Domov Novice Povezave Mali oglasi Galerija

Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreči

Moderator: Marko Novak

Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj

Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava Nižjekategornik » 27. januar 2016, 16:23

Pozdravljeni,

že dlje časa berem tale forum o borbi med GEŠP in NEGEŠP enotami. Mislim da zaradi slovenske foušije ne bomo prišli temu do dna.
Razlog moje registracije na forum pa tiči drugje.

Smo enota nižje kategorije (II.) z občino je bil že pred leti podpisan plan aktiviranja na vse dogodke v občini, tudi na prometne nesreče kjer pa v skladu z alarmiranjem posreduje kot vodilna enota GEŠP enota.
Tukaj se pa stvari začnejo zatikati.
Jaz kot večkratni vodja intervencije/enote v našem društvu vedno pred odhodom vozila iz garaže preverim da so vsi operativci primerno oblečeni da imam zraven dovolj usposoblenega kadra z opravljenim zdravniškim pregledom,....
Ob prihodu na kraj se pa nemalokrat zgražam kako opremljena na kraj pride naša GEŠP enota. Zgornji del jakne, spodaj kavbojke ali poleti kratke hlače, čelada mogoče ja mogoče ne, tudi obuja je odvisna od ure v dnevu (natikači, adidaski, tahmašni čevlčki).... Tudi povprečna starost operativca na kateri izmed intervencij je včasih blizu 70let, čeprav v zadnjem času je teh veteranov malo na intervencijah se pa še najde kakšen. Da o tehničnih posegih ne govorim. Stabilizacija vozila? kaj je to? Vse napol in šalabazjersko... Zgražamo se ob posnetkih tehničnih posegov na avtomobilih v rusiji, indoneziji, indiji in nevem iz kje še... a dogajajo se nam pred nosom. #-o
No tudi pri drugih vrstah intervencij ni drugače, IDA so jim tuji, tudi varovanje pri delu na strehi,... skratka kot enota višje kategorije bi nam mogli bit za vzgled, ne pa da se na njih učimo kako se določenih stvari ne počne.
Da o odnosu njih do nas ne govorim. Imajo se za nadgasilce vseh zmožnosti ostali gasilci pa smo za veselice in "trodelca".
Že večkrat sem jim na lep način omenil, da naj pazijo na svojo varnost, na ugled gasilcev kako so oblečeni ker je vsepolno raje s mobilniki in fotografije lahko hitro zaokrožijo po spletu, pa se dobil nazaj češ, da naj se ne vpikujem v njihovo delo, naj se zase brigam in naj za svoje gasilčke poskrbim, ter da naj ne hodim na NJIHOVE intervencije če ne mislim goflje zapret.

Kaj naj storim? na koga naj se obrnem? Kdo je pristojen da ukrepa? Vsekakor bi zadevo rad rešil na čimbolj miren način brez galame.
Ali lahko jaz kot vodja neGEŠP enote stopim do vodje GEŠP in rečem, da določenega gasilca umakne, ker pa tudi sam kot vodja ni nikoli oblečen kot je treba, ali lahko zahtevam da se primerno obleče oziroma da vodenje prepusti kateremu od svojih gasilcev ki je tudi usposobljen za vodenje.

Verjamem da niso vse enote GEŠP take, in vem da tudi med "navadnimi" PGDji se najdejo še večji biseri kar se tiče opreme, znanja in obnašanja, ampak glede na to da so GEŠP enota se pa verjetno lahko od njih pričakuje več znanja in primernega obnašanja, sploh pa pri intervencijah za katere so PLAČANI!

[-o<
Nižjekategornik
 
Objave: 1
Registriran: 27. januar 2016, 15:34

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava Luka90 » 27. januar 2016, 17:18

Najlažja pot je verjetno da začneš zgoraj opisano dokumentirati, predvsem z slikovnim, zvočnim, video materialom... Pa pazi na to da bodo slike, videi verodostojni oziroma da boš z njimi oz. na bo na njih vidno naprimer datum, ura... nekako tako je potrebno za uradne slike da lahko komu kaj "pod nos" vržeš oziroma da imaš trden dokaz.

Obrni se na občinskega poveljnika. poveljnika matične GZ, na upravo za zaščito in reševanje....

