Izpit C
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Odg: Izpit C
Bravo Oskar.
Zelo lepo in resnično napisano.
Drugače pa glede izpitov....
Mislim, da sem edini od mlajših voznikov ''c'' kategorije v našem društvu, kateremu društvo oz. zveza ni nič plačala za opravljanje izpita.
Zakaj je temu tako se nisem nikoli obremenjeval, saj se je pokazalo že pri nekaterih drugih stvareh, da sem zapisan pri koncu seznama za raznorazna pridobitva(obleka-intervencijska, oprema,....). Tisti, ki so odločali so že vedeli zakaj je temu tako, saj so usi ''visoko izobraženi ljudje'',. Jim zaupam
Strošek izpita res ni mali.
Osebno sem računal, da sem dal preko 2000 eur.
naredil sem za ''C'', nato še za ''E''. Umes teh dneh kategoriji sem delal še NPK-narodna poklicna kvalifikacija, katera bo za voznika nujnega pomena, saj brez tega tečaja ne boš moral zakonito voziti tovornjaka.
Če boste vozili samo v gasilskih društvih NPK-ja ne boste potrebovali. V kolikor pa boste izpit potrebovali tudi v priatnem življenju pa je NPK nujen. Cenovno te NPK pride cca. 250EUR(jaz sem ga delal v Kranju).
V kolikor vozniki NPK-ja ne bodo imeli opravljenega bodo morali delati TEMELJNO POKLICNO KVALIFIKACIJO. Je dosti bolj zahtevna, saj bo kandidat moral svoje znanje pokazati tudi pred dodatno komisijo in odvoziti nekaj ur na posebnem poligonu. To je zame zelo dobra gesta, saj mislim da vozniki nimajo enakega znanja oz. občutka. Po domače povedano nima usak občutka za vožnjo in ni vsak za vsako delo.
Dosti sem na AC in ko gledam razne Romune, Čehe, Ukrajince kaj počnejo po cesti s tovornjaki si mislim, da je še malo tovrstnih nesreč. So res bolj poceni delovna sila, a mislim, da to ne odtehta posledic nesreč.
Sedaj pa že drvim na 2-urno vožnjo za kandidata voznika ''D'' kategorije, drugič rečemo pa še kakšno ''šofersko''
Lp, Nik
Zelo lepo in resnično napisano.
Drugače pa glede izpitov....
Mislim, da sem edini od mlajših voznikov ''c'' kategorije v našem društvu, kateremu društvo oz. zveza ni nič plačala za opravljanje izpita.
Zakaj je temu tako se nisem nikoli obremenjeval, saj se je pokazalo že pri nekaterih drugih stvareh, da sem zapisan pri koncu seznama za raznorazna pridobitva(obleka-intervencijska, oprema,....). Tisti, ki so odločali so že vedeli zakaj je temu tako, saj so usi ''visoko izobraženi ljudje'',. Jim zaupam
Strošek izpita res ni mali.
Osebno sem računal, da sem dal preko 2000 eur.
naredil sem za ''C'', nato še za ''E''. Umes teh dneh kategoriji sem delal še NPK-narodna poklicna kvalifikacija, katera bo za voznika nujnega pomena, saj brez tega tečaja ne boš moral zakonito voziti tovornjaka.
Če boste vozili samo v gasilskih društvih NPK-ja ne boste potrebovali. V kolikor pa boste izpit potrebovali tudi v priatnem življenju pa je NPK nujen. Cenovno te NPK pride cca. 250EUR(jaz sem ga delal v Kranju).
V kolikor vozniki NPK-ja ne bodo imeli opravljenega bodo morali delati TEMELJNO POKLICNO KVALIFIKACIJO. Je dosti bolj zahtevna, saj bo kandidat moral svoje znanje pokazati tudi pred dodatno komisijo in odvoziti nekaj ur na posebnem poligonu. To je zame zelo dobra gesta, saj mislim da vozniki nimajo enakega znanja oz. občutka. Po domače povedano nima usak občutka za vožnjo in ni vsak za vsako delo.
Dosti sem na AC in ko gledam razne Romune, Čehe, Ukrajince kaj počnejo po cesti s tovornjaki si mislim, da je še malo tovrstnih nesreč. So res bolj poceni delovna sila, a mislim, da to ne odtehta posledic nesreč.
Sedaj pa že drvim na 2-urno vožnjo za kandidata voznika ''D'' kategorije, drugič rečemo pa še kakšno ''šofersko''
Lp, Nik
Odg: Izpit C
Ali mogoče kdo ve koliko okvirno stane izpit C-kategorije (tečaj, ure...) ?
