Domov Novice Povezave Mali oglasi Galerija

Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreči

Moderator: Marko Novak

Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj

Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava Zbiljc » 24. februar 2015, 23:16

gapi je napisal:. Če gre za požar na vozilu, ki je posledica prometne nesreče in je vozilo na cestišču, tu je pristojna izključno GEŠP enota, seveda se lahko, če je tako v načrtu, aktivira tudi kakšna lokalna enota, a nikakor brez GEŠP-a. Če pa gre za požar mirujočega vozila, ki je izven cestišča, to pa je izključno pristojnost lokalne gasilske službe in se enote aktivira po načrtu. Vsaj tako so meni enkrat razlagali na URSZR.



Kako bo pa operater vedel za kaj točno se gre? Tisti, ki pokliče na 112 mu je vseeno kdo pride, samo da pride.
Smo imeli primer, ko je "gorel" avto, proženo število enot več kot "preveč", na kraju pa avto ki je voznici zakuhal...
Kar se govori za mojim hrbtom, je vzpodbudno, saj so tisti, ki govorijo, vedno vsaj korak za menoj
Uporabnikova podoba
Zbiljc
 
Objave: 626
Registriran: 10. september 2006, 19:38
Lokacija: Bojna linija
GE: Medvode

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava gapi » 25. februar 2015, 14:31

Zbiljc je napisal:Kako bo pa operater vedel za kaj točno se gre?

Enako vprašanje sem takrat na URZR postavil tudi sam, odgovor, ki sem ga dobil je bil zelo nedoločen. A tak je trenutno sistem.
_____________

Lep pozdrav!

Gašper Mav
http://www.gasilci-lukovica.si
Uporabnikova podoba
gapi
 
Objave: 1838
Registriran: 31. december 2004, 20:51
Lokacija: Lukovica
GE: Lukovica

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava ssecnik » 25. februar 2015, 14:40

Probajte imeti nesrečo na Višnjegorskem klancu,potem pa čakajte ali Brigado Ljubljana ali pa Trebnje.Vmes bodo prišli grosupeljčani,samo oni niso GEŠP. [-X
Ali pa v Logatcu,boste čakali Postojno ali Brigado?
Sploh pa gre samo za denar,če ne bi bilo plačano posebej,bi gešpovci rade volje odstopili delo tudi drugim.
ssecnik
 
Objave: 70
Registriran: 8. januar 2013, 21:17

Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreč

Objava sašo123 » 27. februar 2015, 8:08

Menim, da je aktiviranje teritorialnih gasilskih enot smiselno v primeru, ko je GEŠP odaljen več kot 15 km, oz. da potrebujejo do kraja 15 ali več min.
Teritorialna enota katera bi bila aktivirana pa bi izvajala naloge: prva pomoč ponesrečencem (to je dolžan tudi opraviti vsak očividec), zavarovanje vozila proti premiku, protinaletno zavarovanje, požarno varovanje, odklop akumolatorja, ter narediti prostor enoti GEŠP da lahko opravijo svoje delo in jim nuditi pomoč pri delu.

Nekaj se moramo zavedati, da smo bili ustanovljeni za to da pomagamo ljudjem, rešujemo življenje, rešujemo živali in premoženje.
Menim, da med to sodijo tudi prometne nesreče, da lahko omogočimo udeležencem nesreč več možnosti za preživetje. Npr. zgodi se nesreča, oseba katera je poškodovana močno krvavi, GEŠP in reševalci potrebujejo 15 ali več min. do kraja, med tem časom lahko oseba izkrvavi, če se pa aktivira teritorialno enoto, mu le-ta lahko nudi prvo pomoč - ustavi krvavitev in mu omogoči preživetje.

Z sodelovanjem GEŠP in teritorialnih enot imajo poškodovanci več možnosti za preživetje.

Tu se ne gre za odžiranje dela GEŠP-om ali za to, da bi teritorialne enote prevzele njihove intervencije gre se samo izključno za to, da pomagamo ponesrečencem!

lp
Sašo
sašo123
 
Objave: 239
Registriran: 14. december 2009, 11:10

Odg: Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni n

Objava Saso11 » 27. februar 2015, 9:25

sašo123 je napisal:Menim, da je aktiviranje teritorialnih gasilskih enot smiselno v primeru, ko je GEŠP odaljen več kot 15 km, oz. da potrebujejo do kraja 15 ali več min.
Teritorialna enota katera bi bila aktivirana pa bi izvajala naloge: prva pomoč ponesrečencem (to je dolžan tudi opraviti vsak očividec), zavarovanje vozila proti premiku, protinaletno zavarovanje, požarno varovanje, odklop akumolatorja, ter narediti prostor enoti GEŠP da lahko opravijo svoje delo in jim nuditi pomoč pri delu.