Je pa to problem, kjer bo lahko najkrajši konec potegnil nekdo čisto nedolžen... :?
Luka90
 
Objave: 91
Registriran: 3. julij 2013, 17:48
GE: JGS Škofja Loka

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava Zbiljc » 31. januar 2016, 13:30

Nesreče v cestnem prometu
30.1.2016 13:57

DIVAČA
Ob 13.57 je na avtocesti med priključkoma Senožeče in razcepom Nanos v smeri Ljubljane v občini Postojna v verižnem trčenju trčilo 71 vozil, od tega 66 osebnih, 4 tovorna in 1 avtobus. Posredovali so gasilci ZGRS Sežana, PGD Postojna, Senožeče, Razdrto, Hruševje, Veliko Ubeljsko, Studeno, Studenec, Šmihel – Landol, Sežana, Povir, Divača in Senožeče ter ekipe NMP vseh bližnjih reševalnih postaj. V nesreči so umrle štiri osebe, 29 poškodovanih pa so reševalci prepeljali v UKC Ljubljana ter v bolnišnici v Izolo in Šempeter pri Gorici. Zaradi nesreče je bila avtocesta zaprta za ves promet, okoli 21. ure pa so promet delno sprostili.
Kar se govori za mojim hrbtom, je vzpodbudno, saj so tisti, ki govorijo, vedno vsaj korak za menoj
Uporabnikova podoba
Zbiljc
 
Objave: 617
Registriran: 10. september 2006, 19:38
Lokacija: Bojna linija
GE: Medvode

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava smreka » 31. januar 2016, 15:00

Nisem gasilec (sem pa zdravstveni delavec) in se ne spoznam najbolje na te zadeve, ampak me vseeno zmoti par stvari. Pri 70 vozilih in 40 poškodovanih aktivirani samo dve enoti usposobljeni za tehnično reševanje? Na slikah pa se vidi precej avtomobilov kjer je bilo potrebno tehnično reševanje. Poleg tega pa 11 društev, ki imajo bore malo izkušenj s prometnimi nesrečami, kaj šele s takšnimi kot je bila včeraj. Res me zanima kako so se znašli in kaj so počeli..poleg požarnega varovanja? Poleg tega kot je bilo rečeno se je zgodilo več nesreč, tako so recimo gasilci iz Sežane obstali pri zadnji nesreči in do jedra takoj sploh niso prišli, tako so Postojnčani ostali sami pri začetku nesreče(predvidevam da so ustavili na nasprotnem pasu). Ne bi bilo smotrno aktivirat še vsaj GRC Ajdovščina, pa tudi GB Koper, ki so zagotovo precej bolj pripravljeni na takšne situacije, kot pa razni PGD-ji, ki so prišli reševat s cisternami ali pač kaj imajo?
Pa še druga stvar...na strani PGD Postojna piše,da so posredovali NMP Postojna, Sežana, Ajdovščina in Izola. Tudi to se mi zdi precej malo za takšno nesrečo. Sploh če veš da je vsak ZD imel eno ekipo, torej v prvem izvozu 4 vozila za 40 poškodovancev. Mislim da Logatec, Nova gorica, Cerknica, Ilirska bistrica in nenazadnje RP Ljubljana niso oddaljene več kot pou ure in so zagotovo hitreje na mestu kot čakanje dodatnih ekip iz prej omenjenih ZD-jev.
Še enkrat pa poudarjam, da je to moje mnenje in npišem na podlagi tega kar sem prebral v raznih medijih in da se dejstva morda precej razlikujejo, zato me popravite če se motim.
smreka
 
Objave: 1
Registriran: 31. januar 2016, 14:39
GE: /

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava Mayamaya » 31. januar 2016, 16:40