LP
LP
Na pomoč!
Odg: Izpit C
Sem že zgoraj napisal.
Ura v NG me je prišla 43EUR. Colte izpit za C pa cca. 800EUR
Ura v NG me je prišla 43EUR. Colte izpit za C pa cca. 800EUR
Odg: Izpit C
Oskar - jaz pa mislim, da če je nekdo voznik v društvu ni nujno, da je strojnik. Vsaj kar se tiče same vožnje.
Pri nas je lani potekalo izobraževanje za strojnike. Tečaj je bil izveden zelo kvalitetno in na nivoju, saj ga je izvedla Milekova ekipa.
AMPAK tečaj za strojnike ne obsega nobenega izobraževanja glede varne vožnje vozil - vsaj praktično ne. Tako se mi ne zdi smiselno pogojevati, da je le strojnik tisti voznik, ki je usposobljen za vožnjo na intervencijo. Drugo pa je potem delo na intervenciji.
Izpit za C je res dobra stvar. Sam sem ga naredil izključno za potrebe PGD. In ni mi žal. Opažam pa, da je veliko večji problem pri opravljanju izpitov in vožnji v primeru kombija + prikolica. Starejši gasilci me prepričujejo, da je za vožnjo gasilske prikolice (nosilnost 1200 kg) in kombija dovolj izpit C. To ne bo držalo.
Kako pa je kaj pri ostalih? Se držite zakonov?
Pri nas je lani potekalo izobraževanje za strojnike. Tečaj je bil izveden zelo kvalitetno in na nivoju, saj ga je izvedla Milekova ekipa.
AMPAK tečaj za strojnike ne obsega nobenega izobraževanja glede varne vožnje vozil - vsaj praktično ne. Tako se mi ne zdi smiselno pogojevati, da je le strojnik tisti voznik, ki je usposobljen za vožnjo na intervencijo. Drugo pa je potem delo na intervenciji.
Izpit za C je res dobra stvar. Sam sem ga naredil izključno za potrebe PGD. In ni mi žal. Opažam pa, da je veliko večji problem pri opravljanju izpitov in vožnji v primeru kombija + prikolica. Starejši gasilci me prepričujejo, da je za vožnjo gasilske prikolice (nosilnost 1200 kg) in kombija dovolj izpit C. To ne bo držalo.
Kako pa je kaj pri ostalih? Se držite zakonov?
Rok Ušen, GČ I. st.
Odg: Izpit C
Rok: za vožnjo kombija sploh ni potreben C izpit, ampak isti kakor za avto - B kategorija. Kombi razreda do 3500kg NDM je torej vozen z B kategorijo.
Drugače je pri kombiju z višjo NDM kot 3500kg oz. tistemu, ki ima na zadnji osi 4 pnevmatike(vzporedno na eni osi. 2 na levi in 2 na desni strani).
Še strokovna razlaga:
• B+E kategorija: skupina vozil, sestavljena iz motornega vozila kategorije B, ki mu je dodano priklopno vozilo, katerega največja dovoljena masa presega maso vlečnega vozila ali če največja dovoljena masa te skupine vozil presega 3.500 kg;
• C kategorija: motorna vozila, razen vozil kategorije F in kategorije D, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorij B, G in H;
• C+E kategorija: skupina vozil, sestavljena iz vlečnega motornega vozila kategorije C in priklopnega vozila, katerega največja dovoljena masa presega 750 kg. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije B+E, v kombinaciji z vozniškim dovoljenjem podkategorije D1 pa tudi podkategorije D1+E ter v kombinaciji z vozniškim dovoljenjem D kategorije pa tudi kategorije D+E
lp, Nik Šavli
Drugače je pri kombiju z višjo NDM kot 3500kg oz. tistemu, ki ima na zadnji osi 4 pnevmatike(vzporedno na eni osi. 2 na levi in 2 na desni strani).
Še strokovna razlaga:
• B+E kategorija: skupina vozil, sestavljena iz motornega vozila kategorije B, ki mu je dodano priklopno vozilo, katerega največja dovoljena masa presega maso vlečnega vozila ali če največja dovoljena masa te skupine vozil presega 3.500 kg;
• C kategorija: motorna vozila, razen vozil kategorije F in kategorije D, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorij B, G in H;
• C+E kategorija: skupina vozil, sestavljena iz vlečnega motornega vozila kategorije C in priklopnega vozila, katerega največja dovoljena masa presega 750 kg. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije B+E, v kombinaciji z vozniškim dovoljenjem podkategorije D1 pa tudi podkategorije D1+E ter v kombinaciji z vozniškim dovoljenjem D kategorije pa tudi kategorije D+E
lp, Nik Šavli
Odg: Izpit C
Jaz vse to poznam.
