Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreči
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Objave gostov bodo dodane po odobritvi moderatorja.
Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreči
Lep pozdrav.
Zanima me, če je res to, da so pred nekaj meseci sprejeli zakon, da ob prometni nesreči posreduje tudi domače društvo, kljub temu da nima koncesije in da sta hkrati aktivirana domače društvo in pa najbližje koncesionirano društvo.
Hvala
Zanima me, če je res to, da so pred nekaj meseci sprejeli zakon, da ob prometni nesreči posreduje tudi domače društvo, kljub temu da nima koncesije in da sta hkrati aktivirana domače društvo in pa najbližje koncesionirano društvo.
Hvala
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
o tem ža napisanega veliko.ne rabiš nove teme odpirati.ker pa že...naše društvo, ki je v neposredni bližini AC ima v požarno-reševalnem načrtu tudi pomoč pri dogodkih na AC ne glede na "koncesijo" in ne glede da nimamo hidravlike, a samo v primeru VELIKE / MNOŽIČNE nesreče, kjer je zaželjena vsakršna pomoč.
Zadnjič spremenil gubina, dne 19. Februar 2015, 17:02, skupaj popravljeno 1 krat.
di-du-di-du
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Skorajda ne verjamem ..sicer pa bi taka stvar prišla v poštev v krajih, kjer je koncesionar malce bolj časovno oddaljen ..
Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreč
Kolikor je meni znano je župan dolžan poskrbeti za organizacijo in delovanje sistema zaščite, reševanja in pomoči v svoji občini. Sama organiziranost sistema aktiviranja naj bi bila zapisana tudi v uradnem listu.
Mislim torej, da bi ob županovem dovoljenju bila na tovrstne intervencije lahko klicana tudi najbližja društva brez koncesije, ki pa bi opravljala zgolj dela ki so jim "dovoljena z zakonom", torej "nujna" PP. Tega se ponavadi v praksi občina ne poslužuje saj vsaka intervencija predstavlja za občino nek strošek in zakaj bi si delal nepotrebne stroške kjer tako ali tako posredujejo društva ki so za to pristojna (koncesija).
Mislim torej, da bi ob županovem dovoljenju bila na tovrstne intervencije lahko klicana tudi najbližja društva brez koncesije, ki pa bi opravljala zgolj dela ki so jim "dovoljena z zakonom", torej "nujna" PP. Tega se ponavadi v praksi občina ne poslužuje saj vsaka intervencija predstavlja za občino nek strošek in zakaj bi si delal nepotrebne stroške kjer tako ali tako posredujejo društva ki so za to pristojna (koncesija).
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Kaj takega pa res ne bodo pisali v zakon, sicer pa je to posredno že nekaj časa zapisano v vseh naših področnih zakonih, še zlasti v Zakonu o gasilstvu. Je pa pred leti GZS v zvezi s temi primeri pred leti podala neka priporočila glede tega. Bi bilo poterbno malo pobrskati.pgdl napisal/-a: Zanima me, če je res to, da so pred nekaj meseci sprejeli zakon, da ob prometni nesreči posreduje tudi domače društvo....
V končni fazi je pa vse odvisno od načrta alarmiranja GE v občini, ki ga predpiše/podpiše župan, na predlog občinskega poveljnika/poveljnika GZ tam kjer GZ obsega le eno občino.
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Se opravičujem, ampak, nehajte no s takimi ...pgdl napisal/-a:Lep pozdrav.
Zanima me, če je res to, da so pred nekaj meseci sprejeli zakon, da ob prometni nesreči posreduje tudi domače društvo, kljub temu da nima koncesije in da sta hkrati aktivirana domače društvo in pa najbližje koncesionirano društvo.
Hvala
1. Takega zakona zagotovo niso sprejeli. Ker zakone v R Sloveniji sprejema Državni zbor. In zagotovo se 90 izbrancev ljudstva ne ukvarja s tem kdo bo kam izvažal na karambol, kamoli da bi o tem sprejemali zakon.
2. Gasilske enote v PGD so lahko glede na njihove naloge osrednje (v občini) ali teritorialne. Enote s katerimi je URSZR podpisala pogodbo o opravljanju nalog s področja ZiR v primerih tehničnih intervencij ali nesreč z nevarnimi snovmi so t.i. GE širšega pomena (GEŠP) in niso nobeni "koncesionarji" (razen pogovorno), ker niso totngrobarji ali dimnikarji. GEŠP-i svoje naloge običajno opravljajo tudi izven občinskih meja oziroma v več občinah. Zato tudi niso locirane "za vsako hruško".
3. Župan je pristojen in odgovoren za organizacijo Javne gasilske službe v občini v kateri je "poglavar". Tako podpisuje pogodbe o opravljanju JGS za svojo občino z enotami, ki jih ima na razpolago v svoji občini ali pa tudi iz sosednje občine, če smatra da "doma" nima ustrezne enote. Župan tudi na predlog strokovnih služb podpiše načrt o alarmiranju ustreznih enot v primeru takšnih potreb (intervencija). Ta načrt mora praviloma pri svojem delu upoštevati krajevno pristojni ReCO pri klicu na pomoč in na ta način alarmira enote, ki so za posamezni dogodek predvidene v načrtu.