smreka je napisal:Nisem gasilec (sem pa zdravstveni delavec) in se ne spoznam najbolje na te zadeve, ampak me vseeno zmoti par stvari. Pri 70 vozilih in 40 poškodovanih aktivirani samo dve enoti usposobljeni za tehnično reševanje? Na slikah pa se vidi precej avtomobilov kjer je bilo potrebno tehnično reševanje. Poleg tega pa 11 društev, ki imajo bore malo izkušenj s prometnimi nesrečami, kaj šele s takšnimi kot je bila včeraj. Res me zanima kako so se znašli in kaj so počeli..poleg požarnega varovanja? Poleg tega kot je bilo rečeno se je zgodilo več nesreč, tako so recimo gasilci iz Sežane obstali pri zadnji nesreči in do jedra takoj sploh niso prišli, tako so Postojnčani ostali sami pri začetku nesreče(predvidevam da so ustavili na nasprotnem pasu). Ne bi bilo smotrno aktivirat še vsaj GRC Ajdovščina, pa tudi GB Koper, ki so zagotovo precej bolj pripravljeni na takšne situacije, kot pa razni PGD-ji, ki so prišli reševat s cisternami ali pač kaj imajo?
Pa še druga stvar...na strani PGD Postojna piše,da so posredovali NMP Postojna, Sežana, Ajdovščina in Izola. Tudi to se mi zdi precej malo za takšno nesrečo. Sploh če veš da je vsak ZD imel eno ekipo, torej v prvem izvozu 4 vozila za 40 poškodovancev. Mislim da Logatec, Nova gorica, Cerknica, Ilirska bistrica in nenazadnje RP Ljubljana niso oddaljene več kot pou ure in so zagotovo hitreje na mestu kot čakanje dodatnih ekip iz prej omenjenih ZD-jev.
Še enkrat pa poudarjam, da je to moje mnenje in npišem na podlagi tega kar sem prebral v raznih medijih in da se dejstva morda precej razlikujejo, zato me popravite če se motim.


Se načeloma strinjam; res je, da je od teh PGDjev večina manjših kategorij (razen Postojne in Sežane? naj me kdo popravi, če se motim) vendar imajo verjetno tak načrt alarmiranja .. Tudi meni se je zdelo čudno, da sta posredovala samo dva koncesionarja .. Sicer pa bi od PGDjev, ki so stacionirani ob avtocestah, pričakoval več poudarka na vajah za take nesreče, pa čeprav v prvem valu ne posredujejo na njih in to ravno zaradi takšnih primerov, kot je bil včerajšnji. To govorim na splošno za celo Slovenijo in vsa društva ..dajmo s tistim denarjem in časom, ki ga namenimo za neuporabna gasilska tekmovanja in druge bedarije, raje usposobiti še kakšno ekipo bolničarjev. Sram me je, da so v naši občinski zvezi pri vrhu tudi takšni ljudje, ki na vse načine zavirajo delovanje gasilcev bolničarjev z argumenti, da gasilci nismo reševalci in, da gasilci samo gasimo ??????!!!
Uporabnikova podoba
Mayamaya
 
Objave: 245
Registriran: 26. januar 2014, 21:02

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava Zbiljc » 31. januar 2016, 18:31

Mayamaya je napisal:
Sram me je, da so v naši občinski zvezi pri vrhu tudi takšni ljudje, ki na vse načine zavirajo delovanje gasilcev bolničarjev z argumenti, da gasilci nismo reševalci in, da gasilci samo gasimo ??????!!!



Če gori, gasimo, če je potrebna medicinska pomoč, pa nudimo medicinsko pomoč. Še nikoli nismo rekli, da ne bomo pomagali, tako da ne vem, odkod to?

Če je enota nižje kategorije, nikjer ne piše, da so slabše opremljeni, manj ali slabše usposobljeni...
Kar se govori za mojim hrbtom, je vzpodbudno, saj so tisti, ki govorijo, vedno vsaj korak za menoj
Uporabnikova podoba
Zbiljc
 
Objave: 617
Registriran: 10. september 2006, 19:38
Lokacija: Bojna linija
GE: Medvode

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava b-boy » 31. januar 2016, 19:40

V tem primeru bi lahko potegnili se kaksno enoto več ki je usposobljena za posredovanje ob prometnih nesrecah.
Od Postojne do Ljubljane so tri društva ki so usposobljena za reševanje pa tudi službe NMP iz teh krajev bi lahko priklicali za pomoč pri oskrbi in transportu.
Tukaj se gre vse za hitro oskrbo ponesrečencev,ki jih je bilo v tej nesreči ogromno.
BI pa bilo zelo dobro slišati mnenja in zgodbe iz prve roke posredovalcev ki so bili na tej intervenciji.
Predvsem pa jih pohvaliti za uspešno delo in vsem nuditi psihično pomoč, ki bi bila po mojem mnenju vsakemu dobrodošla.

