjavaObjavljeno: 12. maj 2016, 0:13
kmhslo
Tole je dokument.

Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreč

ObjavaObjavljeno: 12. maj 2016, 7:17
robit
Ta dopis smo tudi mi prejeli in se meni mali dvoumno zdi, na žačetku piše:
- ...aktiviranja GE, ki ga potrdi župan oz. poveljstvo lokalne GZ, torej če se poveljstvo odloči da bodo akdivirali enoto glede na teritorij tudi če to ni osrednja enota potem je pa napisano:
- ... predvideno aktiviranje lokalne OSREDNJE GE, se istočasno aktivira osrednjo GE in GEŠP

toraj kako je to mišljeno se avtomatsko aktivira osrednjo GE ali se aktivira tisto enoto ki jo določi poveljstvo GZ in to potrdi župan?

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 14. maj 2016, 23:37
Mayamaya
Ne razumem, zakaj osrednjo enoto? Logično bi bilo, da bi aktivirali najbližjo enoto - torej lokalno. Lahko je v občini enota III.kat osrednja enota; sosednje PGD pa ima enoto II.kat, ki ni nič slabše opremljena oz. izurjena ...

Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreč

ObjavaObjavljeno: 15. maj 2016, 21:05
robit
Tudi jaz enako mislim, samo jaz si tako tolmačim dopis iz ministerstva. Po moje je dvoumno napisano.

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 17. maj 2016, 20:08
Deko112
V naši GZ so se društva usposabljala na temo tehničnega reševanja pri prometnih nesrečah , ker bo v primeru prometne nesreče na območju ki ga pokriva PGD I., II. ali III...aktivirano sočasno z GEŠP enoto. Menim pa da tudi PGD I. kategorije mora imeti nekaj znanja na tem področju ( Javljanje stanja GEŠP-u, požarno in naletno varovanje, stabilizacija , prva pomoč ...). Podoben dogodek je lahko delovna nesreča s traktorjem itd.
Pri nas se to ureja tudi v načrtih alarmiranja , GEŠP nam nudi strokovno pomoč kar je pohvalno . Navsezadnje smo imeli že dve masovki in nam to znanje in delo skupaj z Gešp enoto prav pride.
Tako da kategorija II. ali III. sploh ni važna katera se prej aktivira , osebno menim najbližja tudi če je to I. kat. , mora pa seveda imeti nekaj znanja in dober odziv.

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 18. maj 2016, 11:01
gapi
Človek bi pričakoval, da bi bil dokument, ki podaja neka navodila, nedvoumen.

Sam sem imal priliko videti tudi dokument, ki je bil podpisan samo s strani GZS. Prebral sem ga vsaj 3x in mi ni bilo jasno kaj je sporočilo. Žal je nekaj teh dvoumnosti ostalo tudi v končnem dokumentu.

Zakaj pa naj bi bila poleg GEŠP enote le osrednja. To so bile usmeritve Komisije za GEŠP pri GZS.
Predvidevam da je razlog v tem, da naj bi bila osrednja enota bolje opremljena (mogoče tudi z opremo za prometne nesreče) in usposobljena. Verjamem pa da na terenu obstaja primer (primeri), ko je to kakšna druga enota v posmezni občini in ne osrednja enota. V takem primeru res ne vem če je smiselno da se vztraja, da je aktiviranje GEŠP+osrednja.

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 18. maj 2016, 18:48
sergejsk
V našem društvu uspešno opravljamo tečaje za posredovanje v dvocevnih predorih, ker smo v požarnem načrtu predvideni za posredovanje v predorih na avtocesti čez Rebrnice. Menim, da je to zelo pozitivno za vse udeležence in posredovalce, saj je v primeru večjega požara oziroma nesreče lahko poklicanih več enot katerih člani so usposobljeni za tako delo. Smo enota 2. kategorije in nismo osrednja enota, saj v našem okolišu deluje poklicna enota.

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 6. junij 2016, 16:09
Zbiljc
Mayamaya je napisal:Ne razumem, zakaj osrednjo enoto? Logično bi bilo, da bi aktivirali najbližjo enoto - torej lokalno. Lahko je v občini enota III.kat osrednja enota; sosednje PGD pa ima enoto II.kat, ki ni nič slabše opremljena oz. izurjena ...

Ali pa če je že kar "vsaka" enota 2. kat #-o

Vem tudi za slabo izkušnjo, aktiviranje lokalne enote, ko niso imeli drugega "opraviti" kot to, "kdo je in kaj je počel" [-o< #-o

Ne vem, koliko se ta dokument upošteva in se drži?