Nekaj se moramo zavedati, da smo bili ustanovljeni za to da pomagamo ljudjem, rešujemo življenje, rešujemo živali in premoženje.
Menim, da med to sodijo tudi prometne nesreče, da lahko omogočimo udeležencem nesreč več možnosti za preživetje. Npr. zgodi se nesreča, oseba katera je poškodovana močno krvavi, GEŠP in reševalci potrebujejo 15 ali več min. do kraja, med tem časom lahko oseba izkrvavi, če se pa aktivira teritorialno enoto, mu le-ta lahko nudi prvo pomoč - ustavi krvavitev in mu omogoči preživetje.

Z sodelovanjem GEŠP in teritorialnih enot imajo poškodovanci več možnosti za preživetje.

Tu se ne gre za odžiranje dela GEŠP-om ali za to, da bi teritorialne enote prevzele njihove intervencije gre se samo izključno za to, da pomagamo ponesrečencem!

lp
Sašo


Bravo! =D> =D> =D>
Saso11
 
Objave: 17
Registriran: 2. februar 2014, 14:34

Odg: Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni n

Objava Luka90 » 27. februar 2015, 9:40

Saso11 je napisal:
sašo123 je napisal:Menim, da je aktiviranje teritorialnih gasilskih enot smiselno v primeru, ko je GEŠP odaljen več kot 15 km, oz. da potrebujejo do kraja 15 ali več min.
Teritorialna enota katera bi bila aktivirana pa bi izvajala naloge: prva pomoč ponesrečencem (to je dolžan tudi opraviti vsak očividec), zavarovanje vozila proti premiku, protinaletno zavarovanje, požarno varovanje, odklop akumolatorja, ter narediti prostor enoti GEŠP da lahko opravijo svoje delo in jim nuditi pomoč pri delu.

Nekaj se moramo zavedati, da smo bili ustanovljeni za to da pomagamo ljudjem, rešujemo življenje, rešujemo živali in premoženje.
Menim, da med to sodijo tudi prometne nesreče, da lahko omogočimo udeležencem nesreč več možnosti za preživetje. Npr. zgodi se nesreča, oseba katera je poškodovana močno krvavi, GEŠP in reševalci potrebujejo 15 ali več min. do kraja, med tem časom lahko oseba izkrvavi, če se pa aktivira teritorialno enoto, mu le-ta lahko nudi prvo pomoč - ustavi krvavitev in mu omogoči preživetje.

Z sodelovanjem GEŠP in teritorialnih enot imajo poškodovanci več možnosti za preživetje.

Tu se ne gre za odžiranje dela GEŠP-om ali za to, da bi teritorialne enote prevzele njihove intervencije gre se samo izključno za to, da pomagamo ponesrečencem!

lp
Sašo


Bravo! =D> =D> =D>


Bravoo Sašo11 =D> =D> in tak sistem zagotovo deluje in je uspešen! Tam kjer pa so enote GEŠP preponosne da so GEŠP in tam kjer teritorialne enote mislijo da so edine "na svetu", tam pa tak sistem ne bo deloval. Ampak to je žalostno.
Luka90
 
Objave: 92
Registriran: 3. julij 2013, 17:48
GE: JGS Škofja Loka

Odg: Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni n

Objava Mayamaya » 27. februar 2015, 14:13

sašo123 je napisal:Menim, da je aktiviranje teritorialnih gasilskih enot smiselno v primeru, ko je GEŠP odaljen več kot 15 km, oz. da potrebujejo do kraja 15 ali več min.
Teritorialna enota katera bi bila aktivirana pa bi izvajala naloge: prva pomoč ponesrečencem (to je dolžan tudi opraviti vsak očividec), zavarovanje vozila proti premiku, protinaletno zavarovanje, požarno varovanje, odklop akumolatorja, ter narediti prostor enoti GEŠP da lahko opravijo svoje delo in jim nuditi pomoč pri delu.

Nekaj se moramo zavedati, da smo bili ustanovljeni za to da pomagamo ljudjem, rešujemo življenje, rešujemo živali in premoženje.
Menim, da med to sodijo tudi prometne nesreče, da lahko omogočimo udeležencem nesreč več možnosti za preživetje. Npr. zgodi se nesreča, oseba katera je poškodovana močno krvavi, GEŠP in reševalci potrebujejo 15 ali več min. do kraja, med tem časom lahko oseba izkrvavi, če se pa aktivira teritorialno enoto, mu le-ta lahko nudi prvo pomoč - ustavi krvavitev in mu omogoči preživetje.