LP
b-boy
 
Objave: 11
Registriran: 1. januar 2016, 18:02

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava flames » 31. januar 2016, 20:26

Zbiljc je napisal:
Mayamaya je napisal:
Sram me je, da so v naši občinski zvezi pri vrhu tudi takšni ljudje, ki na vse načine zavirajo delovanje gasilcev bolničarjev z argumenti, da gasilci nismo reševalci in, da gasilci samo gasimo ??????!!!



Če gori, gasimo, če je potrebna medicinska pomoč, pa nudimo medicinsko pomoč. Še nikoli nismo rekli, da ne bomo pomagali, tako da ne vem, odkod to?

Če je enota nižje kategorije, nikjer ne piše, da so slabše opremljeni, manj ali slabše usposobljeni...


Drži, še nikoli nismo rekli da ne bomo pomagali, ampak mislim da razumem zadnja dva stavka Mayamaye. Tudi sam sem slišal očitke v smilsu "mi nismo reševalci" ali pa "mi opreme za nudenje prve medicinske pomoči ne potrebujemo" in celo "so druge službe za to" in to od ljudi na višjih funkcijah! Pa je res ne? Ne nikjer ne piše da gasilska enota nižje kategorije ne more biti dodbro opremljena, ampak če pošlješ na kraj, "manjšo enoto", ki izvozi z vozilom GVM, in edina stvar ki jo imajo s sabo je loparček in dva krampa, nima torbe za PP, niti ene deke da bi ogrnili premraženega poškodovanca, da je na kraju dovolj enot ki izvajajo varovanje, mislm da se take enote na takem dogodku ne potrebuje ( navajam zgolj primer/fikcijski scenarij ki se ne nanaša na včerašnji dogodek).
flames
 
Objave: 25
Registriran: 10. februar 2014, 17:35

Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreč

Objava Zbiljc » 31. januar 2016, 21:15

Mogoče so pa kakšno enoto še pustili za še morebitno drugo nesrečo ali dogodek, ki bi se lahko zgodil?
Kar se govori za mojim hrbtom, je vzpodbudno, saj so tisti, ki govorijo, vedno vsaj korak za menoj
Uporabnikova podoba
Zbiljc
 
Objave: 617
Registriran: 10. september 2006, 19:38
Lokacija: Bojna linija
GE: Medvode

Odg: Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni n

Objava flames » 31. januar 2016, 23:39

Zbiljc je napisal:Mogoče so pa kakšno enoto še pustili za še morebitno drugo nesrečo ali dogodek, ki bi se lahko zgodil?


Na kraju prometne nesreče ali kje v širši okolice npr. kakšna druga intervencija? Včeraj so pač prožili po sistemu, da je prišlo da "masovke" in so prožili vse razpložljive enote, zato smo na AC videli tovornjake za gašenje požar. v naravnem okolju, ampak ne vzeti to kot kritiko, daleč od tega, tako pač je v taki situaciji, in vse enote posredovalcev, ki so bile na kraju so se v pogojih katerih so delali izkazale fenomenalno! Tukaj imamo pač debato o aktiviranju nekoncesioniranih društev na prometno nesrečo, in včeraj je do tega prišlo povsem opravičeno. Se je pa debata "razcvetela" v smeri, da nekateri predstavniki nekaterih PGDjev, so mnenja da gasilci naj ne bi posredovali na takih dogodkih zaradi različnih, naj se grdo izrazim, bedastih razlogov. In včerajšni dogodek je pokazal, da si lahko v majhnem vaškem društvu, in da lahko pride do situacije, ko boš aktiviran na zelo drugačno intervencijo kot si jo navajen. Zato tudi sam vedno strmim k idejam, da se vse gas. enote, ne glede na velikost, izobražujejo in opremljajo, ne samo za gašenje požarov, ampak tudi za drugačne vrste intervencij. :wink:
flames
 
Objave: 25
Registriran: 10. februar 2014, 17:35

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava Radovljica27 » 1. februar 2016, 1:21

