Prometne nesreče na celjskem in aktiviranje gasilskih enot

Pozdravljeni!
Opažam, da so na forumu že odprte teme vezane na posredovanje gasilcev ob prometnih nesrečah na različnih delih Slovenije.
Ker je bolj malo debate o nesrečah na območju celjske regije odpiram to temo, kjer upam, da bomo izmenjali čimveč mnenj in izkušenj iz tovrstnih posredovanj.
Opažam, da širom naše državice gasilci kar lepo sodelujete ob prometnih nesrečah in ste nanje tudi aktivirani. Imam občutek, da na našem območju to ni takšna praksa in da je aktiviranje gasilskih enot na prometne nesreče predvsem stvar trenutnega počutja in dobre volje operativca na ReCO Celje. Kolikor mi je znano iz ogleda centra pred leti, naj bi operativci imeli jasna navodila, da se mora na vsako prometno nesrečo z udeležbo ali štirikolesnega motornega vozila, štirikolesnega motornega vozila in motorista, večih štirikolesnih vozil ipd. kjer so poškodovani ali obstaja utemeljen sum da so, aktivirati pristojna gasilska enota širšega pomena - koncesionar.
Tudi kolikor debatiramo s kolegi iz drugih enot, se je sodelovanje z ReCO Celje v zadnjem času močno poslabšalo, zlasti odkar naj bi imeli tam zaposleni dve operativki.
Ne vem sicer kje je tu logična razlaga ampak je pa očitno dejstvo.
V prilogi je opis nesreče, ki se je zgodila včeraj, pa kljub dvema poškodovanima osebama in če sklepam po karti težje dostopnemu terenu, gasilci niso bili aktivirani...
Verjetno se operativci nikdar ne vprašajo, da gasilci ne izvajajo le reševanja ukleščenih oseb ampak se gre tudi za (protipožarno) zavarovanje kraja, odklop akumulatorjev, sanacijo goriva, zavarovanje zračnih blazin itd. Upam, da ne bomo kdaj doživeli, da bo neaktiviran airbag ubil koga od reševalcev ali celo ponesrečenca samo zato, ker se nekomu na ReCO pač ni ljubilo aktivirati GEŠP...
Moj namen ni sprožiti vala kritik, obtoževanj in prepira, temveč o zadevah konstruktivno debatirati in prosim, da se tega držijo tudi drugi sodelujoči v temi.
Na pomoč!
Sebastjan
Opažam, da so na forumu že odprte teme vezane na posredovanje gasilcev ob prometnih nesrečah na različnih delih Slovenije.
Ker je bolj malo debate o nesrečah na območju celjske regije odpiram to temo, kjer upam, da bomo izmenjali čimveč mnenj in izkušenj iz tovrstnih posredovanj.
Opažam, da širom naše državice gasilci kar lepo sodelujete ob prometnih nesrečah in ste nanje tudi aktivirani. Imam občutek, da na našem območju to ni takšna praksa in da je aktiviranje gasilskih enot na prometne nesreče predvsem stvar trenutnega počutja in dobre volje operativca na ReCO Celje. Kolikor mi je znano iz ogleda centra pred leti, naj bi operativci imeli jasna navodila, da se mora na vsako prometno nesrečo z udeležbo ali štirikolesnega motornega vozila, štirikolesnega motornega vozila in motorista, večih štirikolesnih vozil ipd. kjer so poškodovani ali obstaja utemeljen sum da so, aktivirati pristojna gasilska enota širšega pomena - koncesionar.
Tudi kolikor debatiramo s kolegi iz drugih enot, se je sodelovanje z ReCO Celje v zadnjem času močno poslabšalo, zlasti odkar naj bi imeli tam zaposleni dve operativki.

V prilogi je opis nesreče, ki se je zgodila včeraj, pa kljub dvema poškodovanima osebama in če sklepam po karti težje dostopnemu terenu, gasilci niso bili aktivirani...
Verjetno se operativci nikdar ne vprašajo, da gasilci ne izvajajo le reševanja ukleščenih oseb ampak se gre tudi za (protipožarno) zavarovanje kraja, odklop akumulatorjev, sanacijo goriva, zavarovanje zračnih blazin itd. Upam, da ne bomo kdaj doživeli, da bo neaktiviran airbag ubil koga od reševalcev ali celo ponesrečenca samo zato, ker se nekomu na ReCO pač ni ljubilo aktivirati GEŠP...

Moj namen ni sprožiti vala kritik, obtoževanj in prepira, temveč o zadevah konstruktivno debatirati in prosim, da se tega držijo tudi drugi sodelujoči v temi.
Na pomoč!
Sebastjan