262
Pravila foruma
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
V tem forumu veljajo splošna pravila foruma, ki jih dobite tukaj
Odg: 262
Agencije in sveti naj že enkrat spregledajo ,da imamo ceste slabše od makadama ,ne znajo drugega kot znake postavljat in predlagat še bol represivne ukrepe od že represivnih , namenjene pa so samo nekaterim ,ki na ta račun služijo lepe denarce -plače.darko napisal/-a:Lani je na slovenskih cestah umrlo 122 ljudi (virPN). Predlani pa 10 manj-112.
Samo julij lani je terjal 25 smrtnih žrtev.
Videli bomo kako se bodo sedaj odzvale razne agencije in sveti.
Darko
Gasilec znanja ne proda , ampak ga podari.
NA POMOČ !
NA POMOČ !
-
- Prispevkov: 263
- Pridružen: 24. Avgust 2009, 4:11
- GE: Radovljica
- Kontakt:
Odg: 262
Norveški cestni čudež
Kako ima lahko država, ki ima 2,5-krat več prebivalcev kot Slovenija in precej več prometa, enako število mrtvih na cestah, povrh pa lani niso imeli nobenega smrtnega primera med otroki? Medtem se je v Sloveniji novo leto pričelo katastrofalno ...
http://www.zurnal24.si/otrok-voznja-pro ... nek-263730
Kako ima lahko država, ki ima 2,5-krat več prebivalcev kot Slovenija in precej več prometa, enako število mrtvih na cestah, povrh pa lani niso imeli nobenega smrtnega primera med otroki? Medtem se je v Sloveniji novo leto pričelo katastrofalno ...
http://www.zurnal24.si/otrok-voznja-pro ... nek-263730
Odg: 262
@Toma
Naše ceste so nekje normalne, ne bom rekel odlične in ne zanič (pustmo tistih nekaj odsekov). Videl slabše in videl boljše! Lahko bi bile boljše, se pa strinjam da pa na določenih mestih so toliko nevarne, da bi lahko tudi pripomogle k kaki smrtni žrtvi. Za eno nesrečo pri nas se sumi, da je cesta bila kriva za 4 smrti, in luknja je bila v naslednjih dneh popravljena. Je pa bila njihova hitrost konkretno prevelika!!!
Kar pripomore k zmanjšanju je vsekakor kultura voznikov. Nisem bil na Norveškem sem pa bil na Švedskem. In že kot pešec vidiš določene razlike. Razlike v nastavitvah infrastrukture in kulture. Namreč, ko si v malih križiščih stistnil, da hočeš čez prehod, se je to zgodilo v par sekundah. Pri nas čakaš na zeleno. Tudi po minuto je normalno. Tam kjer ni bilo semaforja pri prehodu, so se avtomobilisti ustavljali sami od sebe in ti dali prednost. Tudi nekega divjanja v tistem času nisem opazil po mestu Stockholm. Tam nisem bil dovolj časa, da bi lahko dobil realno sliko, kot ko sem doma.
No sicer se kultura vidi tudi na AC pri zastojih, ko ne nastane reševalni pas sam od sebe, tako kot je to v Avstriji (govoril kolega gasilec). Je rekel, da je gledal, kaj zakaj sredino puščajo prazno, nato pa mu je kapnilo.
Pri nas te na prazni avtocesti pač kdo prehiteva na način, da moraš malone zavirati, da preprečiš trčenje. Na žalost sem bil že potnik v avtomobilu, katerega šofer je naredil tako bedarijo. Če držiš varnostno razdaljo, se ti konstantno vrivajo. In potem ko se nekdo ne more ustaviti, ker vozil z premalo varnostno razdaljo, pa to naša policija precej hitro oceni za neprilagojeno hitrost (no zadnje čase sem že slišal parkrat , da so omenili varnostno). Zato pa statistika kaže, da je hitrost tista ki povzroča nesreče!? To me zmoti. Namreč, če bi se oni avto, ki se je zaletel v tistega pred njim lahko ustavil, bi ne bilo nesreče ampak zgolj neki incidentek, za katerega bi vedelo zelo malo število ljudi. In to ne glede ali hitrost 50km/h ali 200 km/h. Ker pa "oni" avto ni vozil na varnostni razdalji, se seveda ni mogel zaustaviti.
Problem kulture je tudi objestnost, ko mislijodoločeni vozniki, da bodo nekaj pokazali ali da bodo hitreje prišli na cilj z agresivno vožnjo. Mogoče kakšno minuto. Vendar se pa poveča tveganje, da cilja ne bodo dosegli na tisti poti ali pa nikdar več.