4. Dodatne enote se na posamezno intervencijo prožijo glede na presojo vodje intervencije oziroma višje rangiranih operativnih vodij (poveljnikov).
5. Če imate "mokre sanje" da bi letali na karambole vam mora to na utemeljeni osnovi in v skladu z načrti "požegnati" župan - torej more priti do spremembe v Načrtu alarmiranja.
Torej samo po sebi z neba nič ne pade. Sploh ne nek zakon o aktiviranju na prometne nesreče.
In še moje osebno mnenje: ne stegujte vratov po nekih novih zadolžitvah/obremenitvah/nalogah, že tako imamo včasih preveč dela. Raje opravite kakšno praktično usposabljanje več pa se vam ne bo tožilo po intervencijah.
Pika.Amen.
LP iz Celja Tomaž K.
Pot do znanja je dolga, življenje pa kratko. (Hipokrat)
Pot do znanja je dolga, življenje pa kratko. (Hipokrat)
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Na, pa me je Gapi prehitel za kako minuto.gapi napisal/-a:Kaj takega pa res ne bodo pisali v zakon, sicer pa je to posredno že nekaj časa zapisano v vseh naših področnih zakonih, še zlasti v Zakonu o gasilstvu. Je pa pred leti GZS v zvezi s temi primeri pred leti podala neka priporočila glede tega. Bi bilo poterbno malo pobrskati.pgdl napisal/-a: Zanima me, če je res to, da so pred nekaj meseci sprejeli zakon, da ob prometni nesreči posreduje tudi domače društvo....
V končni fazi je pa vse odvisno od načrta alarmiranja GE v občini, ki ga predpiše/podpiše župan, na predlog občinskega poveljnika/poveljnika GZ tam kjer GZ obsega le eno občino.
LP iz Celja Tomaž K.
Pot do znanja je dolga, življenje pa kratko. (Hipokrat)
Pot do znanja je dolga, življenje pa kratko. (Hipokrat)
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Zanimivo, da kolega s 1 samim prispevkom ponovno odpira to tematiko, in to ravno te dni....
Pri nas po novem velja spremenjen plan aktiviranja. Skupaj z GEŠP je na prometne nesreče aktivirano tudi lokalno društvo (velja za vsa društva v občini).
Prva skupna intervencija se je pričela tako, da je vodja lokalnega društva po vsej sili želel prevzeti vodenje intervnecije in preklicati alarm GEŠP.
izraz "mokre sanje" dobiva povsem nove razsežnosti....
Pri nas po novem velja spremenjen plan aktiviranja. Skupaj z GEŠP je na prometne nesreče aktivirano tudi lokalno društvo (velja za vsa društva v občini).
Prva skupna intervencija se je pričela tako, da je vodja lokalnega društva po vsej sili želel prevzeti vodenje intervnecije in preklicati alarm GEŠP.
izraz "mokre sanje" dobiva povsem nove razsežnosti....
Don't raise your voice, Improve your argument!
Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreč
Pero poglej od kdaj sem registriran, pa boš videl, da nisem registriran le kakšen teden...
Za vas ne vem, kakšen plan imate zdaj, jaz sem vprašal le za to, ker me je zanimalo, saj je kolega iz drugega društva rekel, da so zdaj aktivirani tudi ob prometnih nesrečah.
Pa brez zamere
Za vas ne vem, kakšen plan imate zdaj, jaz sem vprašal le za to, ker me je zanimalo, saj je kolega iz drugega društva rekel, da so zdaj aktivirani tudi ob prometnih nesrečah.
Pa brez zamere
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Požari na sredstvih cestnega prometa
20.2.2015 19:45
HOČE-SLIVNICA
Ob 19.45 je na avtocesti A1 na razcepu Slivnica, občina Hoče-Slivnica, osebno vozilo trčilo v odbojno ograjo in zagorelo. Gasilci JZZPR Maribor in PGD Bohova so požar pogasili in na vozilu odklopili akumulator. Poškodovanih ni bilo.
Požari na sredstvih cestnega prometa
21.2.2015 3:52
LENART
Ob 3.52 se je na avtocesti Maribor–Murska Sobota pri izvozu Lenart osebno vozilo zaletelo v tovorno vozilo. Gasilci JZZPR Maribor in gasilci PGD Lenart so zavarovali kraj nesreče, odklopili akumulator in posipali iztekle motorne tekočine. Poškodovanih ni bilo.
20.2.2015 19:45
HOČE-SLIVNICA
Ob 19.45 je na avtocesti A1 na razcepu Slivnica, občina Hoče-Slivnica, osebno vozilo trčilo v odbojno ograjo in zagorelo. Gasilci JZZPR Maribor in PGD Bohova so požar pogasili in na vozilu odklopili akumulator. Poškodovanih ni bilo.