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 11. junij 2016, 18:14
b-boy
Zdravo.

Meni se poraja vprasanje ob tej nesreci ce je smiselno posredovanje dveh GESP enot ter se ene gasilske enote za tako nesreco.
Tudi ce bi bilo potrebno tehnicno posredovanje ali pa ce bi bilo udelezenih vec vozil bi po mojem mnenju dva koncesionarja ze lahko opravila sama.
Opis nesrece:
Nesreče v cestnem prometu
9.6.2016 18:11

BOROVNICA
Ob 18.11 je na cesti Vrhnika–Borovnica v občini Borovnica osebno vozilo zapeljalo s ceste. Posredovali so gasilci GB Ljubljana, PGD Stara Vrhnika in Borovnica, ki so zavarovali kraj prometne nesreče, nudili pomoč reševalcem ter odklopili akumulator na vozilu. Reševalci RP Ljubljana so eno poškodovano osebo prepeljali v UKC Ljubljana.

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 2. december 2016, 14:10
mareex
Pozdravljeni

Nekje sem zasledil, da je narejena analiza časovne pokritosti izvajanja dejavnosti širšega pomena, ki opredeljuje, katere enote imajo pogoje za sočasno aktiviranje. Ima mogoče kdo kakšen link do te analize, sam je žal ne najdem.

LP

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 2. december 2016, 14:38
Aleks97
mareex je napisal:Pozdravljeni

Nekje sem zasledil, da je narejena analiza časovne pokritosti izvajanja dejavnosti širšega pomena, ki opredeljuje, katere enote imajo pogoje za sočasno aktiviranje. Ima mogoče kdo kakšen link do te analize, sam je žal ne najdem.

LP


Kolikor je meni znano imajo sedaj možnosti za posredovanje na prometnih nesrečah le koncesionarji in osrednje enote, druge enote niti pod razno naj nebi sodelovale.

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 3. december 2016, 22:19
Mayamaya
Aleks97 je napisal:
mareex je napisal:Pozdravljeni

Nekje sem zasledil, da je narejena analiza časovne pokritosti izvajanja dejavnosti širšega pomena, ki opredeljuje, katere enote imajo pogoje za sočasno aktiviranje. Ima mogoče kdo kakšen link do te analize, sam je žal ne najdem.

LP


Kolikor je meni znano imajo sedaj možnosti za posredovanje na prometnih nesrečah le koncesionarji in osrednje enote, druge enote niti pod razno naj nebi sodelovale.


Na prometno nesrečo je lahko aktivirana tudi enota 1.kategorije, če je tak občinski načrt alarmiranja ..

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 4. december 2016, 9:40
Aleks97
Mayamaya je napisal:
Aleks97 je napisal:
mareex je napisal:Pozdravljeni

Nekje sem zasledil, da je narejena analiza časovne pokritosti izvajanja dejavnosti širšega pomena, ki opredeljuje, katere enote imajo pogoje za sočasno aktiviranje. Ima mogoče kdo kakšen link do te analize, sam je žal ne najdem.

LP


Kolikor je meni znano imajo sedaj možnosti za posredovanje na prometnih nesrečah le koncesionarji in osrednje enote, druge enote niti pod razno naj nebi sodelovale.


Na prometno nesrečo je lahko aktivirana tudi enota 1.kategorije, če je tak občinski načrt alarmiranja ..

Ne, GZS je dala v obravnavo nov predlog kjer lahko posredujejo samo OE in koncesionarji. Če se bodo občinski načrti razlikovali jih ne-bodo odobrili.

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 4. december 2016, 16:37
pobovc2
Sepravi ce je lahko prozena samo osrednja enota na prometno nesreco kako bo to pri vas aleks97, kot vidim ste hidravliko kupili vi osrednja enota pa če se ne motim je Pgd Podpeč?

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

ObjavaObjavljeno: 4. december 2016, 16:44
Aleks97
pobovc2 je napisal:Sepravi ce je lahko prozena samo osrednja enota na prometno nesreco kako bo to pri vas aleks97, kot vidim ste hidravliko kupili vi osrednja enota pa če se ne motim je Pgd Podpeč?

Naša hidravlika počiva in čaka na boljše čase oz. se še vedno izobražujemo in dopolnjujemo znanja nikoli se ne ve kdaj bo kakšna *štala* (bognedaj ampak nikoli ne recei nikoli). Drugega nimam kaj rečt :)