Naše ceste so nekje normalne, ne bom rekel odlične in ne zanič (pustmo tistih nekaj odsekov). Videl slabše in videl boljše! Lahko bi bile boljše, se pa strinjam da pa na določenih mestih so toliko nevarne, da bi lahko tudi pripomogle k kaki smrtni žrtvi. Za eno nesrečo pri nas se sumi, da je cesta bila kriva za 4 smrti, in luknja je bila v naslednjih dneh popravljena. Je pa bila njihova hitrost konkretno prevelika!!!
Kar pripomore k zmanjšanju je vsekakor kultura voznikov. Nisem bil na Norveškem sem pa bil na Švedskem. In že kot pešec vidiš določene razlike. Razlike v nastavitvah infrastrukture in kulture. Namreč, ko si v malih križiščih stistnil, da hočeš čez prehod, se je to zgodilo v par sekundah. Pri nas čakaš na zeleno. Tudi po minuto je normalno. Tam kjer ni bilo semaforja pri prehodu, so se avtomobilisti ustavljali sami od sebe in ti dali prednost. Tudi nekega divjanja v tistem času nisem opazil po mestu Stockholm. Tam nisem bil dovolj časa, da bi lahko dobil realno sliko, kot ko sem doma.
No sicer se kultura vidi tudi na AC pri zastojih, ko ne nastane reševalni pas sam od sebe, tako kot je to v Avstriji (govoril kolega gasilec). Je rekel, da je gledal, kaj zakaj sredino puščajo prazno, nato pa mu je kapnilo.
Pri nas te na prazni avtocesti pač kdo prehiteva na način, da moraš malone zavirati, da preprečiš trčenje. Na žalost sem bil že potnik v avtomobilu, katerega šofer je naredil tako bedarijo. Če držiš varnostno razdaljo, se ti konstantno vrivajo. In potem ko se nekdo ne more ustaviti, ker vozil z premalo varnostno razdaljo, pa to naša policija precej hitro oceni za neprilagojeno hitrost (no zadnje čase sem že slišal parkrat , da so omenili varnostno). Zato pa statistika kaže, da je hitrost tista ki povzroča nesreče!? To me zmoti. Namreč, če bi se oni avto, ki se je zaletel v tistega pred njim lahko ustavil, bi ne bilo nesreče ampak zgolj neki incidentek, za katerega bi vedelo zelo malo število ljudi. In to ne glede ali hitrost 50km/h ali 200 km/h. Ker pa "oni" avto ni vozil na varnostni razdalji, se seveda ni mogel zaustaviti.
Problem kulture je tudi objestnost, ko mislijodoločeni vozniki, da bodo nekaj pokazali ali da bodo hitreje prišli na cilj z agresivno vožnjo. Mogoče kakšno minuto. Vendar se pa poveča tveganje, da cilja ne bodo dosegli na tisti poti ali pa nikdar več.
Odg: 262
Letos so slovenske ceste terjale 40 smrtnih žrtev, v enakem obdobju preteklega leta pa 26 smrtnih žrtev. Medtem pri AVP opozarjajo, da prekoračitev hitrosti še naprej predstavlja enega najpogostejših vzrokov prometnih nesreč.
Pazljivo!
Darko
Pazljivo!
Darko
Odg: 262
ŽAL, ŽAL SE ČRNE NAPOVEDI URESNIČUJEJO...
Statistika je letos porazna, smrtnih žrtev je že 20 več kot v enakem lanskem obdobju, kar je celo več kot za 60 odstotkov več kot lani. Hitrost je prvi razlog, sledi neuporaba varnostnega pasu in letos spet v večji meri alkohol. Med žrtvami je čedalje več motoristov.
Darko
Statistika je letos porazna, smrtnih žrtev je že 20 več kot v enakem lanskem obdobju, kar je celo več kot za 60 odstotkov več kot lani. Hitrost je prvi razlog, sledi neuporaba varnostnega pasu in letos spet v večji meri alkohol. Med žrtvami je čedalje več motoristov.
Darko
Odg: 262
POHVALNO DA SO SE TUDI NA AGENCIJI ZBUDILI IN USPELI CELO ZAPISATI PAR STAVKOV:
"Zaradi krvavega začetka motoristične sezone agencija za varnost prometa poziva vlado in policijo, da nemudoma poskrbita za nujen nadzor in ukrepanje."
