JKavšek » 17. december 2015, 17:16
Davčne blagajne bodo obvezne za vso gotovinsko poslovanje. Plačilo z gotovino pomeni plačilo z bankovci in kovanci, ki so v obtoku kot plačilno sredstvo, druge načine plačila, ki niso neposredna nakazila na transakcijski račun, odprt pri ponudniku plačilnih storitev, plačila s plačilno ali kreditno kartico, čekom ter druge podobne načine plačila. (vir: FURS)
Torej to v praksi za nas pomeni, da bomo obvezni to spoštovati pri prevozih vode (velika večina plačana z gotovino),... veliko manj pa bo to prišlo v poštev recimo pri požarnih stražah, saj je večina plačil direktno na transakcijski račun. Za veselico pa tako ali tako blagajne najamemo in ne bo nobenih težav, saj bodo morale biti novemu sistemu prilagojene.
Teh nekaj računov, ki so nam plačani z gotovino na leto (razen na veselici, zaradi količine), bomo v 2016 in 2017 lahko izdajali še preko vezane knjige računov (to ni navaden paragonski blok). V tem času bomo lahko tudi spremljali katera ponudba za elektronsko DB se nam najbolj splača, ko bomo 2018 dokončno morali stopiti v elektronske DB pri gotovinskih plačilih. Aja, FURS je naredil tudi brezplačno aplikacijo MiniBlagajna, vendar je še nisem preizkusil. Kljub temu pa bomo prej v vsakem primeru morali pridobiti namensko digitalno potrdilo za DB in pred uporabo el. naprav sprejeti nov interni akt za uporabo DB.
joe, ni tako enostavno. Lepa gesta bi pa vseeno bil podoben dogovor kot z IPF. V smislu ugodne ponudbe, popusta za gasilske organizacije pri določenemu za nas najbolj primernemu kvalitetnem ponudniku.