Požari na sredstvih cestnega prometa
21.2.2015 3:52
LENART
Ob 3.52 se je na avtocesti Maribor–Murska Sobota pri izvozu Lenart osebno vozilo zaletelo v tovorno vozilo. Gasilci JZZPR Maribor in gasilci PGD Lenart so zavarovali kraj nesreče, odklopili akumulator in posipali iztekle motorne tekočine. Poškodovanih ni bilo.
Na mladih svet stoji!
Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreč
No ravno zaradi tega me je zanimalo.
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Poglej si navedbo o vrsti dogodka. V obeh primerih je dogodek prijavljen kot Požar na prometnih sredstvih. Takrat običajno, seveda glede na plan aktiviranja, posreduje tudi teritorialna enota. (Pri nas je že tako.)
LP iz Celja Tomaž K.
Pot do znanja je dolga, življenje pa kratko. (Hipokrat)
Pot do znanja je dolga, življenje pa kratko. (Hipokrat)
Re: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesreč
Možno da je tudi tako res kot si napisal Tomkat.Hvala za odgovore
- mundat
- Prispevkov: 818
- Pridružen: 29. September 2008, 9:46
- GE: Gornja Radgona
- Kraj: PGD Gor. Radgona
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Požari ( na vozilih ) so in bodo tudi pristojnost lokalnih enot in ne samo GEŠP.
Res je, da lahko župan podpiše oziroma napiše v načrt aktiviranja, da se ob prometnih nesrečah aktivira lokalno društvo. Ampak ne sanjat "mokrih sanj"...to ne pomeni, da bodo enote ( lokalne ) kaj dobile za to. Kvečjemu se na žalost dogajajo redne anomalije na terenu, kjer lokalne enota, zaradi krajše razdalje do kraja prometne nesreče, začnejo že z izvlekom ponesrečenca ( seveda v veliko primerih brez opornice, brez stabilizacije vozila, brez odklopa aku, brez zavarovanja air-baga...in še in bi lahko našteval! Ne pravim, da je to generalno, ampak se pogosto dogaja. Kot se tudi je zgodilo, da je lokalna enota hotela preklicati intervencijo GEŠP, saj bodo sami rešili! TO NIMA NOBEN TAKIH POOBLASTIL! Enote GEŠP smo samostojne enote in tudi prevzamemo vodenje intervencije ko prispemo na kraj nesreče.
Res je, da lahko župan podpiše oziroma napiše v načrt aktiviranja, da se ob prometnih nesrečah aktivira lokalno društvo. Ampak ne sanjat "mokrih sanj"...to ne pomeni, da bodo enote ( lokalne ) kaj dobile za to. Kvečjemu se na žalost dogajajo redne anomalije na terenu, kjer lokalne enota, zaradi krajše razdalje do kraja prometne nesreče, začnejo že z izvlekom ponesrečenca ( seveda v veliko primerih brez opornice, brez stabilizacije vozila, brez odklopa aku, brez zavarovanja air-baga...in še in bi lahko našteval! Ne pravim, da je to generalno, ampak se pogosto dogaja. Kot se tudi je zgodilo, da je lokalna enota hotela preklicati intervencijo GEŠP, saj bodo sami rešili! TO NIMA NOBEN TAKIH POOBLASTIL! Enote GEŠP smo samostojne enote in tudi prevzamemo vodenje intervencije ko prispemo na kraj nesreče.
PGD Gornja Radgona IV. kategorija
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva
Gasilska enota širšega pomena
predsednik društva
Odg: Aktiviranje nekoncesioniranih društev ob prometni nesre
Tomaž, lepo si to napisal, a je treba biti tudi v teh primerih bolj ekspliciten. Če gre za požar na vozilu, ki je posledica prometne nesreče in je vozilo na cestišču, tu je pristojna izključno GEŠP enota, seveda se lahko, če je tako v načrtu, aktivira tudi kakšna lokalna enota, a nikakor brez GEŠP-a. Če pa gre za požar mirujočega vozila, ki je izven cestišča, to pa je izključno pristojnost lokalne gasilske službe in se enote aktivira po načrtu. Vsaj tako so meni enkrat razlagali na URSZR.mundat napisal/-a:Požari ( na vozilih ) so in bodo tudi pristojnost lokalnih enot in ne samo GEŠP.
Če pa lahko pokomentiram prometne in lokalne enote. Razumem, da želijo lokalne enote, predvsem zaradi manj intervencij, biti zraven, a prvi pogoj je da je enota ustrezno opremljena in kar je še pomembneje, ustrezno usposobljena. Če že prispe na mesto pred GEŠP enoto naj izvajajo naloge, ki so jih glede na omenjene pogoje, zmožni opravljati. Je dosti dela takrat (naletno, požarno varovanje itd..)