Simona je napisal:Tako na vožnji v gasilni dom, kot tudi kasneje pri vožnji na intervencijo je voznik dolžan spoštovati vse CPP. Ob taki vožnji pa je verjetnost, da pride do nesreče majhna. Pri nas je poveljnik izdal striktno navodilo, da je potrebno voziti v skladu s CPP, ne glede na vse. Ni vožnje v rdečo in prehitevanj preko polne črte. Kljub spoštovanju tega navodila so naša vozila na kraju intervencije v nič krajšem času, kot z "divjanjem", predvsem pa vedno prispejo, kar je najvažneje.
Pri vožnji na intervencijo so v večini primerov to relativno kratke razdalje, z divjanjem pa pridobiš na času samo na dolgi razdalji.
Iz zakona o ZVCP:
Voznik na intervencijski vožnji lahko krši CPP, vozi v nasprotni smeri vožnje,po površinah ki niso namenjene javnemu prometu. Vendar pa v nobenem primeru ne sme ogrožati drugih udeležencev v prometu.
Sicer malce izven teme ampak, pred rdečo lučjo v križišču pa na interventni vožnji res ne čakamo na zeleno. Niti na poti v enoto ne, pa takrat ni interventna vožnja, ampak po zakonu moramo biti organizirani tako da zagotovimo izvoz do 5 min. Kako pa to nekaterim uspeva se pa da razbrati iz prispevkov. Res pa je da se strinjam z ugotovitvijo Simone ,da divjanje nikamor ne pelje, ampak ravno posredovanja na prometnih nesrečah nas naučila kje se da še kaj pridobiti na ČAS-u.
Ampak država nas pri tem ne ščiti, saj moram prevoziti rdečo, peljati mimo po nasprotnem pasu,da o ogrožanju ostalih ne govorim. Vse za to da zagotovimo izvoz v 5 minutah.!!! To je realnost ,ne moremo si metat peska v oči da smo "angelčki" na poti v enote. Jaz nisem.Pa ne zaradi sebe.
LP Marko