Zanima pa me, koliko ljudje kaj poznajo kaj pomeni peljati kombi s prikolico in kakšen izpit je za to potreben. Glede na to, da tukaj govorimo o izpitu C kategorije je pametno izpostaviti, da navkljub trditvam nekaterih izpit C ne nadomesti izpita E oz. EkB kategorije.
Zanima pa me, koliko ljudje kaj poznajo kaj pomeni peljati kombi s prikolico in kakšen izpit je za to potreben. Glede na to, da tukaj govorimo o izpitu C kategorije je pametno izpostaviti, da navkljub trditvam nekaterih izpit C ne nadomesti izpita E oz. EkB kategorije.
Rok Ušen, GČ I. st.
Odg: Izpit C
''C'' kategorija nima nič skupnega z ''E'' ali ''EkB'' kategorijo.
Kamjon je kamjon. Prikolica je prikolica. Kombi z prikolico je kombi z prikolico.
V praksi:
- če z kombijem vlečeš prikolico do 750kg NDM(lahki priklopnik-največ je takih vlek v PGD-jih) potem ti zadostuje samo ''B'' kategorija.
- če z kombijem vlečeš prikolico, ki je težja od 750kg NDM ali če KOMBI+PRIKOLICA presegata 3.500kg NDM potem rabiš ''EkB'' kombinacijo kategorij.
In ''C'' kategorija nima tukaj nič skupnega. Prav tako ne nadomesti niti E, niti EkB kategorije, saj nima niti 1 skupne točke.
Upam, da sem sedaj bolj pomagal. Tudi drugim, če kdo ni prepričan v svoje znanje ali izkušnje.
lp, Nik Šavli
Kamjon je kamjon. Prikolica je prikolica. Kombi z prikolico je kombi z prikolico.
V praksi:
- če z kombijem vlečeš prikolico do 750kg NDM(lahki priklopnik-največ je takih vlek v PGD-jih) potem ti zadostuje samo ''B'' kategorija.
- če z kombijem vlečeš prikolico, ki je težja od 750kg NDM ali če KOMBI+PRIKOLICA presegata 3.500kg NDM potem rabiš ''EkB'' kombinacijo kategorij.
In ''C'' kategorija nima tukaj nič skupnega. Prav tako ne nadomesti niti E, niti EkB kategorije, saj nima niti 1 skupne točke.
Upam, da sem sedaj bolj pomagal. Tudi drugim, če kdo ni prepričan v svoje znanje ali izkušnje.
lp, Nik Šavli
Odg: Izpit C
To ni čisto res.vozNIK napisal/-a:- če z kombijem vlečeš prikolico, ki je težja od 750kg NDM ali če KOMBI+PRIKOLICA presegata 3.500kg NDM potem rabiš ''EkB'' kombinacijo kategorij.
Kombi ima lahko NDM 3499 kg, priklopnik pa NDM 750 kg, pa še vedno lahko voziš z B, ker se priklopniki z NDM do vključno 750 kg štejejo kot lahki priklopniki in se kot taki ne vštevajo v NDM skupine vozil.
Odg: Izpit C
Sej sem napisal pod 1 alinejo Rafter
V kolikor pa vlečeš prikolico(nad 750kg NDM - ni več lahki priklopnik) pa rabis EkB.
Lahki priklopnik: do 750 kg NDM. (V praksi so to skoraj vse prikolice v PGD-jih. Razne brizgalne na prikolcah, čolni,...)
Priklopnik: od 750 kg NDM naprej.
KOMBI+ LAHKI priklopnik......B kategorija
KOMBI + priklopnik.....obvezno EkB kategorija
KOMBI(2600kg NDM) + priklopnik(1000kg NDM)....obezno EkB kategorija.
Vse belo na črnem
ŠE po domače: nekaj je lahki priklopnik, nekaj je pa priklopnik. Sem tudi napisal, da z kombijem(tudi če ima 3.500kg NDM) lahko vlečeš LAHKI priklopnik(do 750kg NDM) z B kategorijo.vozNIK napisal/-a:V praksi:
- če z kombijem vlečeš prikolico do 750kg NDM(lahki priklopnik-največ je takih vlek v PGD-jih) potem ti zadostuje samo ''B'' kategorija.