V taki masovki rabiš ljudi predvsem za prenos poškodovanih od vozila do triaže torej na enega poškodovanca na nosilih vsaj 2 gasilca in če se z enim vozilom pripelje 6-8 gasilcev si hitro na 0 moštva... in ta take primere so odlična najbližja društva in predvidevam, da ima takšno društvo najmanj 2 bolničarja no saj imeti bi jih morali če ne drugega pa mora vsak obvladat osnovno prvo pomoč!
Radovljica27
 
Objave: 263
Registriran: 24. avgust 2009, 4:11
GE: Radovljica

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava Deko112 » 1. februar 2016, 15:58

Sem operativni član ene izmed enot ki je bila aktivirana na nesrečo . V bližini Razdrtega so 3-Pgd-ji , ki so tudi portalne enote za pokrivanje predorov na HC Razdrto-Vipava . V tej smeri se tudi usposablja in nabavlja različna oprema( nosila, vozički za transport poškodovanih itd.) v letu 2011 in 2015 sta bile izvedene v predoru tudi 2 večji vaji vseh reševalnih ekip , ki naj bi ob množični nesreči sodelovale . Plod takih vaj je dobro in usklajeno delo, kar se je že žal v dveh masovkah pokazalo za pozitivno .Glede aktiviranja ne morem komentirati , ker vsak vodja intervencije se odloči po lastni presoji.Moram pa reči da vsaka enota tudi I.kategorije , ki je bila v tej nesreči prva na kraju lahko izvedejo požarno zavarovanje, odklop akumulatorjev in poroča 112 ali gešp enoti stanje .
Deko112
 
Objave: 60
Registriran: 30. januar 2010, 11:53

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava gasilko112 » 11. maj 2016, 17:06

Prvotni plan GZS glede alarmiranja in potem čista sprememba, ki jo je GZS podpisala na ministrstvu. Zakaj je do tega prišlo?
Verjetno so eni lobiji res močni.


predlog gzs
Sodelovanje gasilskih enot na prometni nesreč i ali nesreč i z nevarno snovjo

1. Alarmni plan
Alarmiranje gasilskih enot poteka v skladu z določili Zakona o gasilstvu1 (Uradni list RS, št. 113/05 – uradno prečiščeno besedilo) V občini se zagotavlja enotno obveščanje in aktiviranje gasilskih enot v skladu z operativnimi gasilskim načrtom občine, katerega sestavni del je tudi načrt obveščanja in aktiviranja gasilskih enot. Operativni gasilski načrt občine izdela gasilsko poveljstvo občine, potrdi pa ga župan oziroma oseba, ki jo on pooblasti. Načrt obveščanja in aktiviranja gasilskih enot, ki ga potrdi župan oziroma oseba, ki jo on pooblasti, mora občina predložiti regijskemu centru za obveščanje, pristojnemu za aktiviranje gasilcev v občini.
2. Intervencija
a. Aktiviranje
Regijski centri za obveščanje aktivirajo gasilske enote, enote ter službe društev in drugih nevladnih organizacij ter druge sile za zaščito, reševanje in pomoč, preko osebnega klica, elektronskih komunikacij, s sirenami oziroma na druge načine v skladu z občinskimi načrti zaščite, reševanja in pomoči oziroma načrtom obveščanja in aktiviranja gasilskih enot v skladu z Uredba o organizaciji in delovanju sistema opazovanja, obveščanja in alarmiranja2.
Alarmni plan je zavezujoč tudi v primeru prometnih nesreč in nesreč z nevarnimi snovmi. V tem primeru se istočasno aktivira osrednjo gasilsko enoto in gasilsko enoto širšega pomena.
b. Izvoz
člani operativne gasilske enote se opremijo z osebno gasilsko zaščitno opremo . Dokončno se lahko opremijo tudi v gasilskem vozilu. Gasilska enota izvozi z osnovnim operativnim vozilom, ko je to popolnjeno s kompletno operativno posadko vozila in je zagotovljena njegova operativna uporaba glede na vrsto intervencije.
Takoj po izvozu gasilskega vozila na intervencijo je potrebno to sporočiti operaterju v
Regijskem centru za obveščanje ter od njega pridobiti morebitne dodatne informacije
o intervenciji.
c. Prihod na kraj nesreče pred GEŠP
i. Prometna nesreča
Vodja enote, ki prva prispe na mesto dogodka mora opraviti hitri ogled lokacije nezgode in oceniti stanje na kraju nezgode ter opredeliti število poškodovanih oseb ter resnost njihovih poškodb. Vodja intervencije določi postavitev vozil in skupine za opravljanje posameznih nalog.
Gasilska vozila se postavijo tako, da omogočajo njihov optimalni izkoristek in postavitev vozil ostalih gasilskih in reševalnih enot, hkrati pa se vozila postavijo tudi tako, da zagotavljajo naletno zaščito.
Nato je enota dolžna zagotoviti požarno zavarovanje, ki se ga opredeli glede vrsto vozil in tovor, ki ga ta prevažajo.
Gasilska enota, ki razpolaga z ustrezno opremo za reševanje v primeru prometnih nesreč (hidravlično orodje) in ima ustrezno usposobljen kader za tehnično reševanje3 lahko pristopi k reševanju v skladu z operativnim taktičnim pristopom4 in gasilsko taktiko reševanja v primeru prometnih nesreč.
Pomembna naloga enote je tudi nudenje prve pomoči poškodovancem v skladu z veljavno stroko in navodili reševalnega osebja.
Če gasilska enota ne razpolaga z ustrezno opremo za reševanje v primeru prometnih nesreč ter in nima ustrezno usposobljenega kadra, potem aktivnosti omeji na nudenje prve pomoči, zavarovanje kraja nesreče in požarno varovanje ter poročanje v Regijski center za obveščanje o dejanskem stanju na nesreči.