Agencija razloge za takšen začetek sezone po vsem sodeč vidi tudi v nesodelovanju tistih, ki bi po njihovem lahko pripomogli k večji varnosti, predvsem policije. Kot so poudarili, so prav v zadnjih dveh tednih izvajali nacionalno akcijo ozaveščanja o varnosti motoristov, pri čemer opozarjajo, da se letos akciji prvič ni pridružila policija, saj zaradi stavke, ki traja že nekaj mesecev, ne izvaja povečanega nadzora. Policija je po njihovih besedah ključen partner pri nadzoru prometa, ki je bistven za ureditev problema prevelike hitrosti.
Policija odgovarja, da je izvajanje nadzora cestnega prometa naloga, ki jo morajo policisti učinkovito izvajati ne glede na stavko.
Darko
Vendar s pošiljanjem dopisov vladi stanje na cestah ne bo nič boljše!
"Zaradi krvavega začetka motoristične sezone agencija za varnost prometa poziva vlado in policijo, da nemudoma poskrbita za nujen nadzor in ukrepanje."
Agencija razloge za takšen začetek sezone po vsem sodeč vidi tudi v nesodelovanju tistih, ki bi po njihovem lahko pripomogli k večji varnosti, predvsem policije. Kot so poudarili, so prav v zadnjih dveh tednih izvajali nacionalno akcijo ozaveščanja o varnosti motoristov, pri čemer opozarjajo, da se letos akciji prvič ni pridružila policija, saj zaradi stavke, ki traja že nekaj mesecev, ne izvaja povečanega nadzora. Policija je po njihovih besedah ključen partner pri nadzoru prometa, ki je bistven za ureditev problema prevelike hitrosti.
Policija odgovarja, da je izvajanje nadzora cestnega prometa naloga, ki jo morajo policisti učinkovito izvajati ne glede na stavko.
Darko
Vendar s pošiljanjem dopisov vladi stanje na cestah ne bo nič boljše!
Odg: 262
Do včeraj že 58 mrtvih na naših cestah!
Nisem videl še nobenega akcijskega programa, razen antiakcijskih zniževanj pripravljenosti služb.
Zanimivo da za svetovanje na bankah ni težko dati 11 milijonov, za ustrezno pripravljenost služb pa nič!
V sezoni izgleda da bo še manj služb aktivnih in prisotnih na terenu.
Darko
Nisem videl še nobenega akcijskega programa, razen antiakcijskih zniževanj pripravljenosti služb.
Zanimivo da za svetovanje na bankah ni težko dati 11 milijonov, za ustrezno pripravljenost služb pa nič!
V sezoni izgleda da bo še manj služb aktivnih in prisotnih na terenu.
Darko
Odg: 262
ENA DANAŠNJA CVETKA:
Ministrstvo za infrastrukturo bo z AMZS okrepilo sodelovanje, da bi povečali prometno varnost, saj se je ta letos izrazito poslabšala. Po besedah infrastrukturnega ministra Petra Gašperšiča so se z AMZS dogovorili, da bodo pregledali najbolj kritične cestne odseke in potem izboljšali njihovo varnost.
Danes je že 60 smrtnih žrtev, minister pa bo pregledoval ceste.
Medtem ima spisek popravil (EuroRAP),in finančne zahteve že dve leti na mizi.
Samo spomnite se mostu v Prestranku in trenutno mostu v Mednem, mostu v Dolu, ......
Ko smo že mislili da bo pred sezono-minister Gašperšič je do konca leta obljubil tudi spremembe nekaterih drugih ključnih zakonov s področja cestnega prometa, na podlagi katerih bi Darsovi nadzorniki lahko pridobili nekatere dodatne pristojnosti v zvezi z usmerjanjem prometa na avtocestah, prav tako bi prenovili zakona o pravilih cestnega prometa in zakona o cestah.
IN KO BO DO ZASTOJA PRIŠLO V MARIBORU ALI KOPRU GA BODO REŠEVALI V LJUBLJANI!!!!!
LJUDJE ŠE BOSTE V KOLONAH IN DIHALI NA ŠKRGE
Darko
Ministrstvo za infrastrukturo bo z AMZS okrepilo sodelovanje, da bi povečali prometno varnost, saj se je ta letos izrazito poslabšala. Po besedah infrastrukturnega ministra Petra Gašperšiča so se z AMZS dogovorili, da bodo pregledali najbolj kritične cestne odseke in potem izboljšali njihovo varnost.