V kolikor pa vlečeš prikolico(nad 750kg NDM - ni več lahki priklopnik) pa rabis EkB.
Lahki priklopnik: do 750 kg NDM. (V praksi so to skoraj vse prikolice v PGD-jih. Razne brizgalne na prikolcah, čolni,...)
Priklopnik: od 750 kg NDM naprej.
KOMBI+ LAHKI priklopnik......B kategorija
KOMBI + priklopnik.....obvezno EkB kategorija
KOMBI(2600kg NDM) + priklopnik(1000kg NDM)....obezno EkB kategorija.
Vse belo na črnem
Odg: Izpit C
Vidim da se prerekate glede kategorij.
Mislim, nisem pa čisto sugurn, da se ti kategorija EkB priznama avtomatsko, če narediš kategorijo C.
Več si pa lahko preberete na: http://www.vozniski-izpit.com/
Mislim, nisem pa čisto sugurn, da se ti kategorija EkB priznama avtomatsko, če narediš kategorijo C.
Več si pa lahko preberete na: http://www.vozniski-izpit.com/
Odg: Izpit C
Če hočeš imeti EkB, moraš narediti izpit za EkB.
Če pa narediš C+E, se ti pa prizna tudi EkB.
lp
miha
Če pa narediš C+E, se ti pa prizna tudi EkB.
lp
miha
Odg: Izpit C
Lahko pa pelješ vozilo s priklopnikom z "B" kategorijo,
če največja dovoljena masa vlečnega vozila + priklopnika ne presega 3500 kg.
če največja dovoljena masa vlečnega vozila + priklopnika ne presega 3500 kg.
Vsako gorenje ni požar,
vsak požar pa je gorenje!
vsak požar pa je gorenje!
Odg: Izpit C
Miha ima tukaj prav.
Drugače pa svoje izkušnje in znanja na tem področju sem povedal.
Će sem komu pomagal toliko bolše
lep pozdrav z obale, Nik
Drugače pa svoje izkušnje in znanja na tem področju sem povedal.
Će sem komu pomagal toliko bolše
lep pozdrav z obale, Nik
- VladoP
- Prispevkov: 255
- Pridružen: 6. Januar 2006, 1:41
- GE: Radlje ob Dravi
- Kraj: Radlje ob Dravi
- Kontakt:
Odg: Izpit C
Z novimi vozniškimi dovoljenji bomo dobili tudi nove kategorije: AM, A2, B1, C1 in C1E
http://www.mnz.gov.si/fileadmin/mnz.gov ... oljenj.doc
http://www.mnz.gov.si/fileadmin/mnz.gov ... oljenj.doc
Odg: Izpit C
Torej če jaz prav razumem ...
Če peljem z osebnim vozilom (NDM recimo 1800 kg) gasilsko prikolico ( NDM 1200 kg) je to skupaj 3000 kg -> potrebujem izpit B kategorije in praktično preizkus vožnje za vlečenje prikolice. (po 3. točki)
Če pa peljem isto prikolico (NDM 1200kg) z gasilskim kombijem (NDM 3500 kg) je to skupaj 4700 kg -> potrebujem izpit BE kategorije.
Ali se še komu zdi to čudno? Namreč poanta je ravno v vlečeni prikolici, vozilo je pa v obeh primerih vozno z B. Po moje so malo zakvačkali. Po drugi strani bi pa bilo fer, da B kategorijo priznajo starim voznikim skupaj s 3. točko, saj so jo spremenili naknadno.
Rfireman - ali kaj veš kako bo to v praksi?
Če peljem z osebnim vozilom (NDM recimo 1800 kg) gasilsko prikolico ( NDM 1200 kg) je to skupaj 3000 kg -> potrebujem izpit B kategorije in praktično preizkus vožnje za vlečenje prikolice. (po 3. točki)
Če pa peljem isto prikolico (NDM 1200kg) z gasilskim kombijem (NDM 3500 kg) je to skupaj 4700 kg -> potrebujem izpit BE kategorije.
Ali se še komu zdi to čudno? Namreč poanta je ravno v vlečeni prikolici, vozilo je pa v obeh primerih vozno z B. Po moje so malo zakvačkali. Po drugi strani bi pa bilo fer, da B kategorijo priznajo starim voznikim skupaj s 3. točko, saj so jo spremenili naknadno.
Rfireman - ali kaj veš kako bo to v praksi?
Rok Ušen, GČ I. st.