Z sodelovanjem GEŠP in teritorialnih enot imajo poškodovanci več možnosti za preživetje.

Tu se ne gre za odžiranje dela GEŠP-om ali za to, da bi teritorialne enote prevzele njihove intervencije gre se samo izključno za to, da pomagamo ponesrečencem!

lp
Sašo


Se popolnoma strinjam :)
Uporabnikova podoba
Mayamaya
 
Objave: 256
Registriran: 26. januar 2014, 21:02

Odg: Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni n

Objava pgdl » 27. februar 2015, 15:40

sašo123 je napisal:Menim, da je aktiviranje teritorialnih gasilskih enot smiselno v primeru, ko je GEŠP odaljen več kot 15 km, oz. da potrebujejo do kraja 15 ali več min.
Teritorialna enota katera bi bila aktivirana pa bi izvajala naloge: prva pomoč ponesrečencem (to je dolžan tudi opraviti vsak očividec), zavarovanje vozila proti premiku, protinaletno zavarovanje, požarno varovanje, odklop akumolatorja, ter narediti prostor enoti GEŠP da lahko opravijo svoje delo in jim nuditi pomoč pri delu.

Nekaj se moramo zavedati, da smo bili ustanovljeni za to da pomagamo ljudjem, rešujemo življenje, rešujemo živali in premoženje.
Menim, da med to sodijo tudi prometne nesreče, da lahko omogočimo udeležencem nesreč več možnosti za preživetje. Npr. zgodi se nesreča, oseba katera je poškodovana močno krvavi, GEŠP in reševalci potrebujejo 15 ali več min. do kraja, med tem časom lahko oseba izkrvavi, če se pa aktivira teritorialno enoto, mu le-ta lahko nudi prvo pomoč - ustavi krvavitev in mu omogoči preživetje.

Z sodelovanjem GEŠP in teritorialnih enot imajo poškodovanci več možnosti za preživetje.

Tu se ne gre za odžiranje dela GEŠP-om ali za to, da bi teritorialne enote prevzele njihove intervencije gre se samo izključno za to, da pomagamo ponesrečencem!

lp
Sašo

Lepo povedano! Bravo! =D>
Uporabnikova podoba
pgdl
 
Objave: 17
Registriran: 10. julij 2014, 10:46

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava Pero » 28. februar 2015, 18:41

Se strinjam s sašo123 samo pozabil je dve ključni stvari: oprema in znanje.

Bodimo realni. Koliko enot nižje kategorije (1 in 2), ki so od Osrednjih enot malo bolj oddaljeni ima
naslednjo opremo:
- za stabilizacijo vozila
- za prvo pomoč ponesrečencem v vozilu (zaščita za airbag, vratne opornice, medicinske rokavice, torbe prve pomoči ki niso iz JNA, nosila)

ustrezno znanje prve pomoči:
- stabilizacija glave
- nameščanje opornic
- kdaj in kako se osebo izvnese iz vozila
- pregled ponesrečenca in zaustavljanje krvavitev

Zelo malo...

V nasprotnem primeru lahko samo zavarujejo kraj in čakajo na prihod NMP in GEPŠ enote. Med tem, ko ponesrečenci lezejo iz vozila in očividci deljo paniko če bo kdo pomagal.

V naši zvezi smo imeli pred leti vajo iz prve pomoči za vsa društva, ki se je ocenjavala. Stanje znanja je bilo porazno.
Prav tako se pred spremembo alarmiranja ni nabavila potrebna oprema, niso se izvedla izobraževanja ter ni se preverila dejanska usposobljenost operativcev. Pravzaprav se ni izvedla niti ena skupna vaja.

Da ne omenjam bodočega reorganiziranja enot NMP, ki v večini mest ne predvideva več enot NMP. Kar pomeni, da se bo na NMP čakalo bistveno dlje, in bo še več odgovornosti padlo na pleča gasilcem...

Zanima me koliko od vas, ki tukaj ploskate, je samih kot vodja intervencije pripravljenih prevzeti vso odgovornsot, ki spada zraven na takšni intervneciji do prihoda GEŠP ali NMP?
"Gremo pogledat, pa če bo kaj hudega bomo pač ob strani stali" ni po načelih, ki jih opisuje sašo123... ravno nasprotno, vaša hitra pomoč bo najbolj potrebna ob hudih pormetnih nesrečah, in ne v primerih ko sta zvita dva blatnika.
Don't raise your voice, Improve your argument!
Uporabnikova podoba
Pero
 
Objave: 1091
Registriran: 17. april 2006, 17:34

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava Saso11 » 28. februar 2015, 19:47

Uh Pero.