ii. Nesreča z nevarno snovjo
pri nesreči z nevarno snovjo lahko poleg gasilskih enot širšega pomena ukrepa le osrednja gasilska enota.
Gasilska enota se ustavi na primerni razdalji glede na vrsto nevarne snovi, ki pa ne sme biti manjša od 100 m pred virom nevarnosti. Vodja enote opravi
ogled kraja nezgode, z ustrezne razdalje preveri situacijo na terenu ter opredeli nevarnosti . Na podlagi ugotovitev določi začetno nevarno območje.
Če gasilska enota ne razpolaga z ustrezno opremo za reševanje v primeru nesreče z nevarno snovjo ter nima ustrezno usposobljenega kadra, potem aktivnosti omeji le na zavarovanje kraja nesreče.
d. Poročanje ReCO
Vodja intervencije mora po prihodu na kraj nesreče pristojni regijski center za obveščanje seznaniti zlasti z vrsto, obsegom in posledicami nesreče, s podatki o mrtvih, poškodovanih ali pogrešanih osebah in živalih, o morebitni potrebni pomoči dodatnih sil za zaščito, reševanje in pomoč oziroma drugih organov in služb ter izvajanju morebitnih zaščitnih ukrepov5.
e. Predaja vodenja intervencije
Po prihodu gasilske enote širšega pomena vodja intervencije preda vodenje poveljniku te enote6, sam pa vodji intervencije pomaga pri nadaljnjem vodenju intervencije.
Zamenjavo vodje intervencije7, je treba sporočiti v pristojni regijski center za obveščanje. Vodja intervencije je v vsaki fazi izvajanja zaščite, reševanja in pomoči v posamezni nesreči, lahko le ena oseba.
3. Izvajanje usposabljanj in vaj
Gasilske enote širšega pomena in teritorialne enote so dolžne izvajati skupne priprave za sodelovanje na intervencijah ob prometnih nesrečah in nesrečah z nevarno snovjo. V ta namen pripravijo operativni načrt in praviloma vsaj enkrat letno izvajajo redna teoretična in praktična usposabljanja, skupaj z reševalnimi enotami in policijo.
gasilko112
 
Objave: 36
Registriran: 11. februar 2008, 21:21

Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreč

Objava mato999 » 11. maj 2016, 18:24

Tole je je bilo sprejeto?
mato999
 
Objave: 15
Registriran: 5. februar 2012, 21:32

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava gasilko112 » 11. maj 2016, 19:37

Ne to je bil predlog. Sprejeto je bilo to, da tam kjer je koncesionar precej oddaljen, da se aktivira še osrednjo enoto v občini.
gasilko112
 
Objave: 36
Registriran: 11. februar 2008, 21:21

NazajNaprej

Nazaj na Tehnično reševanje

Kdo je prisoten

Trenutno aktivni uporabniki: Ni registriranih uporabnikov in 1 gost