Stran 1 od 1

Oddaja dvorane v najem in pravila

ObjavaObjavljeno: 17. januar 2019, 18:08
Ekoleri3
Lep pozdrav, imam vprašanje kaj se tiče oddaje same dvorane v gasilskem domu. Kolikor ima katero od vaših društev samo dvorano in jo oddaja me zanima, ce imate pisno zapisano pravila glede uporabe, kot nekaksen hisni red, zanimajo me vasi predlogi in kako imate to reseno v vasih drustvih.

Odg: Oddaja dvorane v najem in pravila

ObjavaObjavljeno: 19. januar 2019, 9:14
mali_tona
Pri nam je tako da zunanjim posameznikom dvorane ne oddajamo. Dvorano lahko najame član PGD in pa druga društva in organizacije v kraju za potrebe občnih zborov ali izobraževanj. kaj se pa tiče hišnega reda pa bi mogo pogledat :)

kaj se pa tega zapisanega tiče sprejme upravni odbor na seji sklep o tem komu in pod katerimi pogoji se dvorana da v najem itd.

Odg: Oddaja dvorane v najem in pravila

ObjavaObjavljeno: 2. julij 2019, 11:13
Matjaž Zupan
Pri nas se je vsakemu ustno povedalo, da je potrebno dvorano vrniti v takšnem stanju, kot jo je dobil. Žal pa tak dogovor dandanes bolj malo velja, če slučajno pride do kakšnih težav (problematične so predvsem zabave, kjer komu preveč popustijo zavore). V manjših krajih je morda lažje, ker praktično vsak pozna vsakogar in se malo ve, kako in kaj, pri popolnoma nepoznanih najemnikih pa je potrebno biti previden.

Odg: Oddaja dvorane v najem in pravila

ObjavaObjavljeno: 3. julij 2019, 16:10
polo98
Naš sosednji PGD je ukinil "zabave" v GD, razen za člane. Predlagam kakšno lovsko kočo. Seveda je tudi tu potrebno pospraviti za sabo. In te koče so ponavadi na samem, tako, da hrup ni problem. Ne rabiš nobenega papirja niti prijave na UE.