Danes je že 60 smrtnih žrtev, minister pa bo pregledoval ceste.
Medtem ima spisek popravil (EuroRAP),in finančne zahteve že dve leti na mizi.
Samo spomnite se mostu v Prestranku in trenutno mostu v Mednem, mostu v Dolu, ......
Ko smo že mislili da bo pred sezono-minister Gašperšič je do konca leta obljubil tudi spremembe nekaterih drugih ključnih zakonov s področja cestnega prometa, na podlagi katerih bi Darsovi nadzorniki lahko pridobili nekatere dodatne pristojnosti v zvezi z usmerjanjem prometa na avtocestah, prav tako bi prenovili zakona o pravilih cestnega prometa in zakona o cestah.
IN KO BO DO ZASTOJA PRIŠLO V MARIBORU ALI KOPRU GA BODO REŠEVALI V LJUBLJANI!!!!!
LJUDJE ŠE BOSTE V KOLONAH IN DIHALI NA ŠKRGE
Darko
Odg: 262
Dobil sem sledeč odgovor iz agencije - AVP:
Spoštovani, hvala za vašo skrb in pomoč pri izboljšanju prometne varnosti. V zvezi z vašimi vprašanji pa na kratko tako:
Seveda se zavedamo resnosti situacije v Sloveniji. Bežen pogled našega programa dela, poročil in drugih aktivnosti ki jih je možno razbrati tudi iz naše spletne strani pričajo temu. Ker ste pa verjetno včeraj gledali nastop našega direktorja je verjetno jasno da v kratkem pogovoru ki je časovno omejen in usmerjan s strani voditeljev ni možno predstaviti vso delo agencije.
Mi ne iščemo in pre(d)stavljamo akcije ampak so le te sprejete na višjem nivoju kot je agencija in jih je dolžna izvajati.
Na terenu imamo naše zaposlene in zunanje sodelavce ter predstavnike lokalnih SPV praktično vsak dan kateri opravijo več 100 dogodkov. Napotke bomo delili na vstopu v državo. Prav tako smo usjklajeni z upravljalci cest in nadzorstvenimi organi. Tudi vodo bomo delili ( čeprav je zelo omejeno kje se sme in kaj je učinek tega) dne 9.7 v sodelovanju z Prostovolnimi gasilci Dolnji Logatec in DARS v projektu Reši življenje.
Vemo, da se je število zaposlenih krčilo. Na to smo opozarjali in skozi Odbor direktorjev dosegli, da se vsaj pri policiji letos doseže večje število zaposlenih.
Pristojnosti kdo bo kaj delal so zelo jasne in jih spoštujemo.
Menimo, da nobeno delo ni jalovo, le povečati moramo obseg in sodelovanje.
Lep pozdrav
Spoštovani, hvala za vašo skrb in pomoč pri izboljšanju prometne varnosti. V zvezi z vašimi vprašanji pa na kratko tako:
Seveda se zavedamo resnosti situacije v Sloveniji. Bežen pogled našega programa dela, poročil in drugih aktivnosti ki jih je možno razbrati tudi iz naše spletne strani pričajo temu. Ker ste pa verjetno včeraj gledali nastop našega direktorja je verjetno jasno da v kratkem pogovoru ki je časovno omejen in usmerjan s strani voditeljev ni možno predstaviti vso delo agencije.
Mi ne iščemo in pre(d)stavljamo akcije ampak so le te sprejete na višjem nivoju kot je agencija in jih je dolžna izvajati.
Na terenu imamo naše zaposlene in zunanje sodelavce ter predstavnike lokalnih SPV praktično vsak dan kateri opravijo več 100 dogodkov. Napotke bomo delili na vstopu v državo. Prav tako smo usjklajeni z upravljalci cest in nadzorstvenimi organi. Tudi vodo bomo delili ( čeprav je zelo omejeno kje se sme in kaj je učinek tega) dne 9.7 v sodelovanju z Prostovolnimi gasilci Dolnji Logatec in DARS v projektu Reši življenje.
Vemo, da se je število zaposlenih krčilo. Na to smo opozarjali in skozi Odbor direktorjev dosegli, da se vsaj pri policiji letos doseže večje število zaposlenih.
Pristojnosti kdo bo kaj delal so zelo jasne in jih spoštujemo.
Menimo, da nobeno delo ni jalovo, le povečati moramo obseg in sodelovanje.
Lep pozdrav