Bom predstavil še moj pogled. Sam menim, da se zraven aktivira predvsem osrednje enote v odaljenih krajih kjer gešp potrebuje več časa. Veliko enot že ima opremo in znanje. Da, manjka praksa pri čemer pa lahko veliko pomagate vi. Naša enota že tako veliko posreduje pri delovnih nesrečah, pomoči NMP, dežuranje... ravno zaradi oddaljenosti. Imamo 20 gasilcev bolničarjev s kar nekaj izkušnjami In dajte gledati stvari s strani tistih kateri čakajo pomoč 30 minut in več. Menim, da skupno aktiviranje ni nič slabega. In, da verjetno ni potrebno čisto ob vsaki intervenciji.

No nazadnje me zanima kje Pero ste pa vi dobili prakso in znanje nekaj let nazaj, ko ste še sami imeli mokre sanje. Hitro pozabljaš.

Pa lep pozdrav.
Saso11
 
Objave: 17
Registriran: 2. februar 2014, 14:34

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava gapi » 1. marec 2015, 12:55

Pero je napisal:in ne v primerih ko sta zvita dva blatnika.


Se popolnoma strinjam, če se navežem na ves tvoj post, da mora biti taka enota ustrezno opremljena in kar je še pomembneje, ustrezno usposobljena. To sem zapisal tudi v enem od svojih prejšnjih postov.
Me pa vseeno zanima sledeče, v primeru ko res ni več kot zvita dva blatnika in ni potrebno neko posebno znanje, ali je res v teh primerih nujno da posreduje le GEŠP enota, še sploh v primerih ko je ta časovno oddaljena?? Izklopit akumulator in zavarovati kraj nesreče pa menda zna vsak, ali se motim??
_____________

Lep pozdrav!

Gašper Mav
http://www.gasilci-lukovica.si
Uporabnikova podoba
gapi
 
Objave: 1838
Registriran: 31. december 2004, 20:51
Lokacija: Lukovica
GE: Lukovica

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava Dino90 » 1. marec 2015, 18:28

Gapi glede na moje izkušnje , ki so že kar bogate čeprav sem aktiven komaj 6 let, ti povem da je tudi to problem pri nekaterih enotah. Imeli smo nedaven primer ob železniški nesreči, ko je domača enota ob našem prihodu , le z razdalje opazovala delo nmp. In z tako enoto si na žalost nimaš kaj začet resnici na ljubo.
Dino90
 
Objave: 39
Registriran: 2. junij 2013, 21:25
GE: GEŠP ORMOŽ

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava gubina » 1. marec 2015, 18:48

Dino90 je napisal:Gapi glede na moje izkušnje , ki so že kar bogate čeprav sem aktiven komaj 6 let, ti povem da je tudi to problem pri nekaterih enotah. Imeli smo nedaven primer ob železniški nesreči, ko je domača enota ob našem prihodu , le z razdalje opazovala delo nmp. In z tako enoto si na žalost nimaš kaj začet resnici na ljubo.


Ali se je kdo iz te enote ponudil za pomoč NMP? Je kdo zaprosil koga iz te enote za pomočNMP? Je tej enoti kdo zaukazal pomoč NMP? Je ta enota imela kakšne zadolžitve in naloge na ob tej nesreči?
di-du-di-du
Uporabnikova podoba
gubina
 
Objave: 702
Registriran: 29. oktober 2004, 12:55
Lokacija: LJ-okolica

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava Dino90 » 1. marec 2015, 19:04

Ja za pomoč so prosili reševalci nmp vendar so pomoč dobili komaj ob našem prihodu.
Dino90
 
Objave: 39
Registriran: 2. junij 2013, 21:25
GE: GEŠP ORMOŽ

Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre

Objava gubina » 1. marec 2015, 20:19

Dino90 je napisal:Ja za pomoč so prosili reševalci nmp vendar so pomoč dobili komaj ob našem prihodu.


Ste jih povprašali, zakaj so samo opazovali in ne pomagali? Mogoče so premalo usposobljeni in so se temu primerno odzvali, pa vendarle toliko pa sigurno niso nevešči, da nebi mogli vsaj nekaj pomagati.Ali so jih pa NMP zavrnili?
di-du-di-du
Uporabnikova podoba
gubina
 
Objave: 702
Registriran: 29. oktober 2004, 12:55
Lokacija: LJ-okolica

NazajNaprej

Nazaj na Tehnično reševanje

Kdo je prisoten

Trenutno aktivni uporabniki: Ni registriranih uporabnikov in 1 gost